דברים שלא הבנתי בנאום הפיוס והאחדות של נתניהו

הצהרת בנימין נתניהו בפתח בית המשפט, ב-24 במאי 2020 (צילום: צילום מסך/ערוץ 13)
צילום מסך/ערוץ 13
הצהרת בנימין נתניהו בפתח בית המשפט, ב-24 במאי 2020

בעקבות נאום הפיוס והאחדות והרוגע של בנימין נתניהו אתמול בהיכל המשפט המחוזי בירושלים, התברר שלא הבנתי 6 דברים. ברשותכם:

לא הבנתי מספר 1: רוני אלשיך מקריית ארבע, אביחי מנדלבליט מהבית הבית"רי שחזר בתשובה, וליאת בן ארי שעמדה בראש צוות התביעה נגד אהוד אולמרט לאחר שהניח על השולחן נסיגה לקווי 1967, עשו יד אחת כדי להביא לדין את נתניהו, מפני שהוא ימני שמסרב לעקור יישובים?

לא הבנתי מספר 2: המסמך שנשלח ממשרד המשפטים למבקר המדינה בשנת 2017, שעליו דיבר דרייפוס שלנו כמסמך בו נכתב שפעולותיו הרגולטריות כלפי בזק היו ללא רבב, זה אותו מסמך שבו נכתב דווקא שהוסתרו דברים רבים מאנשי משרד המשפטים? כי מסמך אחר לא היה.

לא הבנתי מספר 3: אם מותר לקבל מתנות מחברים, למה נקטע מנהג העלייה לרגל והענקת תשורות העתק בשווי מאות אלפי שקלים לבני הזוג המלכותי עם פתיחת חקירת המשטרה בפרשת 1000?

לא הבנתי: רוני אלשיך מקריית ארבע, מנדלבליט מהבית הבית"רי שחזר בתשובה, וליאת בן ארי, ראש צוות התביעה נגד אולמרט לאחר שהציע נסיגה לקווי 1967, התאחדו להבאת נתניהו לדין, כי הוא ימני שמסרב לעקור יישובים?

לא הבנתי מספר 4: גדי יברקן שהצטלם היום במפגן החנופה המבועת של נרצעי הליכוד לצד השליט המסית, זה לא אותו אחד שצייץ שוב ושוב ב-2019 שנתניהו מסית נגד מערכת אכיפת החוק? אה, סליחה. אז הוא עוד היה בכחול-לבן.

לא הבנתי מספר 5: השרים והשרות בני גנץ, גבי אשכנזי, אבי ניסנקורן, יזהר שי, חילי טרופר, מיכאל ביטון, יועז הנדל, מירב כהן, אורית פרקש-הכהן, עומר ינקלביץ', פנינה תמנו-שטה, עמיר פרץ, יצחק שמולי ושות', שתקו מול מופע האימים עתיר הכזבים והאיומים של הקורבן שלנו, כי זה נראה להם כמו הדבר הנכון מוסרית וציבורית, או סתם כי הם פחדני שררה?

לא הבנתי מספר 6: נתניהו אמר שהפרקליטות, המשטרה ועיתוני השמאל (כלשונו), חברו לניסיון הפיכה של מנהיג ימני חזק (כלשונו), והוסיף שאין להם בעיה עם פודל צייתן מהימין (כלשונו), והדגיש שתמיד יש כאלה פודלים (כלשונו). האם כאשר שרי הליכוד הכנועים, שהסתתרו מאחורי מסיכות, מחאו לו כפיים בתום נאומו, זה היה כדי להמחיש את דבריו של המנהיג בדבר פודלים צייתנים (הפעם לא כלשונו. הפעם כלשונם הכנועה)?

עורך דין דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. בן 46. נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
דניאל, הבנת גם הבנת, והנה עוד דבר שהבנת כנראה אבל לא אמרת, כי גם ביבי לא אמר בריש גלי, אבל בכל זאת אמר, וכך הוא אמר: תדעו לכם יא אספסוף מטומטם, אני צוחק עליכם, אני בז לכם, כי אתם כולכם ... המשך קריאה

דניאל, הבנת גם הבנת, והנה עוד דבר שהבנת כנראה אבל לא אמרת, כי גם ביבי לא אמר בריש גלי, אבל בכל זאת אמר, וכך הוא אמר: תדעו לכם יא אספסוף מטומטם, אני צוחק עליכם, אני בז לכם, כי אתם כולכם פחדנים עלובים, מלקקי ישבן נלעגים, וכן אני לא שם עליכם, כשאני אומר ארצה, אתם תרדו על ברכיכם ככלבלבים מאולפים. אני משכוכע שגם את זה הבנת

עוד 324 מילים ו-1 תגובות
סגירה