איך יודעים שנתניהו בלחץ?

צילום מסך מתוך שידורי ערוץ 12, 26.7.2020
צילום מסך מתוך שידורי ערוץ 12, 26.7.2020

איך יודעים שנתניהו בלחץ? הוא חזר להסית בפוסט מיוחד נגד ערוץ 12. טוב, זה מוכר, לעוס, ממוחזר ומשמים.

אבל הוא כתב שם דבר אחד מעניין. הוא כתב שמדובר בסיקור מנופח של "הפגנות שמאל אנרכיסטי להפלת ממשלת הימין והעומד בראשה".

ערוץ 12 הפך לזרוע תעמולה חסרת בושה של השמאל האנרכיסטי להפיל את ממשלת הימין והעומד בראשה. מדי ערב הם פותחים את שידורי…

פורסם על ידי ‏Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‏ ב- יום שבת, 25 ביולי 2020

אופס. האמת נפלטה מהלא מודע שלו: מה ממשלת ימין?! זו אמורה להיות ממשלת אחדות פריטטית, לא? טוב, נו. הרי כבר כשפנה לגנץ, לא התכוון נתניהו לקיים שום רוטציה. וכשחתם על ההסכם עם גנץ, הוא לא התכוון לקיימו. כולם כמובן יודעים זאת. כולם. כי אלו נורמות הריקבון שהשליט כאן המנהיג המסית בתולדות המדינה.

הוא כתב שמדובר בסיקור מנופח של "הפגנות שמאל אנרכיסטי להפלת ממשלת הימין והעומד בראשה". אופס. האמת נפלטה מהלא מודע: מה ממשלת ימין?! זו אמורה להיות ממשלת אחדות פריטטית, לא?

ריקבון מוחלט. מכאן גם הכעס הנורא על גנץ-אשכנזי ושות' ועל פרץ-שמולי. הם נכנסו כסרח עודף לממשלת הימין בראשות שקרן כפייתי שהוא גם נאשם בעבירות חמורות שלא מפסיק לשסות, להסית, ללבות אלימות, לרמות ולהנחיל לנו סבל עצום. והם עשו כן לאחר שנשבעו עשרות פעמים לא לשבת תחתיו בממשלה. עמיר פרץ אפילו גילח את שפמו כדי שנקרא את שפתיו. מוטב שיגדל אותו בחזרה.

סבל נורא של מיליוני ישראלים. האמת מתפוצצת בפרצוף: נתניהו החריב את מדינת הרווחה. את מערכת הבריאות. מערך הרווחה. מערכת החינוך. החריב את הנורמות הכי בסיסיות. והפך את האפשרות לקנות דירה לחלום בלתי אפשרי. הכל כמובן תוך העברת הון עתק מכיסי העניים ומעמד הביניים שקרס לכיסי האמידים והעשירים. אנשים נאלצים להקצות חלק עצום משכר עבודתם הנמוך לתשלום שכר דירה. חיים שלמים בלחץ. במתח. בחוסר וודאות.

ועכשיו? כישלון כלכלי מוחלט בעקבות התפרצות הקורונה. הפקרה מוחלטת של האזרחים. ישראל במקום השישי בעולם במספר הנדבקים היחסי.

ועכשיו הוא מסית נגד המפגינים. הנה התוצאה: דקירה בצווארו של מפגין נגד נתניהו בצומת שער הנגב. מצבו קל למרבה המזל. תומך נתניהו ריסס מפגינים בדרך השלום בת"א בגז פלפל. אנשי לה-פמיליה תקפו 8 מפגינים בירושלים וזאת לאחר ששרו שירי הלל ליגאל עמיר, הבטיחו לזיין את השמאלנים וקיללו עוברים ושבים שנראו להם מתנגדי נתניהו.

ועכשיו הוא מסית נגד המפגינים. הנה התוצאה: דקירה בצווארו של מפגין נגד נתניהו בצומת שער הנגב. תומך נתניהו ריסס מפגינים בדרך השלום בת"א בגז פלפל. אנשי לה-פמיליה תקפו 8 מפגינים בירושלים

אמיר אוחנה, אגב, סירב לגנות את מעריצי יגאל עמיר מלה-פמיליה. איזה איש קטן. אילו אנשים קטנים, מושחתים מוסרית וחנפנים נרצעים ממנה נתניהו לתפקידים שגדולים עליהם בעשר מידות.

איזה ראש ממשלה נורא. הביתה.

עורך דין דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. בן 46. נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
2
הנוכל כבר מזמן אינו שולט בדיבוריו. גם הם הפכו לקלישאות שחוקות. לכן, אין צורך להוסיף ולצטט ולפרשן אותו. כל המוסיף גורע. אין כלום. רק ספינים וסיסמאות נבובות. הם נועדו להסיט ולבלבל את האוי... המשך קריאה

הנוכל כבר מזמן אינו שולט בדיבוריו. גם הם הפכו לקלישאות שחוקות. לכן, אין צורך להוסיף ולצטט ולפרשן אותו. כל המוסיף גורע. אין כלום. רק ספינים וסיסמאות נבובות. הם נועדו להסיט ולבלבל את האוייב. אז אולי נפסיק לצטט את הגבבות שהוא מותיר אחריו. לא היה כלום. גם לא יהיה. כאן זה לא רומניה וחבל.

עוד 369 מילים ו-2 תגובות
סגירה