מה אתם יודעים, המגפה משתוללת בגלל ההפגנות

מפגינים מחוץ למעון ראש הממשלה בירושלים, מוחים על מעצרו של אמיר השכל. 27 ביוני 2020 (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
יונתן זינדל/פלאש90
מפגינים מחוץ למעון ראש הממשלה בירושלים, מוחים על מעצרו של אמיר השכל. 27 ביוני 2020

מה אתם יודעים, המגפה משתוללת בגלל ההפגנות. הרצל אמר.
לא חוזה המדינה, זה שהוציא עליה חוזה.

הבוקר בחדשות נמסר ש-560 מתוך 800 תלמידי ישיבה נדבקו בקורונה, אבל זה לא יפריע לנתניהו להמשיך לקשקש על מדגרת קורונה בהפגנות לגיטימיות. פחד החרדים נפל עליו ולכן יתפתל וינגן באקורדיון הסגר כמו קבצן בקרן רחוב רק כדי לא לאבד את קולות החרדים והדתיים ולעזאזל האזרח הקטן. הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם.

הבוקר דווח ש-560 מ-800 תלמידי ישיבה נדבקו בקורונה, אבל נתניהו ימשיך לקשקש על מדגרת קורונה בהפגנות. פחד החרדים נפל עליו ולכן יתפתל וינגן באקורדיון הסגר כקבצן בקרן רחוב, כדי לא לאבד את קולותיהם

אי אפשר לומר שלא התרגלנו. אנחנו הסוס מהמשל הידוע, זה שהפחיתו לו את האוכל כדי לחסוך, עד שהתרגל ומת. אז מדינה, ביג דיל. נקנה חדשה.

ובינתיים בחלם המסית הגדול ממשיך להשוות בין תפילות של יותר ממליון מתפללים בחללים סגורים להפגנות של אלפים באוויר הפתוח, אותן הגדיר בבוז: "בקושי מנדט".

וזה מצליח לו. יש שיתוף פעולה גורף מצד פוליטיקאים ציניים וטיפשים בצריבת תודעת ההמון. יש דמון חדש במדינה: הפגנות מסכנות את ישראל, יהודים, הצילו, מגיפה, עיירתנו בוערה כולה.

הפסיקו את ההפגנות בבלפור והצילו את המדינה ממוות המוני, מכלכלה מרוסקת מקריסת עסקים, ומפוליטיקה נכלולית שהעיתוזנות מוליכה את קולה בנאמנות כלבית. כלב שמירה או לא?

כותב בטוויטר האזרח רן בר זיק:

"נאלצתי לצאת מהבית כעת כדי להביא תרופה בדחיפות… הצצתי מתוך הרכב על רחובות פתח תקווה. אין סגר בשיט. כל החנויות פתוחות, מסעדות פתוחות ובאחת מהן (ראיתי מהרחוב) היה אירוע. אנשים בתוך החנויות, כולל המוכרים ללא מסכות. זה לא אנרכיסטים/ מפגינים/ חרדים".

אבל ההפגנות בבלפור.

הפוליטיקאי הציני נתניהו שהמדינה תלויה לו על הגב כמו סרח עודף, נאחז בחוק כשנוח לו ויישאר ראש ממשלה בחסות המחוקק התם, שלא צפה ראש ממשלה נאשם בפלילים. לכן יוכל המושחת לכהן באין מפריע, חוקי לגמרי, עד קץ משפטו. חוק זה חוק.

אבל את ההפגנות החוקיות הוא מבקש לחנוק ולעזאזל החוק. הוא יהפוך את החוק על ראשו ובלבד שלא ייאלץ לשמוע את קול העם העולה מהרחוב בכל מוצ"ש.

הוא נאחז בחוק כשנוח לו ויישאר רה"מ בחסות המחוקק התם, שלא צפה רה"מ נאשם בפלילים. אבל את ההפגנות החוקיות הוא מבקש לחנוק ולעזאזל החוק, ובלבד שלא ייאלץ לשמוע את קול העם העולה מהרחוב

נתניהו מת מפחד. זו האמת הפשוטה, והפחד הזה מנהל כרגע מדינה בצרות צרורות. ההפגנות הן הסיוט של ראש ממשלת ישראל כי הן קבועות כמו שמש בצהריים וסוחפות כמו רוח, גם את הצעירים שהיו אדישים עד כה ויוצאים לרחובות בהמוניהם. הן כבר מזמן לא תלויות באדם כזה או אחר, אין להן מנהיג, המנהיג הוא כל אזרח במדינה, מי שמגיע לבלפור או לצמתים ולגשרים עם שלט שצייר בבית.

האזרח הזה לא מקבל פקודות ממנהיגים עממיים, אין מנהיג עממי, יש אזרח מודאג והוא עצמאי בשטח, צו לבו שולח אותו לרחובות ושם הוא מצטרף לעוד רבבות אזרחים כמוהו, לא מקורבים לצלחת ולא אוכלים מכף ידו של מנהיג מושחת, אין להם עיתון והם לא רוצים שלטון. הם דורשים דבר אחד חזק וברור:
מדינה שפויה יותר ומנהיג שיעשה מה שדרש מנחם בגין מעצמו כשהגיע לשלטון ב-1977:

"להיטיב עם העם".

נתניהו נלחם על חייו הפוליטיים ובעיקר על ביטול משפט בו הוא נאשם בפלילים, ולשם כך הוא מוכן לרסק מדינה אל הקיר בעזרת פוליטיקאים מושחתים כמוהו, שלכודים בשלטונו ואיבדו כל עצמאות מחשבתית גם כשהמדינה על סף כאוס גמור.

בשעה קשה זו הם יוצאים בשצף קצף מתוזמן נגד ההפגנות וממלאים פיהם מים בכל נושא אחר, מתוך אינטרס מעוות או חשש מעוצם ידו של מנהיג מוטרף שבטוח שהוא מתת אל ומנהל את המדינה ממטבחון מצומצם ולא הכי בריא.
והמטבחון עסוק רק בהפגנות והשמצות בדף הטוויטר שלו.

נתניהו מת מפחד. זו האמת הפשוטה, והפחד הזה מנהל כרגע מדינה בצרות צרורות. ההפגנות הן הסיוט של ראש ממשלת ישראל כי הן קבועות כמו שמש בצהריים וסוחפות כרוח

איש לא הרים גבה כשמשלחת ראש הממשלה לחתימת הסכמי השלום כללו את הפעוטות יאיר ואבנר ואת ציפי המטפלת אבל שר החוץ נעדר ממנה. אולי אם היה גננת היה מצטרף למשלחת. או טופז לוק, 'יועץ' בן 29. מה הוא מייעץ לו שם? תוספת סימילק לילדים? שביל בצד? איך הגענו לזה שמשלחת לשיחות שלום נראית כמו חתונה של חבר מרכז ליכוד?

בכנסת ישראל יושבים אנשים שמכתיבים את סדר היום שהנושא המרכזי בו עוסק בלי בושה בנושא אחד בלבד: הישרדותו של ראש ממשלת ישראל. הוא ולא שרף. בטח לא במגפה שהעולם כולו נטרף בה.

אה, ובהפגנות של אויבי העם.

העיתונות, כלב השמירה של הדמוקרטיה, ישנה שנת ישרים בחוסר יושרה מוחלט וים של אינטרסים זרים. פה ושם נכתבת ביקורת קשה ע"י עיתונאים כמו בן כספית ודרוקר אבל הם טיפה בים של עיתוזנות שמהדהדת את בעליה בחוסר אחריות מוחלט. העיתונות פשטה מזמן את הרגל והפכה לדף מסרים חסר בושה או שמץ ביקורת.

פני נתניהו משתקפים בתקשורת. פניה הם פניו. היא מזמן לא משקפת את המתחולל בציבור כולו אלא את פני השליט שמייצר ידיעות ומכתיב בסיועה המחפיר את הטון ואת סדר היום הציבורי. הכישלון הזה יירשם על שמה לדראון עולם. יום הכיפורים של עיתונות עיוורת.

אבל ההפגנות.

הרדיפה של הפגנות שמתרחשות באוויר הפתוח, כמו בסגר הנוכחי הלא מורגש ברחובות הארץ, כמו בחתונות ומסיבות שנחגגות באין מפריע, כמו בתפילות המוניות של חסידים באומן שחוזרים לארץ באין מפריע ברכבת אווירית ויראלית.

אבל ההפגנות.

נתניהו בפאניקה מוחלטת, הוא רואה את עצמו בבית משפט וזה עושה לו חלושעס. האישה לוחצת והילדים בוכים, המשפחה שלא ידעה ארנק מהו נלחמת על הבית, אבל מי שעולה על בריקדות הם שועלים פוליטיים אינטרסנטים, הם בכל מקום וזה נורא כמו שזה נשמע.

איש לא הרים גבה כשמשלחת רה"מ לחתימת הסכמי השלום כללה את הפעוטות יאיר ואבנר  והמטפלת ציפי, אבל שר החוץ נעדר ממנה. אולי אם היה גננת היה מצטרף. איך משלחת שיחות שלום נראית כחתונת חבר מרכז ליכוד?

אדם אחד, נוכל לכאורה רב כוח נאשם בפלילים מוביל מדינה להתרסקות מתוך אינטרס אישי צר ואתם אומרים 'הפגנות'.

העם ברחובות בכל מוצאי שבת. תקשיבו לו, הוא לא הולך לשום מקום. הוא רוצה מדינה מנוהלת היטב ומנהיג שמסתכל בה ורואה את העם, לא את עצמו.
בואו, אנחנו האנשים להם חיכינו. מגיע לנו מנהיג נקי כפיים וישר דרך ואוהב עמו. כל מה שנתניהו לא.

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
3
עוד 927 מילים ו-3 תגובות
סגירה