ח"כ יקר/ה, רק בקשה קטנה, אם את/ה שולל תחבורה ציבורית בשבת

צילום מהאינטסגרם של מיקי חיימוביץ שדיווחה לעוקביה על טיול לחרמון בשבת, אחרי שהצביעה להפלת הצעת החוק לתחבורה ציבורית בשבת
צילום מהאינטסגרם של מיקי חיימוביץ שדיווחה לעוקביה על טיול לחרמון בשבת, אחרי שהצביעה להפלת הצעת החוק לתחבורה ציבורית בשבת

חבר כנסת יקר ו/או שר יקר מהליכוד, כחול-לבן, יהדות התורה, ש"ס, דרך ארץ, העבודה, גשר ו/או שקר כלשהו:

הצבעת נגד תחבורה ציבורית בשבת למי שזקוק לה (לא בשכונות חרדיות ודתיות כמובן) בשל משמעת קןאליציונית?

חבר כנסת יקר ו/או שר יקר מהליכוד, כחול-לבן, יהדות התורה, ש"ס, דרך ארץ, העבודה, גשר ו/או שקר כלשהו: הצבעת נגד תחבורה ציבורית בשבת למי שזקוק לה (לא בשכונות חרדיות ודתיות כמובן) בשל משמעת קןאליציונית?

כל הכבוד לך על הפגיעה באפשרות מימוש חופש התנועה של ישראלים רבים שידם אינה משגת לקנות רכב. כבוד לך על כך שמנעת מסבא לבקר את נכדו. מסבתא לקבל ביקור מנכדתה. ומזוגות צעירים לנסוע לים, למוזיאון או לפארק. יפה שתרמת לפער נוסף בין מי שידם אינה משגת למי שבבעלותם רכב.

אני יודע, עשית את זה בעטיה של משמעת קואליציונית. אולי אפילו שכנעת את עצמך בשקר כלשהו על צביון "יהודי" כלשהו.

(כמו שאתה משכנע את עצמך שאפרטהייד הוא דבר יהודי. ושקיימת הבטחה אלוהית על הארץ. וששלילת זכויות אדם ואזרח ממיליונים היא דבר יהודי.

ואיסור על נישואין אזרחיים הוא דבר יהודי. ותמיכה בראש ממשלה לאומן שמסית נגד מערכת המשפט היא דבר יהודי. ותמיכה בהתעמרות בפליטים ומבקשי מקלט היא דבר יהודי. וחיוב מיליוני ישראלים בתשלום מס ודמי מוסד לביטוח לאומי לאורך כל חייהם, תוך הפקרתם הכספית בשעת משבר, היא דבר יהודי. וגם ראש ממשלה תחת כתב אישום הוא דבר יהודי. והענקת הטבות מס מופרכות על חשבוננו למולטי-מיליונר ומשפחתו בקיסריה בתקופת שבר כלכלי עצום, זהו דבר יהודי. ותמיכה בנשיא לאומן, חסר כשירות, גזען וחסר יציבות בארצות הברית, היא דבר יהודי. ורדיפת ארגוני זכויות אדם, אנשי אקדמיה ואמנים, היא דבר יהודי.

הכל בסדר. אתה ממציא לעצמך יהדות לאומנית וגזענית באופן ממוסד. ואני מתבאס עמוקות בשם ההיסטוריה היהודית רווית הרדיפה האנטישמית והגזענית. כל אחד והז'אנר היהודי שלו).

כל הכבוד על הפגיעה בחופש התנועה של ישראלים רבים שידם אינה משגת לקנות רכב. כבוד על שמנעת מסבא לבקר את נכדו ומזוגות צעירים לנסוע לים, למוזיאון או לפארק, ותרמת לפער נוסף בין מי שידם אינה משגת למי שבבעלותם רכב

אז הצבעת נגד תחבורה ציבורית בשבת. כבוד. רק בקשה קטנה: אם אתה שולל תחבורה ציבורית בשבת מישראלים רבים, חל עליך איסור לנסוע בשבת ברכב השרד שקיבלת מהמדינה. קאפיש?

עורך דין דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. בן 46. נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 336 מילים
סגירה