נשיא המדינה נענה לבקשת נתניהו וגנץ והאריך את המנדט עד לרביעי בחצות

גנץ ונתניהו נפגשו הלילה בבלפור ● ממחר ב-17:00 ועד חמישי בבוקר - איסור יציאה מהערים; המאפיות יישארו סגורות בצאת החג כדי להמנוע התקהלות ● סקר: 40 מנדטים לליכוד, כחול לבן עם 19 ● הליכוד וכחול לבן: הדיונים נמשכים; נתניהו וגנץ יישאו הערב הצהרות ● הממשלה תכריע הערב אם להטיל עוצר בחג שני ובמימונה ● גורמים בכחול לבן במסר לליכוד: לא נמנה את שי ניצן לשופט בבית המשפט העליון

פגישת ריבלין, גנץ ונתניהו, 15 במרץ 2020 (צילום: קובי גדעון/לע"מ)
קובי גדעון/לע"מ
פגישת ריבלין, גנץ ונתניהו, 15 במרץ 2020
07:07 עריכה

הלילה, בחצות, יסתיימו 28 הימים שניתנו ליושב ראש כחול לבן בני גנץ כדי להרכיב ממשלה. אתמול דחה נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין את בקשתו של גנץ להאריך ב-14 ימים את פרק הזמן שניתן לו.

ריבלין הודיע שלא יעביר את המנדט ליושב ראש הליכוד בנימין נתניהו, אלא אל הכנסת. לאחר מכן פנו לנשיא מטעם סיעות הליכוד, ש"ס, יהדות התורה, ימינה וגשר בבקשה לשנות את החלטתו.

הנשיא עשוי לשנות את החלטתו רק אם יחול שינוי במערכת הפוליטית.

07:17 עריכה

אמש הלך לעולמו הרב הראשי לישראל לשעבר, אליהו בקשי דורון, שחלה בקורונה. בן 79 היה במותו. במערכת הציבורית, הדתית והפוליטית ספדו לראשון לציון. בשעה 10:30 תיערך הלווייתו, שתהיה מצומצמת, בהתאם להנחיות.

אליהו בקשי דורון (צילום: יעקב כהן, פלאש 90)
בקשי דורון בירושלים, 2016 (צילום: יעקב כהן, פלאש 90)
07:30 עריכה

אמש שוחח חבר הכנסת יועז הנדל מסיעת דרך ארץ עם מנכ"ל בית הנשיא, הראל טובי, והודיע לו שהוא ושותפו לסיעה, צבי האוזר, לא יתמכו בממשלה בת 61 תומכים בראשות בנימין נתניהו. לראש הממשלה יש כרגע 59 ממליצים.

08:20 עריכה

התקדמות משמעותית חלה במגעים בין הליכוד וכחול לבן – כך דיווח זאב קם בתאגיד השידור כאן. לפי הפרסום, בליכוד ויתרו על דרישותיהם בעניין הוועדה לבחירת שופטים, ובכחול לבן הסכימו שאם בג"ץ יפסול את נתניהו מלעמוד בראשות הממשלה, לא יתמנה גנץ לתפקיד, אלא ייערכו בחירות חדשות.

08:40 עריכה

09:21 עריכה

הנשיא ריבלין ספד לרב הראשי לשעבר אליהו בקשי דורון, שמת אמש מקורונה.

09:24 עריכה

עשרות מוחים הפגינו מול ביתו של גבי אשכנזי בכפר סבא. המשטרה חילקה קנסות, חלקם בגובה 5,000 שקלים.

09:30 עריכה

נתניהו התחייב שלא להתפשר בנושא הוועדה לבחירת שופטים – כך טוענים בימינה.

הודעת הסיעה –

נתניהו התחייב בפני ימינה שלא לוותר בנושא הוועדה למינוי שופטים.
בשיחה שהתקיימה אתמול הבטיח נתניהו שלא להתפשר במו"מ מול גנץ ולא להפקיר את השליטה בוועדה למינוי שופטים בידי ניסנקורן. בשיחה הובהר כי אנשיו של גנץ חזרו בהם מכל הסיכומים שהושגו קודם לפירוקה של כחול לבן.

10:01 עריכה

בליכוד ניסו לגייס את עמיר פרץ ואיציק שמולי כדי שימליצו לנשיא להטיל על בנימין נתניהו להרכיב את הממשלה. השניים דחו את הפניות שנעשו אליהם. לו היו השניים נענים היה משיג נתניהו את 61 הממליצים הדרושים כדי שהנשיא יטיל עליו את מלאכת הרכבת הממשלה.

11:02 עריכה

גבי אשכנזי קורא לשר לביטחון פנים גלעד ארדן ולממלא מקום המפכ"ל מוטי כהן לשקול לבטל את הדוחות שניתנו למוחים שהפגינו מול ביתו.

11:22 עריכה

במערכת הפוליטית מוסיפים לספוד לרב הראשי לשעבר, אליהו בקשי דורון, שמת אמש בגיל 79.

11:27 עריכה

עיריית כפר סבא ביטלה את הדוחות שחילקה למוחים שהפגינו ליד ביתו של גבי אשכנזי – כך דיווח מאור צור בחדשות 13. הדוחות שחילקה המשטרה נותרו תקפים.

11:59 עריכה

ביש עתיד – תל"ם ובמרצ תוקפים את כחול לבן על רקע הדיווחים, שלפיהם במפלגה דנים עם הליכוד בחקיקת חוק ההתגברות.

12:22 עריכה

פרויקט של שידור ישיר של דיוני בית המשפט יוצא לדרך. בשנת 2000 הקים שר המשפטים יוסי ביילין ועדה בנושא, שהגישה ב-2004 את הדוח שחיברה בנושא. עכשיו, קרוב לעשרים שנים אחרי שהמיזם יצא לדרך, עתידים להתחיל שידורים ניסיוניים מדיונים של בתי המשפט. בשלב זה ישודרו רק דיונים של בית המשפט העליון, שנערכים בהרכב מורחב.

בהודעה שפורסמה על ידי הרשות השופטת נמסר שבבית המשפט העליון שוקלים להעביר בשידור חי את הדיון שיקיימו ביום חמישי הקרוב בנושא המעכב של שירות הביטחון הכללי אחר חולי קורונה.

• פרויקט ניסיוני להעברת דיוני בית המשפט העליון

• הודעת הרשות השופטת לגבי שידור דיונים

12:36 עריכה

ראש המועצה האזורית בקעת הירדן דוד אחייני, ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן וראש המועצה האזורית מטה בנימין ישראל גנץ מפעילים לחץ על נתניהו שיסכים להקים ממשלת אחדות כדי להחיל את הריבונות הישראלית בשטחים כבר בחודשיים הקרובים. כך דיווח עמית סגל ב-N12.

13:02 עריכה

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, הציג הבוקר מודל חזרה ללימודים, לפיו, השיעורים יתקיימו בקבוצות קטנות בכיתות, באולמות הספורט, בחצרות בתי הספר ובספריות.

"מעגלי הלמידה ביום שאחרי יהיו ברוטציות, וסדר היום שגיבשנו יעניק לכל תלמיד שגרה מובנית וברורה שמתחילה במפגשי בוקר, ממשיכה בלמידה רב-תחומית ומסתיימת במפגשי סוף יום", כתב אבואב להנהלת משרד החינוך.

13:22 עריכה

הרב הראשי לשעבר, אליהו בקשי דורון, שהלך לעולמו אתמול בגיל 79, הובא למנוחות בגבעת שאול בירושלים. בהתאם להנחיות, בהלוויה לקחו חלק כעשרים משתתפים.

"היה אבא של כולם", סיפר בנו, הרב בן ציון בקשי דורון. "היה מכתת את רגליו ממקום למקום, מאזכרה לאזכרה, משמחה לשמחה".

13:33 עריכה

יושב ראש האיחוד הלאומי -תקומה, השר בצלאל סמוטריץ', כופר בקביעה, שלפיה אי הקמת ממשלה משמעותה דחייה של החלת הריבונות. לדבריו, זהו תדרוך של כחול לבן, וניתן להעלות בכנסת את היוזמה, בלי קשר להקמת ממשלה.

14:09 עריכה

גורמים בכחול לבן אמרו לליכוד כי אין בכוונתם למנות את שי ניצן לשופט בבית המשפט העליון – כך דווח בתאגיד השידור כאן ובמעריב.

ניצן, שכיהן כפרקליט המדינה כשהוחלט על הגשת כתב אישום נגד נתניהו, נחשב לסדין אדום עבור ראש הממשלה.

שי ניצן בוועידת "כלכליסט", היום (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
ניצן בוועידת "כלכליסט" בדצמבר האחרון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
14:24 עריכה

בדיונים שנערכים בין משרדי הממשלה נידונה האפשרות להטיל הנחיות תנועה מחמירות בחג השני ובמימונה, בדומה להגבלות שהושתו על הציבור בחג הפסח.

14:28 עריכה

14:49 עריכה

בצידה השמאלי של המפה הפוליטית ביקרו את מתן הקנסות למוחים שהפגינו מול ביתו של גבי אשכנזי בכפר סבא.

15:05 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום התייעצות טלפונית עם שר הבריאות יעקב ליצמן, השר לביטחון פנים גלעד ארדן, מנכ"ל משרד הבריאות ומנכ"ל משרד ראש הממשלה לקראת החג השני של פסח. לפי דיווח של כתב חדשות 13 ברק רביד בסיכום בין הגורמים נכתב כי נתניהו הנחה להכין תקנות חירום חדשות שיאסרו על יציאה מהערים ועל מעבר מעיר לעיר החל מיום שלישי, מחר, בשעה 17:00 ועד יום ראשון בשעה 06:00 בבוקר. בהמשך היום תתכנס הממשלה כדי לדון בתקנות החירום החדשות.

 

15:10 עריכה

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, תקף בחשבון הפייסבוק שלו את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת שר הבריאות יעקב ליצמן על רקע התנהלות מערך בדיקות הקורונה.

"חוסר התיאום, מאבקי הכוח בין לשכת שר הביטחון ללשכת רה"מ, מחסור כרוני במרכיבים שונים של ציוד דרוש וכניעה לחרדים, הם עדות למחדל מהדהד בטיפול במשבר הקורונה", דברי ליברמן.

מחדל הבדיקות היזומות נמשך.כבר ב-16 במרץ התרעתי שחייבים "לבצע אלפי בדיקות יזומות בקרב קבוצות הסיכון, ובמיוחד לאוכלוסיית…

פורסם על ידי ‏Avigdor Liberman – אביגדור ליברמן‏ ב- יום שני, 13 באפריל 2020

15:29 עריכה

הח"כים עפר שלח, מירב כהן, עודד פורר, אורי מקלב ויואב סגלוביץ' הם מצטייני הנוכחות במשכן הכנסת מאז שחזרה לתפקד לפני כשלושה שבועות. לפי הנתונים של העיתונאי תומר אביטל, אף אחד מהליכוד לא נמצא ב-40 המקומות הראשונים.

15:50 עריכה

ח"כ איילת שקד (ימינה) קוראת לגבש אסטרטגיית יציאה ממשבר הקורונה בהקדם האפשרי.

"ביום ראשון צריך להתחיל לשחרר את המשק בהדרגה, לכל האוכלוסייה שנטולת סיכון. צריך לדעת לחיות מספר חודשים עם הקורונה, אבל אסור להקריס את הכלכלה", אמרה שקד.

17:04 עריכה

ח"כ רם בן ברק (יש עתיד): "כיוון שגנץ ואשכנזי כבר נפלו במלכודת של נתניהו, עכשיו הם כבר בשלב של מכירת חיסול. כל מה שביבי מוכר הם יקנו בחצי מחיר על חשבוננו. אין להם דרך חזרה. אחלה מסר לעובדי ציבור שעושים את מלאכתם. זהו שכרם ועתידכם. תנו יד לשחיתות – תלחמו בשחיתות, תענשו".

17:22 עריכה

דיווח: יו"ר הכנסת ויו"ר חוסן לישראל, בני גנץ, ימסור הערב הצהרה "דרמטית"

17:31 עריכה

עד כה נרשמו על ידי המשטרה 28,806 דוחות (מתוכם 2,221 ביממה החולפת): 

• הפרות הקשורות לחובת הבידוד והדיווח – 228 דוחות.
• סירוב להוראה על פיזור התקהלות אסורה – 834 דוחות.
• הפרות הקשורות בהפעלת בתי עסק\חנויות – 866 דוחות.
• יציאה אסורה למרחב הציבורי בניגוד לתקנות – 22,227 דוחות.
• שהייה במרחב הציבורי במקום שנאסר – 3,403 דוחות.
• תפילה בניגוד לתקנות – 904 דוחות.
• איסורים נוספים שנקבעו בתקנות – 294 דוחות.

בנוסף נפתחו 48 חקירות בגין מקרים שונים של הפצת מידע כוזב.

17:49 עריכה

רוב מתפקדי מפלגת העבודה מתנגד להחלטה של יו"ר המפלגה, עמיר פרץ, להיכנס לממשלת גנץ נתניהו וסבורים שאינו ראוי להמשיך בתפקידו – כך על פי סקר שנערך במכון מדגם עבור וואלה!NEWS.

68% מהמתפקדים אינם תומכים בכניסת העבודה לממשלה בראשות נתניהו ברוטציה עם גנץ, רק 29% תומכים.

17:50 עריכה

חברי הכנסת יועז הנדל וצבי האוזר העבירו מסר לראש הממשלה בנימין נתניהו לפיו יהיו ערבים לו שאם ייכנס לממשלת אחדות, יתמכו בדעתו בכל הקשור למחלוקות מול כחול לבן בנושאים משפטיים, כך דיווח עמית סגל בחדשות 12.

עוד דווח כי המגעים בין הליכוד לכחול לבן נמשכים קרוב ל-3 שעות. כמו כן, בהתאם להתקדמות המגעים, גנץ ככל הנראה ימסור הצהרה הערב.

17:54 עריכה

הדיון בבג"ץ בעתירת המעקבים הדיגיטליים שיתקיים ביום חמישי הקרוב ב-11:30 יצולם ואף ישודר בשידור חי. כמו כן, ההרכב בראשות השופטת אסתר חיות החליט שיהיה זה הדיון הראשון שישודר במסגרת הפיילוט של שידור חי מבית המשפט.

18:30 עריכה

ח"כ משה גפני, יו"ר דגל התורה תקף בראיון לגל"צ את מערכת המשפט: "רציתי לטפל במערכת המשפט לפני 20 שנה אבל הם התנגדו, גם נתניהו. בג"ץ לא מעניין אותי. אני מחכה ליום שנוכל להעמיד אותו במקומו הראוי".

18:33 עריכה

המשא ומתן בין הליכוד לכחול לבן התפוצץ, כך דיווח עמית סגל בחדשות 12. על רקע עובדה זאת – יו"ר כחול לבן ויו"ר הכנסת, ח"כ בני גנץ יתן היום הצהרה לתקשורת בשעה 20:30.

18:49 עריכה

על רקע הדיווח על פיצוץ במשא ומתן בין כחול לבן לליכוד, במערכת הפוליטית ממהרים להגיב:

ח"כ אחמד טיבי: "את הבחירות הבאות נכנה בחירות יועז ונועז"

ח"כ מוטי יוגב: "גנץ ואשכנזי עשו צעד אמיץ בשימם את המדינה לפני הכל…המשימה מוטלת כעת על נתניהו – הקם במיידית ממשלת אחדות לאומית. לזה מצפה רוב העם בישראל".

19:12 עריכה

הליכוד וכחול לבן הוציאו הודעה משותפת שבה מסרו כי צוותי המשא ומתן של המפלגות מקיימים כעת דיונים על הרכבת הממשלה. תוקף המנדט שקיבל בני גנץ מהנשיא יפוג הלילה בחצות, והוא הודיע כי ימסור הערב ב-20:30 הצהרה לתקשורת.

19:59 עריכה

יו"ר חוסן לישראל ויו"ר הכנסת בני גנץ דחה את הצהרתו לשעה 21:00.

20:00 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לתת הצהרה גם הוא, עוד קודם לגנץ, בשעה 20:20.

20:02 עריכה

יו"ר גשר אורלי לוי-אבקסיס בראיון לחדשות 12 על החלטתה להצטרף לבלוק הימין: "דברים השתנו ברמה הפוליטית והעולמית. לא הובלתי קמפיין של אנטי ביבי. בממשלה של יזבק הייתי מקבלת כל תפקיד…נתניהו לא הבטיח לי כלום". על השאלה מדוע חזרה בה מהאמירה שלא תשב תחת ראש ממשלה עם כתב אישום: "אני דאגתי שלא יפרו הבטחת בחירות אחרת – לא לשבת עם יזבק".

אורלי לוי-אבקסיס (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אורלי לוי-אבקסיס (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
20:09 עריכה

מפלגת יש עתיד, האקסית של כחול לבן לקראת הצהרות נתניהו וגנץ הערב: "עוד מעט אזרחי ישראל יזכו לשתי הצהרות של שניים שוויתרו על הערכים שלהם ובמשך שבועות של משא ומתן הם התעלמו בגסות ממשבר הקורונה…רק חסינות אישית, ג'ובים ואינטרסים אישיים".

20:27 עריכה

סקר מנדטים לקראת אפשרות של בחירות רביעיות על רקע פיצוץ המשא ומתן בין כחול לבן והליכוד פורסם הערב בחדשות 12.

לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד הייתה מקבלת 40 מנדטים, כחול לבן 19, הרשימה המשותפת 15, יש עתיד-תל"ם 10, ש"ס 9, ימינה 8, יהדות התורה וישראל ביתנו 7 כל אחת ומרצ עם 5 מנדטים. העבודה, גשר, דרך ארץ ועוצמה יהודית לא היו עוברות את אחוז החסימה.

20:36 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע כי ממחר בשעה 17:00 ועד חמישי בבוקר תיאסר יציאה מהערים. שביעי של פסח וחג המימונה יחוג רק בחוג המשפחה כמו בליל הסדר. המאפיות לא ייפתחו בצאת החג.

עוד הוסיף נתניהו בהצהרה לתקשורת: "במאבק העולמי והלאומי במלחמה בקורונה אין הפוגה, מתנהל כאן קרב איתנים בין סיכויי ההצלחה לסכנת הכישלון. כולנו חייבים לנקוט במשנה זהירות והתרופפות המשמעת – זה דבר אנושי וטבעי, אבל במלחמה בקורונה אין ברירה. כלל הנתונים בישראל – שיעור התמותה, מספר הבדיקות, שיעור המונשמים, מהטובים בעולם. אבל אם ננקוט לפני הזמן בצעדים שעדיין נדרשים אנחנו נשלם מחיר כבד בחיי אדם".

במישור הפוליטי אמר נתניהו: "גם אם לא נקים ממשלה עד חצות, נעשה מאמץ לקדם זאת בהקדם". 

21:14 עריכה

ח"כ תמר זנדברג: "אני מאוד מאוד כועסת על מפלגת העבודה ופרץ, אבל אפילו אני ממש ממש לא שמחה לראות שעוצמה יהודית הכהניסטית עוברת בסקר את המפלגה שהקימה את המדינה".

21:15 עריכה

ישיבת הממשלה הטלפונית תתקיים היום ב-22:30

21:17 עריכה

יו"ר כחול לבן בני גנץ בהצהרה לתקשורת: "היו לי שתי אופציות – ממשלת חירום או בחירות רביעיות. לקחתי סיכונים אישיים ופוליטיים. לא רציתי שכחול לבן תתפרק, אבל לא נרתעתי כי ישראל לפני הכל. נתניהו הבין שהוא זקוק לי בניהול המשבר. נאלצתי להתפשר על הכוונה לא לשבת עם נתניהו. עשינו כל מה שניתן למנוע בחירות רביעיות. נתניהו והליכוד יודעים שאנחנו שותפים הגונים. לא נתפשר בנוגע לשלטון החוק".

21:35 עריכה

יו"ר מרצ ניצן הורוביץ: "מביך ועגום שגנץ בחר לתקוף לא את נתניהו שמעביר אותו זובור משפיל, אלא את בוחריו ושותפיו שזועמים שהפר את הבטחתו להם".

21:38 עריכה

נתניהו: "בני, אני מחכה לך במעון ראש הממשלה בירושלים – בוא נפגש ונחתום עוד הערב על הקמת ממשלת חירום לאומית".

21:38 עריכה

יו"ר יש עתיד תקף את נאומו של שותפו לשעבר, יו"ר כחול לבן בני גנץ: "ממשלת חירום אינה ממשלה מנופחת בזבזנית ומבישה של 34 שרים. לאנשים אין מה לאכול והם מחלקים לעצמם כסאות ומשרדים. מי שמדבר על תחושת חירום לא יכול להשאיר את ליצמן במשרד הבריאות, לוותר על משרד האוצר ולהיכנע כניעה ללא תנאי לראש ממשלה עם שלושה כתבי אישום חמורים שמנסה לפרק את הדמוקרטיה הישראלית".

לפיד בוועידת "מעריב" בהרצליה, אתמול (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
לפיד בוועידת "מעריב" בהרצליה, אתמול (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
22:07 עריכה

יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה לאחר נאומו של בני גנץ: "אף משבר לא יסתיר את העובדה שגנץ לקח את המנדט שקיבל מרוב האזרחים במדינה והפך אותה לתעודת כשרות לגזענות ושחיתות חסרת תקדים. זאת לא אחריות. זאת כניעה".

22:46 עריכה

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הגיב לנאומיהם של ראש הממשלה ויו"ר כחול לבן בני גנץ.

"שמעתי הערב את הנאומים של בנימין נתניהו ובנימין גנץ. דיבורים לחוד ומעשים לחוד. היה שם הרבה מלל על המאבק בקורונה, על האבטלה, על ממשלת חירום, על הצלת המולדת, על הקרבה אישית ועל החובה להתעלות מעל השיקולים הפוליטיים. איך כל זה קשור למאבק העז שמנהלים שני הצדדים על הוועדה למינוי שופטים, לדיון על החברות בין שי ניצן לאבי ליכט, לחוק עוקף בג"ץ, ולויכוח הסוער מי יכהן כשר המשפטים ומי כשר ביטחון הפנים?", דברי ליברמן.

עוד הוסיף: "לא שמענו על קיום דיון אמיתי ומעמיק באשר לשינויים דרמטיים להבראת מערכת הבריאות, על הטיפול באבטלה וסיוע לעצמאיים ולמגזר העסקי. במקום מופעי הראווה, ההאשמות והטפות המוסר ההדדיות תנו דוגמה אישית. תקימו ממשלה רזה עם מינימום של שרים".

22:47 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ ייפגשו הלילה למשא ומתן לילי על הקמת ממשלה במעון ראש הממשלה בירושלים.

00:25 עריכה

בדקה לחצות, בנימין נתניהו ובני גנץ הגישו בקשה משותפת לנשיא המדינה להאריך את המנדט של גנץ, על מנת לאפשר להם להגיע להסדרת ממשלת אחדות.

00:35 עריכה

נשיא המדינה ראובן ריבלין אישר את בקשתם המשותפת של בנימין נתניהו ובני גנץ, והאריך את המנדט להרכבת הממשלה אשר בידי גנץ ב-48 שעות, עד ליום רביעי בחצות. הודעת בית הנשיא:

נשיא המדינה יאריך את תקופת המנדט שניתנה ליו"ר כחול לבן עד ליום רביעי בחצות

בהתאם להודעתו מאמש, קיבל נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ביום שני, י"ט בניסן, 13 באפריל, לפני חצות, את בקשתו של יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, להארכת התקופה שהוענקה לו להרכבת ממשלה.

בקשה זו נמסרה לבית הנשיא כפי שדרש הנשיא, על דעת שני הצדדים ומתוך הבנה כי אלה קרובים מאוד להסכם ביניהם.

על פי בקשה זו הוארך פרק הזמן כך שמועד פקיעתו יהיה יום רביעי, כ"א בניסן, 15 באפריל, בחצות.

00:48 עריכה

אחרי שהנשיא האריך את המנדט להרכבת הממשלה ב-48 שעות, דיווחו מפלגות הליכוד וכחול-לבן על "התקדמות משמעותית" במו"מ בין הצדדים להקמת ממשלה – וכי הדיונים יימשכו מחר (שלישי) בבוקר.

"בפגישה הערב בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ חלה התקדמות משמעותית במגעים לממשלת חירום לאומית. הצדדים קבעו להיפגש שוב מחר בבוקר בנוכחות צוותי המשא ומתן".
סגירה