מחאת בלפור בי נשבעתי שאמחה נגדו עד שייצא מחיינו

סדי בן שטרית במאהל המחאה בבלפור, 2020 (צילום: Benco Artographer)
Benco Artographer
סדי בן שטרית במאהל המחאה בבלפור, 2020

חברים – תגידו בעצמכם אם זה לא נראה לכם קצת מופרע. פעמיים בשבועיים האחרונים מצייץ לו ראש ממשלת ישראל, בעמוד הרשמי והייצוגי שלו, שכולנו משלמים עבורו מהמסים שלנו, ציוץ עם תמונתי וסרטון שבו אני מופיע.

לצד התמונה והסרטון, מה "מנהיג העם היהודי" כותב בציוץ? שבהפגנות של השמאל הישראלי קוראים לרצח ראש הממשלה.

חברים – תגידו בעצמכם אם זה לא נראה לכם קצת מופרע. פעמיים בשבועיים האחרונים מצייץ לו ראש ממשלת ישראל, בעמוד הרשמי והייצוגי שלו, שכולנו משלמים עבורו מהמסים שלנו, ציוץ עם סרטון שבו גם אני מופיע

אם זאת לא הסתה נגדי, אני לא יודע זאת הסתה – וממתי ראש ממשלה מסית נגד אזרחים בלי לבדוק? אם הוא מייחס לי דברים כאלה שבחיים לא אמרתי, הוא מוציא עלי דיבה, אבל אני לא יכול לתבוע אותו. אפילו כשהוא מצייץ בזדון וכדי להכפיש ולפגוע בכוונה.

אז כדי להרגיע את הנאשם בשוחד, מרמה, הפרת אמונים – נתחיל בזה שאני לא נאשם בכלום, כי בבמקרה שלי באמת לא היה כלום. אפילו כשנעצרתי יחד עם אמיר השכל וחברים אחרים והמשטרה ניסתה להדביק לי עבירה, בית המשפט קבע שהמשטרה בישלה סירטונים ושיקרה, בדיוק בשיטות של נתניהו.

יש עוד כמה הבדלים ביני לבין הנאשם, שאותו אתם מכירים. אספר קצת על עצמי. אני בן 56, גר בקיבוץ גת ,אבא לילד בן שמונה. סיימתי רק תשע שנות לימוד, ולפרנסתי אני עובד במשרה מלאה כמלגזן במפעל מתכת בקרית גת.

אני מתרגל מדיטציה כבר עשרים שנה, ועיקר עיסוקי בשנתיים האחרונות, בין משמרת למשמרת בעבודה והזמן שאני מקדיש לבני, הוא במחאה נגד נתניהו וחבורת משתפי הפעולה שלו ועושי דברו.

נולדתי בשדרות להורים שהגיעו ממרוקו. בגיל מאוד צעיר עברנו לבת ים. גדלתי בבית שבו לא עודדו אותי להמשיך ללמוד, וכנער, למרות שהמורים אמרו שיש לי פוטנציאל גדול, העדפתי לצאת לעבוד ולהרוויח כסף. חייתי בחו"ל כשבע שנים, וחזרתי לארץ בשנת 2001 לאסון שקוראים לו בנימין נתניהו, אחרי הכהונה הראשונה שלו ולפני השניה.

נולדתי בשדרות להורים שהגיעו ממרוקו. בגיל מאוד צעיר עברנו לבת ים. גדלתי בבית שבו לא עודדו אותי להמשיך ללמוד, וכנער, למרות שהמורים אמרו שיש לי פוטנציאל גדול, העדפתי לצאת לעבוד ולהרוויח כסף

ולמה אני אומר את זה? הרי כולם יודעים מי ומה הוא בנימין נתניהו. אני בטוח שאני לא מחדש שום דבר, אני רק לא מבין למה אנשים מוכנים לחיות עם זה ולא יוצאים לצעוק.

אני לא ישן טוב בשנתיים האחרונות. אני לא ישן טוב מפני שאני רואה לאיזו תהום מוביל אותנו המושחת, וזה לא נותן לי מנוח. בי נשבעתי שאמחה נגדו עד שייצא מחיינו.

בנימין נתניהו הוא שקרן פתולוגי, וסכנה מיידית וברורה למדינת ישראל. אם יחקרו את נושא הצוללות ומתווה הגז ויעמידו אותו לדין, כמו שצריך לדעתי, אני משוכנע שהוא יבלה את שארית ימיו בכלא.

והדבר שהכי מטמטם אותי זה כל מעריציו: חברים, הבן אדם מנהל את המדינה 12 שנים ברציפות. הוא האחראי הבלעדי לקטסטרופה, הוא האחראי לקריסת מערכת הבריאות בישראל, לקריסת מערכת החינוך, להרעבה של מערכת הרווחה ולפגיעה באנשים הכי מוחלשים במדינה: עניים, זקנים, נכים, נוער בסיכון, ילדים עם מוגבלויות.

ממנו מגיע חוסר המוסר שמתפשט בכל המערכות, בצבא, במשטרה, בטח בפוליטיקה. זה הוא שמקדם קריירות של שרים שהם אפסים, אבל מצייתים לו כמו פודלים קטנים. וזה הוא הוא שמינה מנהלים כושלים, אנשים חדלי אישים לתפקידים בכירים, רק על סמך הנאמנות לו – ולא למדינה.

זה הוא שמקדם קריירות של שרים שהם אפסים, אבל מצייתים לו כמו פודלים קטנים. וזה הוא הוא שמינה מנהלים כושלים, אנשים חדלי אישים לתפקידים בכירים, רק על סמך הנאמנות לו – ולא למדינה

אין הרבה נושאי תפקידים וקרובים אליו שלא הואשמו בפלילים או הסתבכו בשערוריה כלשהי לאורך השנים. המוסד והשב"כ הם משרדי משנה של הנאשם הזה – פחד אלוהים. ואחרי כל זה, אני לא מבין איך אף אחד בסביבה שלו לא אומר שהמלך הוא עירום. אז במקומם, אני אומר את זה. ואמשיך ואומר ואצעק כל עוד נשמה באפי, למען הבן שלי ולמען המדינה.

סדי בן שטרית, 56, הוא יליד שדרות ובן להורים שהגיעו ממרוקו. הוא גר בקיבוץ גת, אבא לילד בן שמונה, בוגר תשע שנות לימוד, ועובד לפרנסתו כמלגזן במפעל מתכת בקרית גת. הוא מתרגל מדיטציה כבר עשרים שנה, ועיקר עיסוקו בשנתיים האחרונות, בין משמרת למשמרת בעבודה והזמן שהוא מקדיש לבנו, הוא פעיל במחאה נגד נתניהו וחבורת עושי דברו.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
26
יא פסיכופת סמאלני מסכן, צריך לאשפז אותך בתא סגור ולזרוק את המפתח לים. עוד יותר מסכנים בני הזוג בן-שטרית שהביאו אותך לעולם, אם הם עדיין בחיים. בטח פעם היית תינוק חמוד כמו כולם, והינה זה ... המשך קריאה

יא פסיכופת סמאלני מסכן, צריך לאשפז אותך בתא סגור ולזרוק את המפתח לים. עוד יותר מסכנים בני הזוג בן-שטרית שהביאו אותך לעולם, אם הם עדיין בחיים. בטח פעם היית תינוק חמוד כמו כולם, והינה זה מה שנהייה ממך. הפכת ל'גיבור השנה' של חבריך המחבלים-הרוצחים שנמלטו מכלא גלבוע ועכשיו נלכדים כחיות בשדה ומוחזרים בזה אחר זה לתאיהם. כל מילה נוספת מיותרת.

אני מבין אותך סדי, כשמפסיקים ללמוד בכיתה ט, הרמה השכלית והאינטלקטואלית נותרת נמוכה מאוד, כמו כן ידע בהיסטוריה ובעוד תחומים. על שמו של נתניהו יקראו בתי ספר ורחובות, על שמך יקראו חדרי אשפ... המשך קריאה

אני מבין אותך סדי, כשמפסיקים ללמוד בכיתה ט, הרמה השכלית והאינטלקטואלית נותרת נמוכה מאוד, כמו כן ידע בהיסטוריה ובעוד תחומים.
על שמו של נתניהו יקראו בתי ספר ורחובות, על שמך יקראו חדרי אשפה באזור התעשייה בקריית גת.
אגב בגלל נחיתותך השכלית והמנטלית, אני מאחל לך רק טוב בחיים

אתה אומר דברים כנים, אמתיים, נכונים, ובזמן. ורק טעות אחת קטנה, שנובעת מתכונה אנושית שיוצרת מילים קדושות ומילים טמאות. אנחנו יודעים מה עשה היטלר בסוף שנות השלושים ובשנות הארבעים ולכן שמו... המשך קריאה

אתה אומר דברים כנים, אמתיים, נכונים, ובזמן. ורק טעות אחת קטנה, שנובעת מתכונה אנושית שיוצרת מילים קדושות ומילים טמאות. אנחנו יודעים מה עשה היטלר בסוף שנות השלושים ובשנות הארבעים ולכן שמו הפך טמא, הס מהלהזכיר ולהשוות. אבל,
כן, אפשר להשוות את התנהגותו של ביבי להתנהגותו של היטלר בשנתיים הראשונות של שנות השלושים, ולומר זאת בפה מלא. למרות שאין שום סיבה לחשוב שבהמשך הדרך יהיה דמיון בין דרכם או בין כוונותיהם. אבל ניצול שנאה, שקרים והסתה, וגיוס אנשים קטנים לתפקידים גדולים רק בזכות צייתנותם, יש בהחלט דמיון.

וואלק אתה מסטול לגמריי ,יש לך אינטרנט תקרא קצת ותלמד מהו משטר נאציזם ,לגביי דמוקרטיה חברי הכנסת הם הפסיפס של החברה הישראלית ולכן הם שם מכל המינים והסוגים והם לא תמיד בעלי השכלה ולכן הם ... המשך קריאה

וואלק אתה מסטול לגמריי ,יש לך אינטרנט תקרא קצת ותלמד מהו משטר נאציזם ,לגביי דמוקרטיה חברי הכנסת הם הפסיפס של החברה הישראלית ולכן הם שם מכל המינים והסוגים והם לא תמיד בעלי השכלה ולכן הם השרים . אני יכול להגיד שאכן מערכת החינוך נכשלה בלימוד שלך ואתה בוחר לדבר שטויות .

בן שיטרית , את נתניהו צריך להפיל בדרך זו או אחרת - אבל חוקית. השווית אותו לנאצים כנראה שהורייך ומוריך המרוקאים לא הבינו לעומק מיהו-מהו היטלר והנאצים. מצטער, אבל אותך צריך לשלוח הבייתה ל... המשך קריאה

בן שיטרית , את נתניהו צריך להפיל בדרך זו או אחרת – אבל חוקית. השווית אותו לנאצים כנראה שהורייך ומוריך המרוקאים לא הבינו לעומק מיהו-מהו היטלר והנאצים. מצטער, אבל אותך צריך לשלוח הבייתה לא פחות מנתניהו, ואף יותר מהר. אתה נראה גם , כ"לא- אינטלגנט " גדול, כנראה שאתה מתפרנס מקופת המחאה , באין לך יכולת למצוא עבודה אחרת. מציע לך שתלך , תלמד קצת היסטוריה ואזרחות ואחר כך , אחרי שיבחנו אותך – ותעבור את הבחינה- תוכל לחזור ולהפגין. בינתיים אתה לא יותר מאשר אנלפבית אלים.

אתה אמיץ בסביבה עוינת! שרק הולכת ומקצינה. אנשים כמוך גורמים לצאת להפגין - לחזק את הטוב! עד עכשיו לא יכולתי (בגלל שלא היה לי איך להגיע, נכה בלי קלנועית עכשיו השגתי אחרת) אבל הנה זה יקרה,... המשך קריאה

אתה אמיץ בסביבה עוינת! שרק הולכת ומקצינה. אנשים כמוך גורמים לצאת להפגין – לחזק את הטוב! עד עכשיו לא יכולתי (בגלל שלא היה לי איך להגיע, נכה בלי קלנועית עכשיו השגתי אחרת) אבל הנה זה יקרה, לא אעמוד (אשב) מנגד.

כל כך נכון ! אנחנו איתך סדי. יום המרד כאן: ישראלים מכל המחנות מתחילים להבין שאנחנו במצב שהשלטון הוא סכנה לאומית ממשית. אסור לאפשר זאת. רואים בבירור שביבי הנאשם ויחצניו התורנים לא מסוג... המשך קריאה

כל כך נכון ! אנחנו איתך סדי.
יום המרד כאן: ישראלים מכל המחנות
מתחילים להבין שאנחנו במצב שהשלטון הוא סכנה לאומית ממשית. אסור לאפשר זאת.
רואים בבירור שביבי הנאשם ויחצניו התורנים לא מסוגלים לנהל אותנו בעת הזאת. ראו את מידת הסכנה במנהיגות מפלגת, למשל בארה"ב ומה קורה שם עם הנהגה מסוכנת באותו הסגנון. זה ממש לא זמן לאגואיזם, פלגנות ולמשחקי כסאות. חלוקת תיקי השרים לאנשי ליכוד בלתי ראויים בעליל תמיד הייתה מגוחכת ומושחתת, אבל כעת הפכה לסכנת חיים.

מירי רגב לדוגמא: אישה שלא ראויה אפילו להיות מוכרת נעליים, מקבלת אחריות על משרד ממשלתי ! לא יאמן ויתכן שיפקירו אותנו בידי אנשים בלתי מקצועיים רק כי הביאו מתפקדים או התבלטו בצייתנותם למנהיג. זה פשוט בזיון ולא יאומן איך בכלל זה יכול להיות חוקי עד היום.

אין לממשלה הזו שום סמכות לקבל החלטות. יש לקום עליהם ולשלול את סמכותם במיידית, להכריז על שלטון צבאי זמני ובחירות חדשות לאחר הגבלת סמכויות וצעדים רציניים למיגור ההפקרות השלטונית: למשל שר ראש משרד יתמנה רק במידה ורכש השכלה מתאימה ונסיון הנהלה רחב בתחום. ראש ממשלה יוגבל למספר קדנציות.

כל מילה בסלע סדי,אני רק אחרה ואוסיף על דבריך את הדברים הבאים:לא רק שמושחתיהו הפך את ישראל ממדינת צדק ורווחה לאוליגרכיה חזירית-לאומנית של צדקה ורווח,הוא הביא לשני האסונות הבאים באופן ישי... המשך קריאה

כל מילה בסלע סדי,אני רק אחרה ואוסיף על דבריך את הדברים הבאים:לא רק שמושחתיהו הפך את ישראל ממדינת צדק ורווחה לאוליגרכיה חזירית-לאומנית של צדקה ורווח,הוא הביא לשני האסונות הבאים באופן ישיר:1.בהשפעתו על טראמפ הטיפש להוציא את ארה"ב באופן חד-צדדי מהסכם הגרעין מול אירן הוא שבר ברית עולמית כנגד הגרעין האירני ויצר ברית אסטרטגית צבאית-כלכלית בין סין לאירן,לאסוננו…2.במדיניותו להתחבר לשליטים ומשטרים רודניים מפרי זכויות אדם ודמוקרטיה ואפילו ניאונאצים(אורבאן ההונגרי,בולסונארו הברזילאי ודוטרטה הפיליפיני)הוא הגורם הראשי לעליית האנטישמיות והאנטי ציונות העולמית ובכך מבזה את זכר השואה ולקחיה.שני המקרים הללו הם איום אסטרטגי חמור ביותר להמשך קיומו של המפעל הציוני והם מצטרפים לאין סוף שקרים,תככים,והונאות שהאיש הזדוני וההרסני ממיט עלינו…

סדי - אתה מציל את כבוד המשפחה!!! הטפיל הזה אוחנה שהוא בן דוד שלך מקבל ממך תזכורת איך נראה ושמע איש אמיתי ואמיץ שיש לו כבוד עצמי ועמוד שדרה ... בתוך תוכו הוא יודע שאתה הוא המוצלח במשפחה... המשך קריאה

סדי – אתה מציל את כבוד המשפחה!!! הטפיל הזה אוחנה שהוא בן דוד שלך מקבל ממך תזכורת איך נראה ושמע איש אמיתי ואמיץ שיש לו כבוד עצמי ועמוד שדרה … בתוך תוכו הוא יודע שאתה הוא המוצלח במשפחה.
שלושת הכפים שאתה מייצג כבוד כנות וכישרון שמים את הכוח כבוד וכסף של מיקי זוהר ואוחנה במקומם האמיתי של פח הזבל של ההיסטוריה של המדינה היקרה שלנו.

אני אסביר לך - שאלתי את גלנט לפני שנתיים בערך איך הוא לא מתבייש להיות בממשלה של נאשם בשוחד ? אתה יודע מה האפס הזה ענה לי ? שאם לא הוא יבוא מישהו אחר. זה כל הסיפור - אוסף של אופורטוניסטי... המשך קריאה

אני אסביר לך – שאלתי את גלנט לפני שנתיים בערך איך הוא לא מתבייש להיות בממשלה של נאשם בשוחד ? אתה יודע מה האפס הזה ענה לי ? שאם לא הוא יבוא מישהו אחר. זה כל הסיפור – אוסף של אופורטוניסטים מנוולים ! שהאזרחים מעניינים להם את התחת.

כל מילה! מחרידה אותי המחשבה שהשב"כ בידיו בידיעה שמשנת 2000, עפ"י חוק, כל חברות הסלולר מחוייבות לשלוח לשבכ בזמן אמת את כלללל נתוני הגלישה של 100 אחוס מהאזרחים. קשה שלא לתהות האם כך הוא מ... המשך קריאה

כל מילה!
מחרידה אותי המחשבה שהשב"כ בידיו בידיעה שמשנת 2000, עפ"י חוק, כל חברות הסלולר מחוייבות לשלוח לשבכ בזמן אמת את כלללל נתוני הגלישה של 100 אחוס מהאזרחים.
קשה שלא לתהות האם כך הוא מצליח לסחוט את כולם..
ישר כח סדי

אתה נהדר, קול ייחודי שטוב יותר מכל הגנרלים שנדחפים לשורה הראשונה כי נדמה להם שהובלה חברתית היא כמו הובלת גדוד בצבא. תמשיך ותוביל, אתה אחד המנהיגים החשובים שנולדים ברגע זה במחאה הזו. ייש... המשך קריאה

אתה נהדר, קול ייחודי שטוב יותר מכל הגנרלים שנדחפים לשורה הראשונה כי נדמה להם שהובלה חברתית היא כמו הובלת גדוד בצבא. תמשיך ותוביל, אתה אחד המנהיגים החשובים שנולדים ברגע זה במחאה הזו. יישר כוח! יאללה ביבי ולישון!

כרגיל כל מילה שלך בסלע סדי. מנית את רשימת פשעיו אך יש עוד המון שלא ציינת, המדינה חווה לא רק נזק כלכלי אלא נזק ערכי, הילדים שלנו גדלים לתוך אווירה של אלימות ויאוש, החברה כאן ממש אלימה, א... המשך קריאה

כרגיל כל מילה שלך בסלע סדי. מנית את רשימת פשעיו אך יש עוד המון שלא ציינת, המדינה חווה לא רק נזק כלכלי אלא נזק ערכי, הילדים שלנו גדלים לתוך אווירה של אלימות ויאוש, החברה כאן ממש אלימה, אנשים נרצחים בשל חניות ועוד זוטות, מהיכן הכל מגיע? שנים של הפחדות, הפצת ייאוש ושקרים כאילו ניתן לחיות ללא שלום וללא תקוה הובילו לכך שטקענו לעצמנו גול עצמי.

עוד 592 מילים ו-26 תגובות
סגירה