הפלסטינים מציעים תוכנית שלום אלטרנטיבית: משא ומתן וחילופי שטחים על בסיס קווי 67'

גנץ: צעדים שלא קשורים לקורונה יידחו; נתניהו: הסיפוח לא תלוי בכחול לבן ● קבינט הקורונה קבע שהתקהלויות יצומצמו ל-50 משתתפים ● גובשה תוכנית סיוע בסך שני מיליארד שקלים לעסקים שנפגעו בקורונה ● האופוזיציה סיכלה הצבעה על חוק איכוני שב"כ ● נדחתה בקשת משרד הבריאות להאריך את תוקף הבדיקות הסרולוגיות שברשותה; 150 אלף בדיקות צפויות להיזרק ללא שימוש

יושב ראש הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס, מדבר במועצת הביטחון של האו"ם ב-11 בפברואר 2020, כשהוא מחזיק בידיו מפה מתוך תוכנית השלום הישראלי-פלסטיני של ארצות הברית (צילום: צילום מסך)
צילום מסך
יושב ראש הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס, מדבר במועצת הביטחון של האו"ם ב-11 בפברואר 2020, כשהוא מחזיק בידיו מפה מתוך תוכנית השלום הישראלי-פלסטיני של ארצות הברית
07:10 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "החלת החוק הישראלי על השטחים לא תפגע בשלום אלא תקדם אותו".

בכנס וירטואלי של ארגון "נוצרים מאוחדים למען ישראל",  קרא נתניהו לפלסטינים ש"לא לבזבז עוד הזדמנות, לבוא למשא ומתן ולקבל את חזון השלום של הנשיא טראמפ". הוא הוסיף כי "הפלסטינים צריכים להיות מוכנים לקיים משא ומתן על פשרה היסטורית, שתביא שלום לישראלים ולפלסטינים באופן דומה. ישראל מוכנה למשא ומתן כזה – וגם אני מוכן".

07:20 עריכה

קבינט הקורונה יתכנס היום, בעקבות העלייה במספר הנדבקים בנגיף, לדיון בהגבלות, לאחר שהדיון אתמול הסתיים תוך שעתיים ללא החלטות.

07:25 עריכה

שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ נשא גם הוא נדברים בנאום מוקלט בכינוס "נוצרים מאוחדים למען ישראל".

"תוכנית טראמפ פתחה חלון הזדמנויות היסטורי. קורא לפלסטינים לשקול מחדש את החלטתם לדחותה", אמר גנץ, שהוסיף כי חמאס ישלם מחיר כבד אם יבחן את ישראל.

07:39 עריכה

ח"כ משה יעלון (יש עתיד-תלם) על פרשת הצוללות: "גם לבני גנץ ולגבי אשכנזי ברור שזו פרשת השחיתות הבטחונית החמורה ביותר בתולדות המדינה והם משיקולים 'פריטטיים' מבישים מתחמקים מהתחייבותם הציבורית לחקור. אנחנו לא נרפה עד שהאמת תצא לאור".

08:17 עריכה

ח"כ איילת שקד טוענת בראיון בגל"צ: "התוכניות שדנים עליהן כרגע לא כוללות ריבונות בבקעת הירדן, נתניהו נכנע ללחצים של הערבים וכחול לבן וויתר על זה".

עוד הוסיפה: "זו לא תוכנית טראמפ, אלא תוכנית נתניהו. הוא עיצב אותה, מניחה שהוא יכול לדרוש בה גם שינויים".

איילת שקד בכנסת (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
איילת שקד בכנסת (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
08:36 עריכה

ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) אמר כי הדיון שנערך בוועדת הכספים על הטבות המס לראש הממשלה נתניהו היה נחוץ. "החלטת רה"מ לעצור אותו, הייתה נכונה ונבעה מרגישות חברתית".

ח"כ זוהר סירב להגיב בראיון בגל"צ על העימות עם שר האוצר ישראל כץ, "לא רוצה להתעסק בזה, במפלגת הליכוד יש אפשרות להתבטא כי זו מפלגה דמוקרטית".

09:45 עריכה

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי בראיון ל-ynet: "אנחנו נמצאים בהתפרצות מוגברת. בשלב זה אנחנו מתירים ביקורים עם מבוגרים עם מסכות וריחוק, אבל אם נראה עלייה בתחלואה – איסור על מפגשים עם סבא וסבתא נמצא על השולחן".

לדבריו של לוי: "אנחנו רואים יותר חולים צעירים, אבל לאט לאט מסתמנת עלייה במבוגרים וזה יעלה את מספר החולים הקשים והנפטרים".

10:06 עריכה

ח"כ עאידה תומא סלימאן (הרשימה המשותפת) מדווחת מהדיון על חוק איסור צריכת זנות שצפוי להיכנס לתוקפו בעוד מספר ימים. "החוק הזה דורש שינוי עמוק בתודעה הציבורית ושינוי התנהגות. לשם כך נחוץ קמפיין ציבורי עמוק וחכם. עכשיו גילינו בוועדה שלקמפיין הכל כך חשוב הזה הקצו רק 50,000 ש"ח – מחיר של שתי מודעות בעיתון".

10:40 עריכה

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר הודיע ליו"ר הוועדה לביקורת המדינה עפר שלח כי ישקול לפעול להחלפתו בעקבות הדיון שהוא מקיים היום על פרשת הצוללות והקריאה למבקר המדינה להכין דו"ח בנושא.

10:46 עריכה

השרה להגנת הסביבה, גילה גמליאל, השתתפה היום בדיון "מפרץ חיפה – תמונת מצב והתוכניות העתידיות לפינוי המפעלים המזהמים" בוועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת.

השרה אמרה בדיון כי "המשרד להגנת הסביבה בראשותי יוביל את המהלך הלאומי של סגירת מפעלי מתחם בז"ן בחיפה ויציב יעדים סביבתיים ברורים לשיקום הקרקע ולחיזוק מטרופולין חיפה".

11:18 עריכה

שר הביטחון וראש הממשלה החליפי, בני גנץ, נפגש הבוקר עם יועץ נשיא ארה"ב והשליח המיוחד לנושאי מו"מ, מר אבי ברקוביץ', ושגריר ישראל בארה"ב, דיוויד פרידמן, בנוגע לתוכנית השלום של הממשל האמריקאי.

11:20 עריכה

התנועה לאיכות השלטון לאיומיו של ח"כ מיקי זוהר שאמר כי יש לשקול להדיח את ח"כ עפר שלח מראשות הוועדה לביקורת המדינה: "ראינו בעבר כיצד מאיימים על חכים שיאבדו את המשרה שלהם אם יעסקו בנושא כה או אחר, אבל לא במדינה דמוקרטית ובטח שלא בישראל. לא ייתכן שח"כים יחששו לבצע את תפקידם אם הדבר לא ימצא חן בעיני ראש הממשלה ועל ח"כ זוהר לחזור מדבריו וללמוד דבר או שניים על התנהלות במשטר דמוקרטי".

11:23 עריכה

משרד החינוך מעדכן שנכון להבוקר 1,008 תלמידים ועובדי הוראה נדבקו בנגיף הקורונה ו-256 מוסדות חינוך סגורים.

11:27 עריכה

גנץ לצוות האמריקאי בענייני הסיפוח: "1 ביולי הוא לא תאריך קדוש, לפני מהלכים מדיניים צריך לטפל בקורונה".

12:22 עריכה

הקואליציה הפילה את יוזמת יו"ר הועדה לביקורת המדינה ח"כ עופר שלח לפנות למבקר המדינה בדרישה לבדוק את פרשת הצוללות. 7 ח"כים הצביעו נגד, 3 הצביעו בעד.

13:09 עריכה

ח"כ משה בוגי יעלון (יש עתיד-תלם): "הוועדה לביקורת המדינה החליטה שלא לדרוש מהמבקר לבדוק את תהליכי קבלת ההחלטות לגבי רכש הצוללות וכלי השייט ממספנת טיסנקרופ. בדיון (המביש) דרשו אנשי מערכת הביטחון בעבר ובהווה וחברי הכנסת של האופוזיציה, לבדוק, ואילו חברי הכנסת של הליכוד התנגדו. למה? הרי 'לא היה כלום'. מה יש להסתיר?".

13:41 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש הממשלה החליפי בני גנץ יישאו הצהרות לתקשורת בתום דיון קבינט הקורונה. ההצהרות של השניים תואמו ל-15:15, עם זאת ישנם דיווחים כי גנץ יהיה זה שידבר ראשון.

14:09 עריכה

השר זאב אלקין התראיין ל-103fm והביע את דעתו על החלת הריבונות הצפויה: "אנחנו נבצע את הסיפוח במידה ואנחנו יכולים, זה תלוי על פי ההסכם הקואליציוני בהסכמה האמריקנית".

על תוצאות הסקר שבו הליכוד מקבל 38 מנדטים אמר אלקין: "כשמסתכל על הסקרים האלה, אם מישהו ינסה לגרור אותנו לבחירות ברור מי ינצח, אני לא מציע לאף אחד להשתעשע ברעיון הזה. נהגנו באחריות בתקופה זו של ההתמודדות עם משבר הקורונה וסיכויי החלת הריבונות, כך שלא נכון היה להוביל את מדינת ישראל לבחירות. זאת ההחלטה שקיבלנו, בעיניי זאת החלטה נכונה".

15:01 עריכה

תמר זנדברג מתחה בפתח ישיבת הסיעה של מרצ ביקורת על האלימות המשטרתית ואמרה שתגיש השבוע הצעת חוק בעניין. כמו כן ביקרה חברת הכנסת את איכוני שירות הביטחון הכללי. לדבריה, ישנם פתרונות אחרים, אזרחיים, פולשניים פחות.

יושב ראש מרצ, ניצן הורוביץ, התמקד בדבריו בשבר הכלכלי, הפוקד רבים בישראל. חבר הכנסת ביקר את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, העוסק, לדבריו, באובססיביות ביוזמת הסיפוח, במקום בסוגיה הסוציו-אקונומית. הורוביץ אמר, שלהוציא שגריר ארצות הברית בישראל, דייוויד פרידמן, "איש אינו מבין את אובססיית הסיפוח".

לדבריו, לפי מחקר שפורסם היום, 70% מהישראלים מתנגדים לסיפוח חד צדדי, אולם למרות שהם מהווים רוב – בשל הסיקור התקשורתי – הם סבורים שהם מיעוט.

15:25 עריכה

קבינט הקורונה, שהתכנס היום, קבע שמופעי תרבות יתקיימו בהשתתפות של עד 250 נוכחים, ללא חריגים. בהלוויות, בברית מילה, בתפילות ובהתקהלויות נוספות – יוכלו לקחת חלק עד 50 משתתפים.

עד 9 ביולי יוכלו להשתתף בחתונות עד 250 איש. מ-9 ביולי ועד 31 ביולי יוכלו לקחת חלק בחתונות 250 משתתפים רק אם האירוע ייערך במרחבים פתוחים.

להוציא מקרים שיוסכמו בין המועצה להשכלה גבוהה לבין משרד הבריאות, מבחנים במוסדות אקדמיים ייערכו במתכונת מקוונת.

רוב בקשות משרד משרד הבריאות נדחו על ידי השרים.

15:58 עריכה

דברי ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ בישיבת הסיעה של כחול לבן –

חזרנו כעת מקבינט הקורונה, לאחר שאישרנו מספר הגבלות נדרשות לאור העלייה בהדבקה ובתחלואה. המאבק בקורונה יהיה ארוך, וזאת בדיוק הסיבה שכחול לבן הקימה ביחד עם הליכוד את הממשלה הזאת ומנעה בחירות רביעיות.

מספר הנדבקים בקורונה הרפואית מדאיג, אבל זה לא רק מדאיג במימד הרפואי. לא פחות חשוב ולא פחות מדאיג זה מספר החולים בקורונה הכלכלית והחברתית מדאיג עוד יותר. לא מספיק לחשוב שבועות קדימה. זה לא יועיל. עלינו לחשוב לפחות שנה קדימה.

בני גנץ נושא דברים בישיבת סיעה של כחול לבן בכנסת, 29 ביוני 2020 (צילום: נעם מושקוביץ, כחול לבן)
גנץ בישיבת הסיעה, היום (צילום: נעם מושקוביץ, כחול לבן)

לכן אני אומר פה באופן נחרץ: טוב שאנחנו עושים את כל הצעדים, טוב וחשוב שהארכנו את דמי האבטלה למפוטרי הקורונה ולאלו שבחל"ת עד אוגוסט, אבל בואו נגיד ביושר – זהו פלסטר שלא באמת יעצור את הדימום לאורך זמן. כחול לבן תפעל במסגרת דיוני התקציב להארכת דמי האבטלה לעובדים בחל"ת לפחות למשך חצי שנה, וגם לעידוד הכשרות מקצועיות והשמה כדי שנוכל להניע מוקדם ככל האפשר את גלגלי המשק.

זה לא הכל. לצד אלה, עלינו להמשיך ולעודד מעסיקים שיחזירו עובדים מחל"ת באמצעות תמריצים והשקעות. אנחנו נמצאים באירוע חירום מתמשך – ולצידו של הקבינט, ולצידו של משרד הבריאות כגוף הרגולטורי שמנהל את האירוע, יש בישראל רק גוף אחד שיודע לטפל במבצעים בסדר גודל שכזה – משרד הביטחון. אמרתי זאת כשפרצה מגיפת הקורונה, הדגשתי זאת היום בקבינט הקורונה אני חוזר על כך גם כעת. אנחנו ערוכים להכפלה מיידית של מלוניות הקורונה, פיקוד העורף נמצא בקשר עם כלל הרשויות, וחובשי צה"ל כבר מתגברים את מעבדות הבדיקות.

יחד, אנחנו ננצח את הקורונה, הרפואית וביחד נתמודד עם ההשלכות הכלכליות והחברתיות של התופעה הזו. מה שאינו קשור במאבק בקורונה – יחכה לימים שאחרי הווירוס.

16:33 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא לציבור, בפתח ישיבת סיעת הליכוד, לעטות מסכות פנים. בחלק הסגור של ישיבת הסיעה אמר ראש הממשלה שמתנהלים מגעים עם הצוות האמריקאי, שנמצא בישראל. לדבריו, הדברים נעשים בדיסקרטיות. עוד אמר ראש הממשלה, ש"הנושא אינו תלוי בכחול לבן. הם לא הגורם לכאן ולכאן".

16:49 עריכה

סגן שר הפנים וסגן השר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל יואב בן צור מש"ס הגיש ליושב ראש הכנסת יריב לוין את התפטרותו מהכנסת, במסגרת החוק הנורווגי. עם כניסת ההתפטרות לתוקף, בעוד 48 שעות, יתמנה יוסי טייב לחבר כנסת במקומו.

17:09 עריכה

ועד ראשי האוניברסיטאות ביקר את החלטת קבינט הקורונה בעניין קיום מבחנים במוסדות להשכלה גבוהה.

ההחלטה לבטל את המבחנים הפרונטליים היא נמהרת ולא הגיונית. חבל שהיא התקבלה ללא התייעצות עם האוניברסיטאות. היא עתידה לפגוע בראש ובראשונה בסטודנטים עצמם. כעת סיום הסמסטר תלוי על בלימה.

17:16 עריכה

מליאת הכנסת צפויה להצביע הערב בקריאה שנייה ושלישית על הצעת החוק להסמיך את שירות הביטחון הכללי לבצע איכונים. הקואליציה, התומכת בחוק, צפויה לזכות לרוב.

17:40 עריכה

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, יושב ראש כחול לבן בני גנץ, מקיים כעת פגישה עם שר הפנים והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, יושב ראש ש"ס אריה דרעי – כך דיווחה טל שניידר מ"גלובס".

גדעון סער מהליכוד נפגש עם שר המשפטים, אבי ניסנקורן מכחול לבן – כך עדכנה טל שלו מ"וואלה! ניוז".

18:08 עריכה

הסקר לאיתור נוגדנים לקורונה החל היום ברחבי הארץ. הסקר מתבצע באמצעות בדיקות סרולוגיות, וצפוי להיערך בקרב כ-75 אלף משתתפים. לפי דיווח בתאגיד השידור כאן, תוקפן של חלק מהבדיקות יפוג תוך זמן קצר. הסקר ייערך ב-191 יישובים. את הסקר מבצעות קופות החולים.

18:31 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר ישראל כ"ץ הודיעו על תוכנית סיוע נוספת למגזר העסקי ולעובדים העצמאיים בהיקף של שני מיליארד שקלים. בין היתר נקבע שעצמאיים, שמחזור העסקים שלהם עומד על 300 אלף שקל בשנה, יקבלו מענק נוסף, כפול בהיקפו, מהמענק הקודם. התוכנית צפויה לצאת לדרך בימים הקרובים.

ההודעה המלאה על התוכנית –

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר ישראל כ"ץ החליטו היום על תוכנית חדשה לסיוע לעצמאיים ולמגזר העסקי שתצא לפועל בימים הקרובים, בהיקף של כ-2 מיליארד ש"ח.

התוכנית כוללת מענקים מיוחדים עד לגובה 400,000 ש"ח לעסקים שנפגעו בהיקף של 60% לפחות בחודשים מאי – יוני, עד לגובה 10%-15% מהמחזור, ושמחזורם הוא עד 20 מיליון ש"ח. כמו כן, הוחלט כעת להרחיב את מעגל העסקים שיקבלו את הסיוע, גם לעסקים שמחזורם הוא עד 100 מיליון ש"ח ושנפגעו בהיקף של 80% לפחות בחודשים אלה.

עצמאים עד למחזור של 300,000 ש"ח בשנה יקבלו גם הם מענק כספי נוסף, כפול בהיקפו מהיקף מהמענק שקיבלו בפעימה הקודמת. בנוסף לכך, ישונו הקרטיריונים לקבלת מקדמות מ- 20% ל- 40%, ביחס לפעימה הקודמת. כמו כן, הוחלט להמשיך ולתת מענק גבוה יותר לעסקים ששימרו עובדים למרות המשבר.

התוכנית שמביאים כעת ראש הממשלה ושר האוצר, היא חלק מהמדיניות הכוללת לניהול המשבר, כאשר לצד האצת המשק אנו מוודאים כי השכירים העצמאיים והעסקים שזקוקים לסיוע יקבלו את המענה במתאים. התוכנית נועדה לאפשר הזרמה מיידית של סכומי כסף משמעותיים לעצמאים ולמגזר העיסקי, ללא עיכובים וחסמים מיותרים, ובכך לסייע להם לעבור את תקופת המשבר. כל זאת, לצד המשך חלוקת המענקים בסך 7,500 ש"ח על כל עובד שיוחזר לעבודה.

במקביל, יוגשו בקרוב תקציב המדינה וחוק הסדרים מקיף, שילווה בתחרות מול המונופולים הגדולים וברפורמות להסרת חסמים ורגולציה, שיסייעו לפעילות העסקית ויביאו לצמיחה מחודשת של המשק.

19:23 עריכה

נציגי המשרד לביטחון הפנים ביקשו היום בוועדת החוקה, חוק ומשפט לדחות בחצי שנה את כניסתו לתוקף של החוק, המטיל קנס של 2,000 שקלים על צרכני זנות, אולם שר המשפטים אבי ניסנקורן הודיע שהחוק ייכנס לתוקף ב-10 ביולי.

נציגי המשרד לביטחון הפנים נימקו את בקשתם בכך שמשרד המשפטים לא השלים את כתיבתן של התקנות המשלימות המעניקות סדנאות חינוכיות וטיפוליות כחלופה לקנס.

19:29 עריכה

אוניברסיטת תל אביב הודיעה לתלמידיה ולמוריה שהמבחנים ימשיכו להתקיים בהתאם ללוח הבחינות שפורסם. האוניברסיטה העברית בירושלים הודיעה, שהמבחנים ימשיכו כרגיל עד לכניסתה לתוקף של החלטת קבינט הקורונה, שלפיה, ייערכו מבחנים מקוונים.

20:06 עריכה

משרד הבריאות עדכן שמאז חצות אותרו 432 חולי קורונה חדשים. כעת בישראל 6,768 חולים פעילים.

20:29 עריכה

חוקרים ורופאים במערכת הבריאות הביעו דאגה מכך שקבינט הקורונה דחה את רוב ההמלצות להחמרת ההגבלות – כך דיווח הערב נדב איל בחדשות 13. לפי הפרסום, מרבית השרים הביעו עמדה לעומתית לזו של מערכת הבריאות. ראש הממשלה בנימין נתניהו לא גיבה בדיון, שנערך היום, את שר הבריאות יולי אדלשטיין, שייצג את עמדת המערכת.

20:46 עריכה

חברת אבוט, שמכרה לישראל בדיקות סרולוגיות – שבחודש הבא יפוג תוקפן – הודיעה למשרד הבריאות שלא תדחה את תוקף התפוגה. כך דיווחה הערב קטי דור בתאגיד השידור כאן. לכן בעוד כשבועיים ייזרקו 150 אלף בדיקות שלא ייעשה בהן שימוש. במשרד הבריאות צפויים לשוב ולבקש את הארכת תוקף הבדיקות בימים הקרובים.

21:06 עריכה

יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי ויושב ראש דגל התורה משה גפני, שנפגשו היום, בנפרד, עם ראש הממשלה החליפי, יושב ראש כחול לבן בני גנץ, קראו לו לתמוך בתקציב מדינה חד שנתי ולא בתקציב אחד עבור השנים 2021-2020 – כך דיווח הערב יקי אדמקר ב"וואלה! ניוז". זאת אף על פי שלפי ההסכם הקואליציוני, שעליו חתמו נתניהו וגנץ, נקבע שיועבר תקציב דו שנתי.

21:35 עריכה

משרד המשפטים הנחה את הרשויות המקומיות והמשטרה לבטל קנסות שחולקו לבתי אוכל מ-25 במרץ עד 25 באפריל. לדברי המשנה לפרקליט המדינה, שלמה למברגר, פתיחת בתי אוכל באותה עת לא היוותה עבירה פלילית, כי מנוסח התקנות באותה עת לא ניתן היה להסיק ש"בית אוכל" לא נכלל במונח "חנות".

• הודעת משרד המשפטים: ביטול קנסות שהוטלו על בתי אוכל

21:48 עריכה

שר התקשורת יועז הנדל פנה ללשכת הפרסום הממשלתית כדי לברר מה היקף הפרסום הממשלתי בפייסבוק ובגוגל. הנדל כתב למנכ"ל לשכת הפרסום כי "יש לנקוט משנה זהירות בפרסום במדיה חברתית של חברות אשר קיים חשש שאינן נוקטות פעולות אפקטיביות על מנת להסיר ולמנוע פרסומים שיש בהם הסתה, דיווחים כוזבים, שיח שנאה מפלג וכיוצא בזה".

יועז הנדל (צילום: Flash90)
הנדל ברמת גן בספטמבר האחרון (צילום: Flash 90)
21:54 עריכה

הצעת החוק, המבקשת להסמיך את שירות הביטחון הכללי לבצע איכוני טלפונים במטרה לצמצם את התחלואה בקורונה – לא תובא היום לקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת. זאת לאחר שחברי כנסת משורות האופוזיציה הערימו קשיים, משום שלדבריהם, הליך החקיקה נעשה באופן דורסני ולא מעמיק.

22:01 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגש מחר בבוקר עם השליח המיוחד של ארצות הברית לענייני איראן בריאן הוק בלשכת ראש הממשלה בירושלים. בפתח הפגישה יישאו השניים דברים בפני נציגי התקשורת.

22:03 עריכה

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את תיקון תקנות שעת חירום, שלפיהן, הקנס על אי עטייה של מסכת פנים במרחב הציבורי יועלה מ-200 ל-500 שקלים.

22:48 עריכה

הרשות הפלסטינית גיבשה תוכנית שלום אלטלנטיבית לתוכניתו של הנשיא טראמפ, ולפיה, הם מוכנים לחילופי שטחים מינוריים על בסיס קווי 67'. הפלסטינים מוכנים לחדש את המשא ומתן עם ישראל מהנקודה שבה הופסקו השיחות ב-2014. התוכנית הפלסטינית, שנשלחה לחברי הקוורטט, פורסמה בסוכנות הידיעות AFP.

סגירה