שליט מר נפש עם קורונת מחמד

מריאנו אידלמן מגלם את בנימין נתניהו ב"ארץ נהדרת", 2020 (צילום: צילום מסך, ערוץ 12)
צילום מסך, ערוץ 12
מריאנו אידלמן מגלם את בנימין נתניהו ב"ארץ נהדרת", 2020

בניגוד לבן דמותו הזחוח בארץ נהדרת, נתניהו ה'אמיתי' קצת פחות דוגמן עליז בחליפה של מריאנו ויותר שליט מר נפש שנתקע על הבעה קבועה של 'אכלולי שתולי' בשילוב 'מגיע לי' ו'מי אתם בכלל'. תשאלו את גנץ שנשאר בלי מכנסיים ואת הח"כים שמסתובבים עם משתיקול ואצבע מורמת ליתר ביטחון, אולי צריך להצביע לעוד חוק למען הבוס.

בניגוד לבן דמותו הזחוח בארץ נהדרת, נתניהו ה'אמיתי' קצת פחות דוגמן עליז בחליפה של מריאנו ויותר שליט מר נפש שנתקע על הבעה קבועה של 'אכלולי שתולי' בשילוב 'מגיע לי' ו'מי אתם בכלל'

תכלס, ראש הממשלה שלנו סר וזעף, שלא לומר רדוף, מאופר כמו שצריך, בוטוקס וסומק ושיער מולחם לפדחת, אבל עצבני ומשחר לטרף. הוא קינג ואנחנו סתם נדבקנו לו לנעל אבל לזה הוא רגיל. וזה לא רק יום קשה במשרד וזעקות עולות ויורדות בבית, ולא הגרביים של יאיר בפריזר. השלטון בכיס והכנסת באחוריו. מאחוריו.
זה הקורונה. הוא מודאג בגלל הקורונה.

הקורונה המנוולת לא מתנהגת כמו הנגיף שהוא מאחל לעצמו, הנגיף שהוא דרש ממנו להתפשט במדינה עד סוף אפריל עם אלפי חולים ומתים, איי קרמבה, נגיף משוגע לעם ממושמע, שייסגר בבית מרצונו המלא לכמה זמן שצריך, 100 מ' גג, עסקים סגורים ואבל כבד ברחובות, איכון מלא על טלפונים, לטובתכם, חארות, ופקחים קשוחים ברחובות הזעם.
ארצה, ארצה, עמי.

הוא היה מצפה שהקורונה, שתהיה בריאה, תעבוד לפי הנחיות ותשאיר אותו עם מדינה סטרילית ועם מורדם ומונשם תחת המנתח הראשי שזה הוא. דוקטור פיל באד.

אנחנו מתעוררים כל בוקר בזינוק. משננים מספרים ודואגים: 'יש זינוק במספר הנדבקים, זינוק במספר החולים קשה, זינוק במספר המונשמים, זינוק במספר המתים. כולם מזנקים כאן. טוב לו זינוק. גם אם זה חד ספרתי. למשל מ-29 מונשמים ל-22.

הוא היה מצפה שהקורונה, שתהיה בריאה, תעבוד לפי הנחיות ותשאיר אותו עם מדינה סטרילית ועם מורדם ומונשם תחת המנתח הראשי שזה הוא. דוקטור פיל באד

בתחילת המגפה לימדו אותנו להסתכל על מספר החולים קשה והמונשמים. צייתנו ונצמדנו להוראות. נתניהו הודיע שניצלנו ושלח אותנו לסבתא. מאז הרחובות הומים אדם, הכל פתוח, אמשים מצפצפים על הנחיות, אבל רק מספר הנדבקים עולה. בגזרת המונשמים והחולים קשה השינוי קטן. מס' המונשמים אפילו יורד. היית מצפה שאחרי הפתיחה הכמעט מוחלטת נהיה איטליה בשיא המגפה. ובכן, לא.

יש קורונה, צריך להיזהר, אבל גם לחיות ולעבוד במגבלות הנגיף. לא לשרוף ת'מועדון. לא רק לפחד ולהפחיד ולעצור ולהיסגר ולהתרסק.

אבל נתניהו כמו נתניהו, התחרט. הקורונה כבר היתה לו ביד וכעת היא חומקת. ממש אכפת לו מהכלכלה הקורסת והמעמד הבינוני שירד קומה, והבכיינים האלה בטלוויזיה שמזילים דמעה על העסק העלוב שלהם שקרס.

בשבוע שעבר הוא הראה להם מה זה והצביע עם שאר מעלי הגרה בממשלה נגד מתן דמי אבטלה לעצמאים. כווולם מתחת לאלונקה. או מעל. מה שנקרא גוססים, אה?

כל העצמאים המוחים ומלרלרים האלה ואנשי החל"ת המובטלים הם רק עוד אבן נגף בדרך לשלטון יחיד נוסח פוטין. אם הקורונה תתנהג כמו הגרפים שהוא משרטט לעצמו בלילה כששנתו נודדת מרוב דאגה לכיסא כבודו, הכל יהיה בסדר. אבל הקורונה זונה. כמו פרנצ'סקה פוליטיקה.

כל העצמאים המוחים ומלרלרים ואנשי החל"ת המובטלים הם רק עוד אבן נגף בדרך לשלטון יחיד נוסח פוטין. אם הקורונה תתנהג כמו הגרפים שהוא משרטט לעצמו, הכל יהיה בסדר

שלא תיפול לכם הלסת אם הכנסת תצביע בעד הארכת כהונתו לעוד 15 שנה או עד מותו או עד חורבן הבית הבא, מה שיבוא קודם, ואל תשאלו איזה בית. לא תשאלו ולא תקבלו תשובות שאתם לא רוצים לשמוע.

הבית הלאומי. זה שלו מהבית. כמו הבריכה. כל קוב וקוב שאתם משלמים מכיסכם המתרוקן, יא קובבות. תזרמו כבר.

האיש שאמר פעם, וצדק לעזאזל: "ראש ממשלה ששקוע עד צוואר בחקירות, אין לו מנדט מוסרי וציבורי לקבוע דברים כל כך גורליים למדינת ישראל. כי קיים חשש, אני חייב להגיד, אמיתי ולא בלתי מבוסס, שיכריע הכרעות על בסיס האינטרס האישי של ההישרדות הפוליטית שלו, ולא על בסיס האינטרס הלאומי".
וסליחה על הציטוט שכבר ציטטתי לא פעם, עם עמה שלי, אבל אתם נראים לי קצת סתומים, אולי זה ההלם. קשה לגור בכיס הקטן של מושחת עם קורונת מחמד.

הנביא בנימין נתניהו איש קיסריה ידע מה הוא סח. הישרדותו הפוליטית תלויה עכשיו בגברת קורונה, וגברת קורונה לא ממושמעת.

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 623 מילים ו-2 תגובות
סגירה