איש לא ירדם הלילה

איש לא ירדם הלילה   NESSUN DORMA.

זאת מגפה ספרותית. יש ערמות של מטאפורות בכל מקום. חסרות מסכות, חסרות כפפות. מגע מסוכן. בדידות מצילה חיים. אנשים מציעים חמאה תמורת ביצים. תעשו עם זה מה שאתם רוצים ותמרחו את זה איפה שבא לכם.

העולם יפה גם כשאנחנו מסתובבים בו וגם כשאנחנו נמנעים ממנו.

אנחנו יכולים לעשות אותו טוב.

זאת מגפה ספרותית. יש ערמות של מטאפורות בכל מקום. חסרות מסכות, חסרות כפפות, מגע מסוכן, בדידות מצילה חיים, אנשים מציעים חמאה תמורת ביצים. תעשו עם זה מה שאתם רוצים

הקליפ מלווה באריה "איש לא ירדם הלילה" מתוך האופרה טורנדוט.

זה תקציר העלילה:

טורנדוט נסיכת הקרח מפקין תנשא למי שיצליח לפתור שלוש חידות. מחזריה הרבים נכשלים וראשם נערף. עד שמגיע הנסיך המסתורי כלף ופותר את החידות.

טורנדוט ההמומה מתנגדת לנישואיה עם כלף. הוא מצידו מציע לה דרך לחמוק מהבטחתה להינשא לו; הוא מוכן לותר על הנישואים ולמות אם טורנדוט תגלה את שמו עד הבוקר למחרת.

טורנדוט מגייסת את כל יועציה וחילותיה כדי לגלות את שמו, אך ללא תוצאות.  כשגובר יאושה הנסיכה טורנדוט אוסרת על כל תושבי העיר לישון עד שיגלו את שם הנסיך, ולא, הם עצמם יוצאו להורג.

במהלך הלילה, כלף שר את האריה "איש לא ירדם הלילה". שירו נפתח בעצב ודאגה, עולה ואז יורד שוב, עד שהוא מתרומם, פורץ אוקטבות, ומסתיים באופטימיות  בשאגת ניצחון Vincero!

None shall sleep! None shall sleep!
Not even you, oh Princess,
in your cold bedroom,
watching the stars
that tremble with love, and with hope!

Vanish, o night!
Fade, you stars!
Fade, you stars!
At dawn, I will win!
I will win! I will win!

הקליפ (עריכה ובימוי של תמונות מרחבי העולם ממצלמות ווב) של קובי שדה. שירה: פבארוטי.

מעצבת, חושבת, מאיירת וכותבת. בעלת המותג B.Knit לטקסטיל ואפנת בית. פרסמה סיפורים קצרים בפלטפורמות שונות, בין היתר באתר המוסך, עברית ובכתב העת פטל. איירה עבור מוסף שישי של מעריב. גרה בתל אביב

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 250 מילים ו-1 תגובות
סגירה