הכביסה המלוכלכת של משפחת נתניהו

מימ: רוני דונביץ'
מימ: רוני דונביץ'

עיתון וושינגטון פוסט פרסם אתמול כי לפי עדויות של בכירים בבית הלבן, לאורך השנים ראש הממשלה פיתח מוניטין בקרב הצוות האחראי על האירוח בבית הלבן, בכך שהביא מטען מיוחד הכולל תיקים ומזוודות מלאות בכביסה מלוכלכת.

לפי הוושינגטון פוסט, גורם בבית הלבן מעיד על כך שנתניהו הוא היחיד מבין מנהיגי העולם אשר מביא מזוודות עם כביסה מלוכלכת כדי שאנשי הבית הלבן יכבסו עבורו, וכי לאחר מספר פעמים שנתניהו עשה זאת בביקוריו בבית הלבן, העובדים הבינו כי הדבר נעשה באופן מכוון.

מצאנו את המאבק שלנו מככב ב"וושינגטון פוסט".מתברר שראש הממשלה שעדיין מתעקש לא לפרסם את הוצאות המעונות שלו (כולל הכביסה)…

פורסם על ידי ‏התנועה לחופש המידע‏ ב- יום חמישי, 24 בספטמבר 2020

החשיפה של וושינגטון פוסט אינה דבר פעוט, אלא מהווה חיזוק מהעולם לנהנתנות של משפחת נתניהו. לתחושה שהשתרשה בסידרת חשיפות אינסופית שהם מורמים מעם. שהם זכאים להרבה יותר ממה שהאזרח הפשוט זכאי לו, וכי כולם צריכים לעבוד בשבילם, או יותר נכון לשרת אותם. כמו שכבר כתבתי באחד הפוסטים באתר זה, שכותרתו – "מה שמגיע למלך לא מגיע לנו".

חשיפת הוושינגטון פוסט אינה דבר פעוט, אלא מהווה חיזוק מהעולם לנהנתנות משפחת נתניהו. לתחושה שהשתרשה בסדרת חשיפות אינסופית, שהם מורמים מעם וכולם צריכים לעבוד בשבילם ולשרתם

הכל נובע מגישה מנהיגותית, או יותר נכון לא מנהיגותית, שבמסגרתה נתניהו תופס את עצמו כריבון במשטר מלוכני. לאחר שנים רבות בשלטון נראה כי נתניהו סבור שכס ראש הממשלה הוא כס המלכות, ובעזרת שרביט דמיוני הוא יכול לגרום לעולם לשרת את כל צרכיו וצרכי משפחתו וגחמותיהם, גם הגרוסטסקיים שבהם. אם זו כביסה, אם זה מימון המשפט, אם זו נסיעה באישון לילה של נהג פרטי מבלפור לקיסריה ובחזרה כדי להביא קצף גילוח (שניתן להשיג בכל סופרפארם) מבית מיליארדר, או כל דבר אחר שניתן לעשות כדי לנצל את המערכת לצרכיו.

כשהנהנתנות נחשפת, הציבור שנאנק תחת סגר, מבלי להיכנס לשאלה האם ההחלטה להטיל סגר היא מקצועית או ניסיון לפגוע בהפגנות, חייב לשים לזה סוף. לא יתכן שהציבור מנסה לשרוד ונתניהו משוטט בעולם בשאיפה ליהנות מתנאים ראויים למלכים במאות קודמות.

ניתן להניח כי כולנו היינו רוצים שמי שמייצג אותנו בעולם – שגרירים, דיפלומטים, שרי חוץ, בטח ובטח ראש ממשלה – ייצגו אותנו בכבוד. אבל נתניהו לכאורה מרשים את העולם באנגלית רהוטה ובפגישות עם שועי עולם, אך מאחורי הקלעים הוא מבייש אותנו כאחרון הקבצנים. בשפת העם אומרים: "עושה לנו פדיחות". ספק אם הציבור הישראלי מבין את ההתנהלות הזו.

נתניהו לכאורה מרשים את העולם באנגלית רהוטה וקשרים מדיניים עם שועי עולם, אך מאחורי הקלעים הוא מבייש אותנו כאחרון הקבצנים. בשפת העם אומרים: "עושה לנו פדיחות"

נראה כי נתניהו נמלט כל פעם לחו"ל מהפרשות שרודפות אחריו ובעקבותיהן, המשפט שמתקיים נגדו. הפעם נראה כי נתניהו יצר לעצמו פרשה חדשה בחו"ל, כשנמלט מהפרשות בארץ.

איך הגדירו את זה בוושינגטון פוסט?

"רוב הפוליטיקאים מוכנים ללכת דרך ארוכה במאמץ להצפין את הכביסה המלוכלכת שלהם, ואז יש את ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו".

אין להתפלא אם המפגינים בבלפור יקחו את הכביסה המלוכלכת שלהם ויניחו במפתן הדלת של בלפור.

בשגרירות מסרו בתגובה כי:

"ההאשמות חסרות הבסיס והאבסורדיות הללו נועדו לגמד את הישגו המומונמנטלי של נתניהו. מלבד זאת, צרכי הכביסה של נתניהו הפעם היו יחסית צנועים".

ומי שבכל זאת מסתקרן לשמוע מאחורי אילו פריטי לבוש שכובסו במסע הנוכחי עומדת השגרירות בהצהרתה באופן רשמי, להלן הפירוט:

  1. "בביקור הזה לא היה ניקוי יבש, לדוגמא"
  2. "כמה חולצות שכובסו למפגש פומבי".
  3. "החליפה של מר נתניהו והשמלה של גברת נתניהו גוהצו לרגל מפגש פומבי".
  4. "אה, כן, זוג פיג'מות שלבש ראש הממשלה במהלך טיסה של 12 שעות מישראל לוושינגטון כובסו גם הן".

עיתונאי, בעל תואר B.A בממשל ודיפלומטיה ותואר MA במדיניות ציבורית מאוניברסיטת ת"א. עוסק בקידום נושאי סביבה וקיימות וממשל פתוח, שקיפות, ממשל מקוון ושיתוף ציבור. מאמין בהשפעת התקשורת על חיזוק הדמוקרטיה וחקר האמת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
4
הנהנתן המושחת הזה קופץ לדום לכל גחמה של אשתו המטורפת. זו בושה וחרפה למדינה שראש ממשלה מביא אתו לנסיעה מדינית מזוודות על גבי מזוודות של כביסה מלוכלכת רק בגלל שאשתו המטורפת והאובססיבית רו... המשך קריאה

הנהנתן המושחת הזה קופץ לדום לכל גחמה של אשתו המטורפת. זו בושה וחרפה למדינה שראש ממשלה מביא אתו לנסיעה מדינית מזוודות על גבי מזוודות של כביסה מלוכלכת רק בגלל שאשתו המטורפת והאובססיבית רוצה בכך. האם אין גבול לנהנתנות ולקמצנות? לאיזו מדרגה דרדרה אותנו המשפחה המושחתת הזו?

אין עתיד כאן מי שיכול לברוח שיברח. את הרעל והשנאה השפריץ כאן. מזרחיים וצפוריקאים חסרי מוסר מצביעים לו רק משנאה לשמאל. לעשות דווקא. לעצמם ולעמם. אנשים חולים. מדינה פרימיטיבית. בעוד 15 שנ... המשך קריאה

אין עתיד כאן מי שיכול לברוח שיברח. את הרעל והשנאה השפריץ כאן. מזרחיים וצפוריקאים חסרי מוסר מצביעים לו רק משנאה לשמאל. לעשות דווקא. לעצמם ולעמם. אנשים חולים. מדינה פרימיטיבית. בעוד 15 שנים חרדים. ערבים ושסניקים ישלטו כאן. חרא של מדינה. אחרי שהימין רצח את רבין, השתלטו על ישראל וכעת הורסים ובוזזים אותה

עוד 509 מילים ו-4 תגובות
סגירה