מנגנון ההשתקה

גונן בן יצחק נשכב מתחת למכתז"ית בהפגנה בבלפור (צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש 90)
אוליבייה פיטוסי/פלאש 90
גונן בן יצחק נשכב מתחת למכתז"ית בהפגנה בבלפור

שאלתם את עצמכם פעם מדוע סביבתו הקרובה של נתניהו, ואני מדבר על הפקידים והפקידות, המאבטחים והמאבטחות, האנשים שעובדים במשרדי הממשלה השונים ואשר נחשפים לטרללת שמיוצרת בבלפור, מדוע איש מהם לא פצה את פיו?

הסיבה לכך ידועה ומוכרת למי שסבל מהתופעה – בלפור נוקטת לכאורה בשיטות שונות של השתקה וחיפוש חומר על מי שנתפס כאיום על מנת להשתיק אותו ולתקוף אותו. הדברים נעשים לכאורה במודע, בהחלטה מושכלת ובתכנון קפדני.

שאלתם את עצמכם פעם מדוע סביבתו הקרובה של נתניהו, הפקידים והפקידות, המאבטחים והעובדים במשרדי הממשלה השונים ונחשפים לטרללת שמיוצרת בבלפור, מדוע איש מהם לא פצה את פיו?

כך למשל, כאשר מני נפתלי יצא בביקורת חריפה על התנהלות מעון ראש הממשלה, החל, לכאורה, מה שאפשר לכנות "הצוות לתפקידים מיוחדים" לפעול, על מנת לנטרל את הסכנה.

לצורך כך לא בחלו בשיטות ואמצעים, לכאורה, תוך ניסיון לייצר רצח אופי שיחסל את מני נפתלי מבחינה ציבורית.

כך למשל הגיע הצוות, לכאורה, אל עורך דינו של אביו של מני נפתלי. באותם ימין הסתבך האבא באירוע פלילי, ועורך דינו הוזעק אל מעון ראש הממשלה ביום שישי אחה"צ על מנת לספק לראש ממשלה חומר מפליל אודות מני נפתלי (כך מתוך עדותו של עורך הדין עצמו בחקירה הנגדית שערכתי לו בתיק לשון הרע שהגיש מני נפתלי כנגד מספר נתבעים, בהם ד"ר יוסי כהן, עו"ד דוד שמרון ותנועת הליכוד).

אלא שבכך לא הסתיימו תלאותיו של מני נפתלי, תלונה הוגשה על כך שכביכול נצפה גונב אוכל ממשרד ראש הממשלה. ה"מתלונן" פעיל ליכוד מעפולה, שודך באמצעות קבלן קולות מטבריה למשרד עו"ד מפוקפק בו עבד עו"ד הקשור משפחתית למי שמכהנת כיום כשרה בממשלת הליכוד. התצהיר עליו חתם ה"מתלונן" היה תצהיר שקרי, התיק נגנז אבל תקשורתית כולם זוכרים ש"מני נפתלי גנב אוכל".

כך גם נטענה נגדו הטענה שלפיה הטריד מינית עובדת במעון. אדגיש כי במשך חודשים ארוכים מנסה הח"מ, כבא כוחו של נפתלי, להשיג את תיק החקירה שנסגר – ללא הצלחה.

אמש פרסם אביעד גליקמן כי אחת מעובדות מעון ראש הממשלה לשעבר, שהגישה תביעה נגד אשת ראש הממשלה בגין העסקה פוגענית, סובלת בימים אלה מהשחתה שיטתית של רכבה. השחתה זו מהדהדת תלאות שחווה מני נפתלי בימים שבהם התמודד מול הגברת נתניהו בבית המשפט.

בימים אלה, כאשר גוברת המחאה, גם ניסיונות בלפור לפגוע, לכאורה, בפעילי מחאה בולטים – נמשכת במלוא עוזה.

תמים מי שחושב שרק במקרה המתינה מצלמה לצילום ארוחת בוקר תמימה במלון וולדורף בירושלים.

במקרה אחר המתינו שוטרים לאחד מפעילי המחאה הבולטים בפתח ביתו ולאחר שעלה על קטנועו נעצר לאחר שלטענת המשטרה היא "קבלה מידע כי הוא נוסע תחת השפעת סמים". העיקרון ברור – עם או בלי קשר, מי שיוצא נגד ראש הממשלה וסביבתו הקרובה משלם מחיר.

במקרה אחר המתינו שוטרים לאחד מפעילי המחאה הבולטים בפתח ביתו, ולאחר שעלה על קטנועו נעצר, בטענה ש"התקבל מידע כי הוא נוסע תחת השפעת סמים". העיקרון ברור – מי שיוצא נגד רה"מ וסביבתו הקרובה משלם מחיר

כאשר בני גנץ התמודד כנגד נתניהו בבחירות, הופצו סיפורים על סרטונים מביכים ורומנים לכאוריים – סיפורים שהודהדו בין היתר על ידי חברי כנסת (ראו דברי ח"כ אסנת מארק בערוץ 12 על אודות גנץ למשל, בדקה 17:50).

ההשתקה, לכאורה, מתבצעת גם באמצעות הצקה אישית. בימים האחרונים פועל הח"מ כנגד משטרת ישראל בעקבות אלימות חסרת תקדים שנקטו קצינים ושוטרים בהפגנת המחאה ביום 22/8/2020 בירושלים. בעקבות כך פורסם מספר הנייד שלי באתר החדשות מזוהה הימין "רוטר" ומאותו רגע, הנייד נסתם בשיחות הטרדה.

באותה שיטה הופץ מספר הטלפון של פעילת המחאה לילך בר נס שהפכה מושא של הסתה מצד פעילי ימין מרכזיים המחוברים לבלפור והיא ספגה וסופגת קללות ואיומים עד היום.

להתקפה ממוקדת, לכאורה, "זכו" גם פעילי "קריים מיניסטר" לאחר שבנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, פרסם את פרטיהם האישיים (גילוי נאות – גם אני בתוכם). מאותו רגע לא הפסיקו טלפונים מטרידים ביום ובלילה, ולפחות במקרה אחד הגיעו פעילי ימין אל ביתו של חיים שדמי לאחר שברשת הופצו איומים לפגוע בו אישית.

ההשתקה, לכאורה, מתבצעת גם באמצעות הצקה אישית. אחרי שפעלתי נגד אלימות הקצינים והשוטרים בהפגנה בבלפור במוצ"ש, פורסם מספר הנייד שלי באתר החדשות הימני "רוטר" ומאותו רגע, הנייד שלי נסתם בשיחות הטרדה

כך גם פועלת מערכת משומנת של פעילי ימין שתפקידם, לכאורה, לרדוף את האנשים הקשורים לתיקי נתניהו ובהם הפרקליטה הבכירה עו"ד ליאת בן ארי.

האם הבן של ליאת בן ארי תקף שוטרים?

סרטון שרץ ברשת מראה את הבן של התובעת במשפט נתניהו, תוקף שוטרים. רק שזה לא הבן שלה, והוא לא תקף שוטרים

פורסם על ידי ‏מהצד השני עם גיא זהר‏ ב- יום חמישי, 30 ביולי 2020

כאשר ראש ממשלה שולח, לכאורה, במישרין או בעקיפין את אנשיו לרדוף את התובעת הראשית בתיקיו הפליליים, כאשר הוא שולח, בין אם במישרין או בעקיפין את אנשיו לרדוף את האופוזיציה שלו ברחוב, זו אינה דמוקרטיה.

עו"ד גונן בן יצחק, בן 48 נשוי + 4. ממייסדי ארגון העובדים "תנופה לעובד". בעבר איש שב"כ ומפעילו של "הנסיך הירוק", והיום פעיל חברתי וחבר עמותת "חוזה חדש" נגד השחיתות השלטונית, ועמותת "ישראל יקרה לנו" הנלחמת ביוקר המחייה בישראל

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
8
ארגון פשע מנהל את ישראל. לארגון בזה יש ראש, נתניהו "הנאשם בפלילים"...ארגון פשע לכל דבר ועניין. תודות לך גונן ולרבים וטובים כמוך מצליחה המחאה בקרב הבלימה...אך בל נשלה את עצמנו אנחנו ננצח... המשך קריאה

ארגון פשע מנהל את ישראל. לארגון בזה יש ראש,
נתניהו "הנאשם בפלילים"…ארגון פשע לכל דבר ועניין. תודות לך גונן ולרבים וטובים כמוך מצליחה המחאה בקרב הבלימה…אך בל נשלה את עצמנו אנחנו ננצח כאשר נהיה עוד הרבה אלפים, מאות אלפים. לשם עלינו להגיע. תודה על כל הטוב שאתה עושה ומשקיע

באותו הקשר, שווה להקשיב. מכונות השקרים הדיגיטליות, הדיסאינפורמציה המשווקת להמונים בקלות רבה יותר מהעידן הסובייטי בזכות הטכנולוגיה. דוגמאות של מש' נתניהו יש המון בפרק הזה של הפודקאסט של ... המשך קריאה

באותו הקשר, שווה להקשיב. מכונות השקרים הדיגיטליות, הדיסאינפורמציה המשווקת להמונים בקלות רבה יותר מהעידן הסובייטי בזכות הטכנולוגיה. דוגמאות של מש' נתניהו יש המון בפרק הזה של הפודקאסט של אטילה שומפלבי https://open.spotify.com/episode/5XpqA3N7Vdqh1OOjT6ISW3?si=eNiorNnFQEqXEYCbJ8GHog

זה לא חדש, זה נעשה כבר שנים כולל מול שותפים פוליטים, נתניהו הביא את השיטה מהימין הרפובליקני העמוק בארה"ב והתחיל משמיר. הימין האמריקאי מהמלוכלכים בהסטוריה חושבים שהעולם שלהם במיוחד מ... המשך קריאה

זה לא חדש, זה נעשה כבר שנים כולל מול שותפים פוליטים, נתניהו הביא את השיטה מהימין הרפובליקני העמוק בארה"ב והתחיל משמיר.

הימין האמריקאי מהמלוכלכים בהסטוריה חושבים שהעולם שלהם במיוחד מרכז ודרום אמריקה אבל גם מדינת חסות כמו ישראל

תודה גונן! אתה מחזיק את לפיד האור, היושרה והעיקשות לעשות כאן שינוי משחיתות,עיוות,כיעור ותרבות שקר - למדינה אחרת!!!! אחרת!!! אתה בשבילי דגם למנהיגות ישרה ועקשנית . תודה רבה. מאחלת לך ולנ... המשך קריאה

תודה גונן! אתה מחזיק את לפיד האור, היושרה והעיקשות לעשות כאן שינוי משחיתות,עיוות,כיעור ותרבות שקר – למדינה אחרת!!!! אחרת!!! אתה בשבילי דגם למנהיגות ישרה ועקשנית . תודה רבה. מאחלת לך ולנו שתהווה דוגמה לאחרים שאנחנו כל כך זקוקים להם – להנהגה אחרת!!!

עוד 674 מילים ו-8 תגובות
סגירה