מדוע רבין לא התלונן במשטרה?

צילום מסך מתוך הצהרת נתניהו בפתח משפטו, בו הוא מאשים את חוקרי המשטרה והפרקליטות בפעולה בשיטות עברייניות נגדו ובנסיונות להפליל אותו
צילום מסך מתוך הצהרת נתניהו בפתח משפטו, בו הוא מאשים את חוקרי המשטרה והפרקליטות בפעולה בשיטות עברייניות נגדו ובנסיונות להפליל אותו

האיש המאובטח ביותר במדינה לא מרגיש בטוח בחסות היחידה לאבטחת אישים, השב"כ בכלל ופלוגות מג"ב המאבטחות אותו. האיש האחראי על השב"כ והמוסד הלך להגיש תלונות על "איומים ברצח" במשטרת ישראל.

האיש האחראי לכך שאין מפכ"ל במשטרת ישראל כבר שנה וחצי, הגיש תלונה במשטרת ישראל.

האיש המאובטח ביותר במדינה לא מרגיש בטוח בחסות היחידה לאבטחת אישים, השב"כ בכלל ופלוגות מג"ב המאבטחות אותו. האיש האחראי על השב"כ והמוסד הלך להגיש תלונות על "איומים ברצח" במשטרת ישראל

אין מספיק מילים לתאר את מהלכיו ואופיו של האיש הזה. נתניהו ממשיך לשדר תעמולה שקרית – כאילו מאיימים על חייו וחיי בני משפחתו – בזמן שהוא עצמו מוגן יותר מכל אזרח במדינה ומכל פוליטיקאי אחר. ממשיך לבלבל את הציבור בטענות שווא ולחבר בין איומים על שופטי העליון לאותם איומים פיקטיביים "על חייו" ובו בזמן הוא עצמו מסית נגד כל מערכות המשפט והחוק של מדינת ישראל, נגד שופטים, נגד פרקליטים, נגד המשטרה וכלי התקשורת, ונגד כל מי שמותח עליו ביקורת.

הציניות של ראש ממשלת ישראל הנאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים, כאשר הוא "מגיש תלונה במשטרה" זועקת לשמים. כאילו המשטרה היא הפתרון לאלימות הפוליטית שהוא עצמו מפיץ. זו האלימות שהופכת מיד אחר כך לאלימות ברחוב.

כשהוא הוביל לפני 25 שנה הפגנה עם ארון קבורה וחבל תלייה נגד ראש הממשלה יצחק רבין, רבין התמים לא הגיש תלונה במשטרה.

כשהאיש המאובטח ביותר במדינה עמד אז על המרפסת בכיכר ציון ותחתיו בהפגנת אלפים, הדליקו לפידים ושרפו את תמונת ראש הממשלה רבין, רבין התמים לא הלך להגיש תלונה במשטרה.

כשרבנים הוציאו דין רודף על רבין, כשארגוני ימין פרסמו תמונות של רבין בכאפייה ובידיים מגואלות בדם עם צלבי קרס ומדי אס אס, רבין ראש ממשלת ישראל לא הגיש תלונה במשטרה.

לכן משטרת ישראל לא חקרה ולא בדקה ולא ראתה את האיומים וההסתה ואת האחראים לזוועה ולכן לא הצליחה לעצור את הרצח. ממש הגיוני.

צילום מסך מהודעת לשכת רה"מ על הגשת התלונה של בנימין נתניהו למשטרה.
צילום מסך מהודעת לשכת רה"מ על הגשת התלונה של בנימין נתניהו למשטרה.

מטומטמים. איך לא חשבתם להגיש תלונה במשטרה? אתם. שרי הממשלה של רבין, חברי הכנסת, תומכיו, מאבטחיו, הרי ראיתם את כל הטירוף ולא הבנתם שבסך הכל צריך להגיש תלונה ועוד תלונה ועוד אחת במשטרת ישראל.

מיד אחר כך המשטרה הרי תתחיל לפעול. תעצור את המאיימים על השופטים, תכלא את המסיתים ברשתות, תימנע התנכלויות כלפי המפגינים בבלפור ובפתח תקווה. רק תלונה. מה מסובך? הנה ראש ממשלת ישראל כיום אומר שהוא אישית – אחרי שהכניס פודיום ראש ממשלתי לתוך בניין בית המשפט המחוזי ומעליו תקף בחריפות את כל מערכות החוק בישראל – הוא אישית מודיע שיש לחדול מכך.

רק תלונה. מה מסובך? הנה רה"מ ישראל אומר שהוא אישית – אחרי שהכניס פודיום ראש ממשלתי לבניין ביהמ"ש המחוזי ומעליו תקף בחריפות את כל מערכות החוק בישראל – הוא אישית מודיע שיש לחדול מכך

דורש לא לאיים על עובדי ציבור ומודיע שהוא "הגיש תלונה ב מ ש ט ר ה".
הוא כבר למד לקח מרצח רבין. רק תלונה במשטרה. ושנדב ארגמן יתפוצץ. ושהיחידה לאבטחת אישים תנגב את הרוק הממשלתי מהפנים כי היא הרי לא עושה את עבודתה, אם ראש הממשלה נאלץ להגיש תלונה במשטרה כאשר היחידה סובבת אותו 24/7.

ובכלל, שכל המפגינים נגד ההסתה שלו יסתמו את הפה כי הרי הנה יש גם מי שמאיימים על נתניהו והוא אפילו הגיש תלונה במשטרה. לא אחת. שלוש תלונות.

רק לא מובן מדוע נתניהו עצמו לא הגיש אז תלונה במשטרה? כן, אז לפני נובמבר 1995. הרי הוא היה שם והוביל את הארון עם הכתובת "רבין ממית הציונות" ואת "הכתובת" על חבל התלייה ועל הלפידים ועל תמונות הגסטפו. הוא הרי בעצמו ידע וראה ונאם שם בהפגנות המסיתות, והשתתף אישית בהסתה ולא עצר את הרבנים ולא את המפגינים מהימין המטורף. מדוע אז הוא לא הגיש "תלונות במשטרה"?

אין בשפה העברית מספיק מילים כדי לתאר את השקר, הספין המתועב המובל כיום שוב בידי המסית הראשי. את גודל הצביעות והפשע התודעתי המבוצע ממשרד ראש הממשלה, לא הרחק מקברו של יצחק רבין – ראש הממשלה המוזר, שלא הגיש תלונות במשטרה.

איתי לנדסברג נבו הוא אזרח המודאג מעומק השחיתות השלטונית, חושש לגורל הדמוקרטיה ומזועזע מהגזענות והאלימות בחברה הישראלית. לשעבר עורך "מבט שני" ומנהל מחלקת תעודה בערוץ הראשון (2002-2017). בן קיבוץ תל יוסף וממקימי הפורום למען אנשי המילואים ( 1995-2017) . כיום במאי, עורך תוכן ומפיק עצמאי.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
עוד 591 מילים ו-1 תגובות
סגירה