גבי אשכנזי מכחול לבן: "אין הבדל אידאולוגי בינינו לבין הליכוד"

אשכנזי: "אני וברק יכולים לשבת באותה מפלגה, אין בינינו יריבות" ● ניצן הורוביץ, יו"ר מרצ החדש: "אני לא מוציא מכלל חשבון לדבר עם כולם" ● שפיר: "ברק הציע לי מקום ברשימה וסירבתי", כמו כן קראה לעימות טלוויזיוני משולש עם פרץ ושמולי

גבי אשכנזי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
Yonatan Sindel/Flash90
גבי אשכנזי
11:33 עריכה

ח"כ רם בן ברק לא מפחד מהמתמודד החדש-ישן

12:37 עריכה

האם שמולי ופרץ יגיעו? סתיו שפיר קוראת לעימות משולש של מועמדי מפלגת העבודה.

 

12:38 עריכה

מה שמאל בעיניך? יאיר גולן מול זהבה גלאון בטוויטר

12:44 עריכה
סתיו שפיר אמרה בשבתרבות בחדרה כי "נשמע שאיציק שמולי מוכן למסור את המפלגה בשביל מקום 3-4 במפלגת אהוד ברק". ביום שלישי יתקיימו פריימריז במפלגת העבודה ועל פי הסקרים לשפיר אין סיכוי לנצח אלא רק לכפות סיבוב שני על פרץ ושמולי.  במקרה של פרישה של שפיר, רוב המצביעים שלה עוברים לשמולי.

13:38 עריכה

איציק שמולי אמר בשבתרבות בפתח תקווה על הפריימריז של מפלגת העבודה שלא מדובר רק על בחירת יו"ר אלא גם בחירה של דרך לעבודה ולגוש. הוא אמר גם: "אני מאמין שהדרך היחידה גם לשקם את המפלגה וגם לחזק את הגוש היא על ידי יצירת שותפויות וחיבורים מתוך עוצמה".

15:50 עריכה

ח"כ אלי אבידר מישראל ביתנו בשבתרבות ברמת השרון: "מתקיימת פה קריסה של המערכת הדמוקרטית במדינת ישראל. אדם אחד חותם על הסכם הסדרה מול חמאס, הקבינט לא מתכנס, הממשלה לא מדווחת, ודובר חמאס מעדכן את עם ישראל שנתניהו חתם על הסכם הסדרה עם חמאס. אין לי ספק שתהיה ועדת חקירה על איך התנהלה המדינה בחודשים האלה. הדרום נשרף וחברי הקבינט לא פוצים פה, את שקד ובנט החליפו סמוטריץ' ורפי פרץ שפתאום יושבים בשקט ומתבטלים בפני נתניהו".

15:54 עריכה

ח"כ מיקי לוי מיש עתיד בשבתרבות בבאר שבע: "נתניהו איבד את זה, תם זמנו". עוד הוסיף: "אי אפשר להאמין יותר למילה של נתניהו, הוא הוכיח שהוא מוכן למכור את כל תפיסת עולמו כדי להישאר בשלטון ולחמוק ממשפט. נתניהו איבד את הבושה, לא נותרה בו טיפת אמינות".

18:57 עריכה

עמיר פרץ מקדים את המאוחר

19:28 עריכה

19:34 עריכה

ניצן הורוביץ בראיון לפגוש עיתונות בחדשות 12:

"אני מקבל אלפי פניות, יש גל של התעניינות סביב מרצ ואני מאוד שמח על כך.

למרצ יש שלושה דגלים – שלום ופתרון מדיני, צדק חברתי ומאבק בכפייה דתית. זה הייחוד שלה ובגלל זה היא נשארת לאורך כל כך הרבה שנים, ועל הדבר הזה אני בא.

"בבחירות האחרונות עזבו רבים לכחול לבן והם מאוכזבים, הם רוצים לחזור הביתה.

"אני מקבל הרבה פניות מהרבה גורמים. לא שוחחתי עם אהוד ברק, הוא ברך אותי והודיתי לו.

אני לא מוציא מכלל חשבון לדבר עם כולם, אבל צריך להגיד משהו – מה שברק מציע היא מפלגת אווירה. אנחנו מפלגות שורשיות, עם קהל בוחרים משמעותי, יש לנו דרך ויש לנו חזון. לכן, אני חושב, שצריך לבחון אפשרות של ריצה משותפת של מרצ והעבודה, אני גם בעד לדבר עם גורמים נוספים, ביניהם גם ברק. 

 

19:49 עריכה

גבי אשכנזי בחדשות 12 על ההצטרפות של אהוד ברק לפוליטיקה: אם תהיה חלוקה ברורה של גושים, יכול להיות שזה דבר טוב להתאחד.

21:22 עריכה

בליכוד החליטו לתקוף את רינה מצליח לאחר שכינתה את בוחרי נתניהו "עדר עיוור"

סגירה