הצהרת רה"מ - מתווה יציאה (מהכלא)

צילום מסך מתוך הסרט 'מסע אלונקות'
צילום מסך מתוך הסרט 'מסע אלונקות'

אזרחי ישראל. הכנתי תכנית מסודרת לחזרה לשיגרה ויציאה מהסגר, הבידוד וההתקפות הבלתי ניתנות לשליטה של מערכת המשפט על עצמאותי ועל בריאותי.

זה יקח זמן, אבל אנחנו במקום טוב ביחס לעולם ובכירי השליטים בעולם, ידידי הטובים, באים ללמוד ממני איך להשתחרר מהתיקים, מההאשמות, ממסע הרדיפה ומההפיכה השלטונית שניסו לעשות לי בחודשים האחרונים ובעיקר בחודש וחצי מאז מגפת האחדות התפשטה פה כמו אש בשדה קוצים.

אזרחי ישראל. הכנתי תכנית מסודרת ליציאה מהסגר, הבידוד, ומהתקפות של מערכת המשפט על עצמאותי. בכירי השליטים באים ללמוד ממני איך להשתחרר מהתיקים ומהאשמות

ביום שני אזמין את בני גנץ לשיחת נימוסין ואציע לו שוב רוטציה בועדה למינוי שופטים. כל שופט שהועדה תבחר יבצע רוטציה עם שופט מטעמי.

ביום שלישי אודיע לבכירי הליכוד שאין להם מנדט לבחור איש מלבדי לראשות הממשלה, גם אם אורשע ואיאלץ להמשיך בתפקידי מהכלא.

ביום רביעי רואים כבר שחמישי מתקרב ובשישי נסתיים עוד שבוע ואנחנו ככה קרובים לבחירות רביעיות, שישאירו אותי עוד חצי שנה בתפקיד ובסך הכל חצי קדנציה מבלי שבכלל נבחרתי וקיבלתי את אמון הכנסת.

גאון שכמוני.

אמרתי לכם שידידיי בולסאנרו פוטין ארדואן ואורבאן מתקשרים אלי כדי ללמוד.
אזרחי ישראל. שימו לב. אני מיד מביא לכם את החלטות הממשלה שטרם התקבלו הערב לגבי היציאה מהסגר. אלה השלבים שאני החלטתי ועליכם לבצע באחריות. ואל תקשיבו למה שהממשלה תחליט אחר כך בשלוש לפנות בוקר. השרים שלי מבולבלים. הם יודעים רק דבר אחד. יודעים שעתידם תלוי בכל התעטשות שלי.

דבר אחרון אני מבקש לומר לנושאי האלונקה. זה קשה. הכתף כואבת. צריך מידי פעם להתחלף. נתקלים ברגליים ונופלים, אבל היי אנחנו רבים. ארבע מאות אלף עצמאים, עשרות אלפי מורים ומורות, אנשי תרבות משותקת, בעלי עסקים קורסים, מיליון וחצי ילדים וילדות הלומדים בבית, אלפי קשישים המרוחקים מילדיהם ונכדיהם, בני גנץ וגבי אשכנזי ועוד רבים הצופים בנו.

אתם חייבים להבין – על האלונקה כולנו סוחבים את המשק היעיל והמתפקד שלנו, את אוצר המדינה שמתקשה לשלם לכם פיצויים, את אחוזי האבטלה בהם אנחנו ראשונים בעולם כפי שפרסמו כבר כמה מכוני מחקר בדרום מזרח צפון קוריאה ובראש ובראשונה אתם סוחבים על האלונקה את בריאותנו. שלי אישית ושל ילדיי ואשתי היקרים. את עתידנו – שלי ושל ילדיי היקרים ואשתי היקרנית.  את גורלנו – שלי אישית ושל ילדיי המנומסים ואשתי הפסיכולוגית המטפלת בילדי ירושלים שסוחבים את האלונקה יחד איתכם.

בראש ובראשונה אתם סוחבים על האלונקה את בריאותנו. שלי אישית ושל ילדיי ואשתי היקרים. את עתידנו – שלי ושל ילדיי היקרים ואשתי היקרנית.  את גורלנו – שלי אישית ושל ילדיי המנומסים ואשתי הפסיכולוגית

אל תישברו אזרחי ישראל. הדרך לבריחה מהמשפט ויציאה מסכנת הכלא עוד ארוכה, אך יכול נוכל ובמאמץ משותף נגיע אל היעד. אם לא בעוד ימים ספורים, בעוד חודשים ספורים. סמכו עלי, אני יודע היטב למרוח את הזמן ואותכם (ואת בני וגבי כבר אמרתי?).

איתי לנדסברג נבו הוא אזרח המודאג מעומק השחיתות השלטונית, חושש לגורל הדמוקרטיה ומזועזע מהגזענות והאלימות בחברה הישראלית. לשעבר עורך "מבט שני" ומנהל מחלקת תעודה בערוץ הראשון (2002-2017). בן קיבוץ תל יוסף וממקימי הפורום למען אנשי המילואים ( 1995-2017) . כיום במאי, עורך תוכן ומפיק עצמאי.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 419 מילים
סגירה