3 כתבי אישום, 36 שרים. 36 זה ״איכה״ בגימטריה. איכה היתה לזונה

ליצמן, גפני ומקלב (צילום: Roy Alima/Flash90)
Roy Alima/Flash90
ליצמן, גפני ומקלב

הממשלה ה-35 של מדינת ישראל עתידה להיות מושבעת בשעות הקטנות, בבושת פנים, כגנבים בלילה.

36 שרים. 36 זה "איכה" בגימטריה. "אֵיכָה הָיְתָה לְזוֹנָה קִרְיָה נֶאֱמָנָה מְלֵאֲתִי מִשְׁפָּט צֶדֶק יָלִין בָּהּ וְעַתָּה מְרַצְּחִים" ישעיהו א, כא, בהנבאו על חרבן ירושלים.

מהעריקה של אורלי לוי, הסיכול הממוקד של האוזר והנדל, הכניעה הבלתי נתפסת של בני גנץ וחבורתו, הזחילה המבישה של עמיר פרץ ואיציק שמולי, וגם האופורטוניזם הפתטי של רפי פרץ, מדובר לא רק על גניבת הקולות הגדולה בהיסטוריה, אלא שלראשונה הולכת להיות לעם הישראלי ממשלה שמאוכלסת באנשים – שאילו הבחירות היו נערכות שוב היום – לא היו עוברים את אחוז החסימה.

מדובר לא רק בגניבת הקולות הגדולה בהיסטוריה, אלא שלראשונה הולכת להיות לעם הישראלי ממשלה שמאוכלסת באנשים – שאילו הבחירות היו נערכות שוב היום – לא היו עוברים את אחוז החסימה

כל זה עם הסתייגות אחת משמעותית: הפוליטיקאים החרדים. אפשר כמעט לקנא. ניהלו מו"מ בלתי מתפשר עם נאשם בשוחד מרמה והפרת אמונים, שסחר ומכר את החופש שלנו תמורת החופש שלו.

וככה זה נראה חברות וחברים:

  • תקציב החינוך החרדי יושווה לתקציב החינוך הכללי תוך שמירה על עצמאות החינוך החרדי
    שאף אחד לא יתבלבל, זה כסף לטיפוח בורות, עסקנות ופשעים. רק עכשיו יצאו אמהות חרדיות במחאה על הישראבלוף שנקרא "החינוך העצמאי". חינוך ציבורי בלי פיקוח. דרך להבטיח שגם בדור הבא תחגוג הבורות ואפילו יותר חרדים לא יוכלו לעולם להשתלב בשוק העבודה.
  • חוק הגיוס יחוקק יחד עם הליכוד ויאפשר ללומדי תורה ללמוד כרצונם 
    כך ציטטו מתוך ההסכם ב"כיכר השבת": "עם כינון הממשלה יחוקק חוק להסדרת מעמדם של תלמידי הישיבות על פי הצעת משרד הביטחון וצה"ל, עם התיקונים הנדרשים נוכח ההכרה בחשיבות לימוד התורה, כאשר הממשלה תפעל ברוח המדיניות שבמדינת ישראל לא יגבילו את מכסת לומדי התורה".
  • יישמר הסטטוס קוו בנושאי דת ומדינה, ואם בג"ץ יתערב יעבירו פסקת התגברות
    כאילו לא איימו מספיק על בג"ץ לאחרונה, הנה איום מובנה בתוך הסכם קואליציוני.
  • יו"ר ועדת כספים ישאר משה גפני
    מרב שהוא עשה עבודה נהדרת בהעברת מיליארדי שקלים, הכסף שלנו, מתחת לרדאר.
  • יהדות התורה תקבל את ראשות ועדת "חוק חוקה ומשפט"
    (לא בדיחה)
  • מאור פרוש ואורי מקלב יקבלו שני סגני שרים במשרדי החינוך והתחבורה
     נו מה.
  • והדובדן שעל הקצפת, יעקב ליצמן שכל כך הצטיין בתור שר הבריאות יהיה שר משרד הבינוי והשיכון
    כולל כל הסמכויות שהיו במשרד לפני העברת הסמכויות למשרד האוצר בשנת 2015, כולל רשות מקרקעי ישראל וחברת דירה להשכיר. תוך שנים בודדות אפשר יהיה להפוך את כל המדינה לסלאם חרדי ענק. בזמן שאתם משלמים משכנתא, או מתביישים להגיד לילדים שלכם שאין לכם איך לעזור להם להגיע לדירה, ליצמן ידאג לדירות לחרדים במחיר מציאה.

הסתייגות אחת משמעותית: הפוליטיקאים החרדים. אפשר כמעט לקנא. ניהלו מו"מ בלתי מתפשר עם נאשם בשוחד מרמה והפרת אמונים, שסחר ומכר את החופש שלנו תמורת החופש שלו

אני מזכירה: מדינת ישראל מחזיקה ב-92% מהקרקעות בארץ, אז עכשיו מונופול הקרקעות נתון בידי שר אנטי-ציוני, שוחר אנטי-השכלה, המייצג ציבור שתרומתו לכלכלת ישראל שלילית ושאין לו אינטרנט בבית. האיש שסידר שאיקאה תהיה פתוחה לתורמים לחסידות שלו, בשעה שנאסר על אלה ששכלו את יקיריהם לבקר ביום הזכרון לחללי צה"ל בבתי העלמין.

במקום פסק דין לנאשם בפלילים, אזרחי מדינת ישראל קיבלו פסק דין מאסר בביתם מולדתם, עבודת פרך ואופציה למוות למען כלום, עם יום זכרון באיקאה.

אנחנו הציבור הליברלי חפץ החיים (מי שעוד לא נמלט על נפשו) – צריכים טקטית להחזיק את הקו מול ממשלת השוד והביזה ולדרוש בכל יום ובכל שעה שוב ושוב שיוויון ומידה כנגד מידה.

החינוך החרדי מקבל תקציב ועצמאות? גם החינוך הממלכתי דורשים תקציב ועצמאות.

או צבא או לימודי תורה? או צבא או לימודים באוניברסיטה.

בונים שכונה לחרדים – בונים שכונה לליברלים חפצי חיים.

במקום פסק דין לנאשם בפלילים, אזרחי מדינת ישראל קיבלו פסק דין מאסר בביתם מולדתם, עבודת פרך ואופציה למוות למען כלום, עם יום זכרון באיקאה

עין תחת עין, שן תחת שן, שקל תחת שקל ופריוילגיה תחת פריוילגיה.

36 שרים. 3 כתבי אישום. איכה היתה לזונה קריה נאמנה.

ניצן ויסברג, מרצה ויועצת למתודולוגיית חדשנות design thinking ופעילה חברתית בתחום החינוך. עבדה כפרופסור יועצת באוניברסיטת סטנפורד לפני שחזרה לארץ וגילתה שארצה שינתה את פניה. כיום היא חיה בהוד השרון עם אישה היקר וארבעת ילדיהם.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 594 מילים
סגירה