מנכ"ל משרד ראש הממשלה יואב הורוביץ פורש מתפקידו

הורוביץ, שהוא ראש הסגל של נתניהו ביקש לסיים את תפקידו עם הרכבת הממשלה החדשה ● סגן מזכיר הממשלה רונן פרץ ימלא את מקומו

יואב הורוביץ (צילום: מאיר ועקנין פלאש 90)
מאיר ועקנין פלאש 90
יואב הורוביץ

 מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יואב הורוביץ, הודיע היום (ג') לראש הממשלה נתניהו על רצונו לסיים את תפקידו כמנכ"ל המשרד.

במשרד ראש הממשלה אומרים כי הורוביץ הודיע לפני הבחירות כי הוא מבקש לסיים את תפקידו עם הקמת הממשלה החדשה (שהייתה אמורה כבר לקום אך נדחתה לאחרי הבחירות החוזרות) או, לכל המאוחר, בחודש יוני.

הורוביץ שימש בשלוש השנים האחרונות, עד הבחירות, כראש הסגל של נתניהו ובשנה האחרונה שימש במקביל כמנכ"ל משרד ראש הממשלה. זאת, לאחר שהמנכ"ל הקודם, אלי גרונר, התפטר, לאחר שפורסם על סכסוך בינו לבין אשתו של ראש הממשלה, שרה נתניהו.

את מקומו של הורוביץ ימלא סגן מזכיר הממשלה רונן פרץ. ממשרד ראש הממשלה נמסר כי פרץ ימלא את התפקיד "בשותפות עם ראש המועצה הלאומית לכלכלה פרופ' אבי שמחון".

הורביץ החל את דרכו הפוליטית כשכיהן בתפקיד בכיר במטה הבחירות של נתניהו בהתמודדותו בפריימריז הליכוד בשנת 2006. אחרי הבחירות הקודמות, ב2015 שימש הורוביץ כחבר בצוות המשא ומתן של הליכוד במגעים לקראת הרכבת הממשלה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: "אני מודה ליואב הורוביץ על שלוש שנות שירות מסור ומקצועי בהם טיפל בנושאים הלאומיים והמרכזיים , נמצא בצמתי העשייה המרכזיים וסייע לי רבות בעשייה חשובה למען מדינת ישראל. אני בטוח שהוא ימשיך לעשות חיל בהמשך דרכו".

הורוביץ מסר: "אני רוצה להודות לראש הממשלה על ההזדמנות והאמון שקיבלתי ממנו ועל הזכות לעבוד לצידו ולשרת את אזרחי ישראל ואת מדינת ישראל".

עוד 209 מילים
סגירה