מיקי זוהר על הסירוב של הליכוד לתקציב דו שנתי: "ברור ששיקולים פוליטיים קיימים כאן"

יו״ר הקואליציה נשאל אם המטרה היא שנתניהו יוכל להימנע מהרוטציה ● בכיר במשרד הבריאות: צופים עלייה משמעותית בתחלואה בעוד 7 עד 10 ימים ● בסביבת רה״מ שוקלים עוצר לילי ● קבינט הקורונה נדחה בגלל אי הסכמה על מתווה לכיתות א'-ב' ● בנט: לא אקדם חוקים למען להט״ב ● ח"כים מהליכוד בהתנגדות חריפה לחוק למניעת אלימות כלכלית במשפחה

מיקי זוהר (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)
Tomer Neuberg/FLASH90
מיקי זוהר
07:22 עריכה

קבינט הקורונה יתכנס היום בשעה 17:00 אחר הצהריים וידון על השלב הבא של היציאה מהסגר. על הפרק עומדת פתיחת בתי הספר עבור תלמידי הכיתות הנמוכות. השרים יידרשו להכריע בשאלת שיבוץ תלמידי כיתות א'-ב' בקפסולות, בשונה מילדי הגנים, ששבו השבוע למוסדות החינוך, והם אינם מחולקים לקבוצות. במשרד האוצר עשויים לנסות לקדם בישיבה פתיחה של חנויות וקניונים במקום פתיחה של מוסדות החינוך, כדי לצמצם את הפגיעה במשק.

07:28 עריכה

משלחת מאיחוד האמירויות תנחת היום בנמל התעופה בן-גוריון כדי לחתום על הסכמים כלכליים עם ישראל. בראש המשלחת האמירתית עומדים השר לעניינים פיננסיים ושר הכלכלה של הנסיכויות. בטקס החתימה ישתתפו שר האוצר של ארצות הברית סטיב מנוצ'ין ויועצו של הנשיא דונלד טראמפ, אבי ברקוביץ'. ב-12:00 תתקבל המשלחת על ישי ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר החוץ גבי אשכנזי ושרים נוספים.

08:13 עריכה

ועדת השרים לענייני אזורים מוגבלים הוציאה את המועצה המקומית רכסים מרשימת האזורים המוגבלים לאור הירידה בנתוני התחלואה ביישוב.

08:55 עריכה

כחול לבן תצביע מחר נגד היוזמה להקמת ועדת חקירה לפרשת הצוללות והליכוד, מנגד, יצביע נגד הקמה של ועדת חקירה להתנהלות מערכת המשפט – כך דיווח זאב קם בתאגיד השידור כאן.

09:40 עריכה

ממונה הקורונה, פרופסור רוני גמזו, יערוך היום, בשעה 15:00, תדריך תקשורתי, שיועבר בשידור ישיר בעמוד הפייסבוק של משרד הבריאות.

09:47 עריכה

טיסת המשלחת האמירתית המריאה לישראל לחתימה על הסכם כלכלי בין המדינות.

09:49 עריכה

יושב ראש הוועדה לקידום מעמד האישה, עודד פורר, בפתח דיון הוועדה –

אי אפשר להתעלם ממספר הנשים שנרצחו בשנת 2020, אך ממשלת ישראל מתעלמת מהאזהרות העולות פעם אחר פעם. סגר משמעותו סיר לחץ מבעבע, שמקצין התנהגויות ומכניס משפחות נוספות למעגל האלימות. הלחץ הכלכלי, הפחד מהמצב, הלחץ נפשי הולכים וגוברים. לא ייתכן שאין תגבור מאסיבי של עובדים סוציאליים שיוצרים קשר ישיר עם משפחות. ודווקא בתקופה הזאת השר לביטחון פנים לא כולל את המלחמה באלימות במשפחה ביעדים העיקריים לתקופה הקרובה. האחריות מוטלת על כל שרי ממשלת ישראל. כל מי שיושב בממשלה נושא באחריות המשותפת.

ח"כ יוראי להב הרצנו הצטרף לדבריו: "יש הפקרות והאחריות מוטלת על הממשלה. נשים מופקרות לגורלן. המצב מזעזע. שולח תנחומיי למשפחות הנרצחות".

11:58 עריכה

השר דודי אמסלם מודה למילואימניקים –

12:00 עריכה

מטוסה של המשלחת האמירתית נחת בישראל. בין היתר יחתמו ישראל ואיחוד האמירויות על הסכם לפטור הדדי מוויזות.

12:11 עריכה

ועדת חוקה, חוק ומשפט: חברי הכנסת של הליכוד בוועדת החוקה הודיעו כי יצביעו נגד הצעת החוק שאמורה לאפשר לבית המשפט להורות על עצירת אלימות כלכלית במשפחה בצו, ומאפשרת לקורבנות לתבוע פיצוי בהתאם. זאת, למרות שמדובר בהצעה ממשלתית שכבר עברה בקריאה ראשונה.

אולי היא הטילה עליו אימה? ההתנגדות של חבר הכנסת אריאל קלנר:

דברי השרה לשוויון חברתי מירב כהן: "המסר שצריך לצאת מהוועדה לכל אותן נשים – אנחנו כאן, אנחנו הגב שלכן תרימו את הראש, אנחנו כאן בשבילכן".

12:21 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס החתימה על הסכמים כלכליים עם איחוד האמירויות: "היום אנחנו עושים היסטוריה".

"יהודים וערבים הם צאצאים של אב קדמון אחד – אברהם, ומשמו לקחנו את שם ההסכם, הסכם אברהם", אמר נתניהו.

דברי ראש הממשלה:

"הצוות שלי כתב לי מספר שורות, הן התחילו במילים: "היום, אנו חוזים, פשוטו כמשמעו, בהיסטוריה בהתהוותה". ואני אמרתי: חד משמעית לא! היום אנחנו עושים את ההיסטוריה! אנחנו עושים היסטוריה בדרך שתעמוד לדורות.

זהו הביקור הרשמי הראשון אי פעם של משלחת שרים מאיחוד האמירויות הערביות בישראל. זוהי גם הפעם הראשונה מאז החתימה בבית הלבן על הסכם השלום ההיסטורי, שהממשלות של ישראל ואיחוד האמירויות יחתמו על הסכמים קונקרטיים ופרקטיים לשיתוף פעולה. אנחנו חותמים על ארבעה הסכמים שיחוללו שינוי ממשי עבור עמינו.

הראשון, הסכם שיספק הגנה על השקעות, שמטרתו ליצור סביבה כלכלית לטובת כל בני עמינו, כל היזמים שלנו, ויש יזמים מוכשרים רבים מאוד. זה כמובן יהיה גם לטובת השלום.

השני, הסכם שיתוף פעולה במדע וטכנולוגיה שמטרתו להבטיח ששתי מדינותינו יוכלו לאמץ את התקווה ואת הזדמנויות העתיד. הטכנולוגיה שמשתנה ללא הרף ונושאת בחובה יתרונות כמו בריאות, סביבה נקייה וסביבה בטוחה, כל הדברים האלה שעמינו זקוקים להם וראויים לקבל, יוכלו להתממש כתוצאה משיתוף הפעולה הזה.

השלישי, אנחנו מסייעים לתעופה האזרחית. אנחנו מחברים בין ישראל ואיחוד האמירויות באמצעות מספר רב של טיסות ישירות. ישראלים יוכלו להגיע ליעדים רבים נוספים מעבר לכך במזרח, באסיה.

והרביעי, אנחנו פוטרים את האזרחים שלנו מהצורך בקבלת אשרות, דבר שיעניק זריקת עידוד עצומה לעסקים, לתיירות ולקשרים בין האנשים.

ההתלהבות בקרב עמינו מהסכם השלום הזה היא אדירה. היא אמיתית, רחבה ועמוקה והיא משקפת את הפוטנציאל שבא לידי מימוש היום.

הייתי אתמול על אונייה שהגיעה מאבו-דאבי עם סחורות, מכונות כביסה. זה יפחית את מחירי הסחורות ויוקר המחיה בישראל. הסחר ההדדי וחילופי הסחורות והשירותים, הטכנולוגיה, והידע יועילו לאין שיעור, לא רק לשתי המדינות שלנו, אלא למזרח התיכון כולו.

ביקור משלחת כה רמת דרג מאיחוד האמירויות וההסכמים שאנו עומדים לחתום עליהם יראו, לעמים שלנו, לאזור ולעולם כולו, את היתרונות הגלומים בקשרים ידידותיים, שלווים ונורמליים. אני מאמין שיותר ויותר ממשלות ברחבי המזרח התיכון מבינות, כפי שאנו מבינים היום, את הרווחים הגלומים בעבודה משותפת כידידים.

בסופו של דבר, יהודים וערבים הם צאצאיו של אותו אב קדום, אברהם. על שמו יוזמת השלום ההיסטורית הזאת. ברוחו, אנו חותרים לטפח מזרח תיכון של דו-קיום ושיתוף פעולה, של הבנה הדדית וכבוד הדדי.

השר אלטאייר, אנא מסור למנהיג הדגול, יורש העצר מוחמד בן-זאיד, את הערכתי העמוקה והערצתי הרבה על מנהיגותו פורצת הדרך. אנו עובדים יחד כדי לשנות את פני המזרח התיכון לטובה.

השר מנוצ'ין, אנא מסור לנשיא טראמפ את הערכתנו העמוקה ביותר על כל מה שהוא והצוות המוכשר כאן עשו, יחד עם ג'ארד קושנר. לא היינו כאן היום אלמלא תמיכתה של ארה"ב.

אני מקבל בברכה את כל אורחינו מאיחוד האמירויות הערביות ומארה"ב. אנו נזכור את היום הזה כיום מרהיב של שלום.

בעברית: אני מבקש לברך את מכובדינו, שרי ממשלת איחוד האמירויות וחברי המשלחת החשובה מארה"ב – ברוכים הבאים לישראל – Welcome to Israel.

זהו יום חגיגי והיסטורי, יום שבו אנחנו יוצקים תוכן ממשי בהסכם השלום עליו חתמנו בחודש שעבר בוושינגטון. השלום הזה לא נשאר על הנייר – אנחנו מקדמים אותו בתנופה כדי שפירותיו יבשילו כמה שיותר מהר, וחלק מהפירות כבר גלויים לעין. היום נחתום על הסכמים לשיתוף פעולה בכמה תחומים – לוויזות בתעופה, בהשקעות. הדבר הזה יביא להרחבה משמעותית של קשרי העסקים של תנועת התיירות, של המגעים בין שתי המדינות. בתעופה אנחנו נחתום על הסכם לטיסות סדירות וישירות בין ישראל והאמירויות, עשרות טיסות בשבוע. אזרחי האמירויות יגיעו אלינו, ואזרחינו יבקרו באמירויות. פתיחת השמים גם תאפשר טיסות זולות יותר וקצרות יותר ליעדים אחרים בעולם. שלישית, ההשקעות – אנחנו ניצור סביבה כלכלית שתניב ערך למשקיעים, וגם זה ייעשה מתוך ידידות וכבוד הדדי, וגם התלהבות עצומה.

אני אומר לאורחינו, שרי איחוד האמירויות,

באנגלית: לכם זהו ביקור ראשון בישראל ובגלל מגבלות הקורונה אנחנו לא יכולים להראות את ארצנו היפה. עם זאת, אני מצפה לעוד הרבה ביקורים נוספים, כך שנוכל להכיר אחד את השני ואת המדינות שלנו גם פה וגם באיחוד האמירויות. לכן אני מזמין אתכם לביקור נוסף ברגע שמשבר הקורונה הזה יעלם מהעולם, ובשיתוף פעולה, זה יקרה מהר יותר.

עברית: בסוף השבוע הזה אנחנו קוראים את פרשת השבוע, פרשת נוח, ובסוף הפרשה אברהם אבינו עולה על במת ההיסטוריה והוא מתחיל את המסע מאור כשדים לארץ ישראל. זה לקח לו קצת יותר זמן, ממה שלקח לאורחינו מהמזרח לעשות את אותה הדרך באוויר. אבל זה מזכיר לנו שכולנו בני אברהם, לכולנו עבר משותף, לכולנו עתיד משותף – ויחד אנחנו מבטיחים היום לנו, לילדינו ולדורות הבאים עתיד מזהיר של שלום.

אהלן וסהלן, ברוכים הבאים, תודה לכם".

12:31 עריכה

תמר זנדברג יצאה בהלם מוועדת החוקה: 

12:33 עריכה

המשטרה הגישה לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד אלירן קמביסיס, תושב רמת גן, שריסס גז פלפל לעבר מפגינים במחלף אלוף שדה בחודש יולי האחרון. לפי כתב האישום, הנאשם ריסס לעבר המפגינים גז כשחלף לידם במכוניתו.

12:42 עריכה

גורם פלסטיני רשמי הגדיר בסוכנות הידיעות רויטרס את ביקור איחוד האמירויות בישראל "מביש".

12:45 עריכה

ישראל ואיחוד האמירויות חתמו בנמל התעופה בן-גוריון על ארבעה הסכמים לשיתוף פעולה בין המדינות:

במפגש הפסגה נחתמו ארבעה הסכמים בין ישראל לאיחוד האמירויות:

1. הסכם בנושא הגנה על השקעות: הסכם בין ממשלת ישראל לממשלת איחוד האמירויות הערביות בדבר קידום והגנה על השקעות.
חתמו: שר האוצר ישראל כ"ץ ושר האוצר של איחוד האמירויות עובייד חומייד אלטאייר.

2. מזכר הבנות בנושא מדע וטכנולוגיה: מזכר הבנות בין ממשלת ישראל לבין ממשלת איחוד האמירויות הערביות בדבר שיתוף פעולה בתחומי קידום ופיתוח של מדע וטכנולוגיה מתקדמת.
חתמו: שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי ושר האוצר של איחוד האמירויות עובייד חומייד אלטאייר.

3. הסכם בנושא התעופה: הסכם בין ממשלת מדינת ישראל לממשלת איחוד האמירויות הערביות בדבר שירותי אוויר בין שטחיהן ומעבר להם.
חתמו: שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב ושר הכלכלה של איחוד האמירויות עבדאללה בן טוק אלמארי.

4. הסכם בנושא פטור מאשרות: הסכם בין ממשלת מדינת ישראל לממשלת איחוד האמירויות הערביות בדבר פטור הדדי מדרישות אשרה.
חתמו: שר הפנים אריה מכלוף דרעי והיועץ מיוחד לשר החוץ בנושא תרבות ודיפלומטיה ציבורית עומר ע'ובאש אלמארי.

12:55 עריכה

עפר שלח: הוועדה לביקורת המדינה תדון בשבוע הבא בסוגיית בחינות הבגרות בתקופת הקורונה.

12:58 עריכה

יושב ראש ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, תקף את פרויקטור הקורונה: "לא סומך על שיקול הדעת של רוני גמזו. הוא נדבק בנגיף שנקרא פוליטיקה". בראיון לאמיר איבגי בגלי צה"ל אמר חבר הכנסת: "נתניהו, ש"ס ויהדות התורה זו חתונה קתולית. הם יתנו יד לכל המהלכים שלו. הוא יודע שלא מעניין אותם חוץ וביטחון, רק תשלם את הכסף והם ירימו את היד".

13:20 עריכה

התנועה לטוהר המידות עתרה לבג"ץ בדרישה לחייב את הממשלה לאשר את מינוי שמעון בראון למנכ"ל משרד המשפטים.

עתרנו לבג"ץ: חייב את ראש הממשלה והממשלה למנות מנכ"ל למשרד המשפטים*מזה חודשיים מנסה שר המשפטים למנות מנכ"ל למשרד שלו,…

פורסם על ידי ‏התנועה לטוהר המידות‏ ב- יום שלישי, 20 באוקטובר 2020

13:58 עריכה

גורמים בממשלה אומרים שכבר הערב יוסרו ההגבלות מכל היישובים האדומים להוציא שכונת רמת שלמה בירושלים – כך דווח במספר כלי תקשורת.

14:31 עריכה

70 חברי כנסת ושרים חתמו על "אמנת כבוד הדדי", שבה הם מצהירים שיפעלו לשמש דוגמה אישית ולקדם שיח מכבד.

14:48 עריכה

יום ההוקרה למערך המילואים שמח – לכו שבו בצילייה עד 17:00.

15:05 עריכה

הדיון בוועדת החוקה יוצא מגבולות הוועדה אל הטוויטר. על הגריל: הח"כים קלנר וקרעי:

קרעי משיב לעודד פורר:

גם סמוטריץ' בקו האש:

אוסנת מארק: החוק מפלצתי.

15:09 עריכה

אווירה קשה במשרד האוצר:

על פי הדיווח ב-ynet לאחר ששני בכירים נוספים התפטרו בימים האחרונים, ללא כל פרסום מטעם האוצר, צפויים ככל הנראה עוד שני סגנים מתוך החמישה של ראש אגף התקציבים הזמני לעזוב בקרוב מאוד.

15:27 עריכה

בקשה רשמית לפתיחת שגרירות איחוד האמירויות בישראל:

15:36 עריכה

ליברמן: התחלואה יורדת כי לא נבדקים.

15:47 עריכה

פרשן ערוץ 12 עמית סגל תבע דיבה את עוזרו הפרלמנטרי של יאיר גולן על דברים שכתב ברשתות החברתיות. זו התביעה הרביעית של סגל בזמן האחרון כשאחת התביעות הייתה נגד יאיר גולן עצמו.

15:56 עריכה

פרופ' גרוטו המשנה למנכ"ל משרד הבריאות: הקבינט יבחן בשעות הקרובות טייק אווי לא רק של מזון אלא של פריטים אחרים מחנויות.

פרופ' איתמר גרוטו המשנה למנכ"ל משרד הבריאות השיב לדרישות הח"כים בנוגע לצימרים ואמר: "הצימרים כרגע זה בשלב 3 וזו החלטה שצריכה להיות בקבינט. אם מכניסים את החינוך לשלב 3 אפשר להכניס הרבה דברים אחרים ואת המסחר. יש גם דיון על האפשרות במסחר בטייק אווי שייתכן וייפתח כבר עכשיו וזה עולה בקבינט בשעות הקרובות, לעשות טייק אווי לא רק של מזון אלא של פריטים אחרים מחנויות".

16:11 עריכה

ריבלין על "אמנת הכבוד ההדדי" – מסמך שקורא לסגל ערכים של ערבות וכבוד הדדי עליו חתמו 70 ח"כים – לא ברור אם זה מספיק חתימות, או שצריך רוב מיוחד כדי שזה יפעל.

16:15 עריכה

ראובן ריבלין הניח זר על קברו של רחבעם זאבי. נראה שהוא מקפיד לא לכתוב על המנוח דבר ומדבר רק על בני דורו.

16:42 עריכה

שר הבריאות אדלשטיין בישר על כך שמשרדו רכש 4.2 מיליון חיסונים לשפעת. עד כה, הגיעו לישראל מיליון חיסונים ובשבוע הבא צפויים להגיע כ-200 אלף חיסונים נוספים.

16:43 עריכה

ראש הממשלה מספיד את יועצת ראש הממשלה לענייני תפוצות יהודיות וקשרי חוץ, ד"ר גבריאלה ברזין.

אני מבקש להביע את כאבי העמוק על פטירתה בלא עת של יועצת ראש הממשלה לענייני תפוצות יהודיות וקשרי חוץ, ד''ר גבריאלה ברזין ז…

פורסם על ידי ‏Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‏ ב- יום שלישי, 20 באוקטובר 2020

16:50 עריכה

סלקום קיבלה רישיון דור חמישי. 

16:55 עריכה

בוואלה מדווחים כי קבינט הקורונה שתוכנן להיום נדחה למחר, בשל אי הסכמה על פתיחת כיתות א'-ב' בין משרד הבריאות למשרד החינוך על המתווה.
מוקדם יותר, הציע משרד החינוך מתווה לפתיחת כיתות א'-ב', לפיו חצי מהכיתות ילמדו במתכונת של שבוע-שבוע או חצי שבוע-חצי שבוע.

קארין אלהרר:

על פי הדיווח, אדלשטיין וגלנט ינסו להגיע לפשרה עד מחר.

 

17:17 עריכה

אלעזר שטרן בתדריך ליום המילואים:

17:20 עריכה

ממונה הקורונה גמזו אמר כי אנו נמצאים בירידה בתחלואה בנגיף הקורונה בכל המגזרים. דבריו: "ועדת השרים לאזורים מוגברים קיבלה את ההמלצה שלי לשחרר מסגר את ארבעת הערים שנותרו אדומות, תישאר שכונה אחת בירושלים בסגר – רמת אשכול".

הפרויקטור ציין כי בצוות שלו בוחנים צמצום של שלבי היציאה מהסגר והתייחס לדחיית הקבינט: "קבינט הקורונה היה אמור להתכנס היום, חשוב לקיים בו דיון נוקב. בנוגע לסוגיית החינוך – רצון להחזיר את התלמידים בדרך הבטוחה ביותר. מנסים לתאם עם משרד החינוך והאוצר, והמשימה היא, ביחד עם השלטון המקומי, לתת לכל ההורים עמדה אחת של ממשלת ישראל – ולכן נדחה הקבינט ביום".

17:29 עריכה

נפתלי בנט: ברור שתהיה ירידה בתחלואה.

17:35 עריכה

משה גפני מיהדות התורה התראיין לכאן:

17:37 עריכה

עומר ינקלביץ' כועסת על הקריקטורה של עמוס ליברמן:

17:39 עריכה

ח"כ עוזי דיין נגד קיצור השירות הסדיר: "עד שאין אפס מילואמיניקים בתעסוקה מבצעית, אסור לקצר את השירות"

18:02 עריכה

בוואלה מדווחים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום כי הוא מתכוון למנות בימים הקרובים ועדת שרים לטיפול בענייני משרתי המילואים בצה"ל. לדבריו:

"אנחנו כבר לא מדינה קטנה אבל עדיין נטל השירות הצבאי הוא כל כך גדול שאנחנו חייבים להתחלק בו, ואכן אנחנו מתחלקים בו אבל לא בצורה שוויונית, גם את זה צריך לומר, מי שמשרת צריך לקבל מהמדינה אבל מי שמשרת יותר צריך לקבל יותר. אנחנו צריכים לתגמל את אלה שעושים יותר הם צריכים לקבל יותר".

18:21 עריכה

שר הבריאות: הערים יחזרו להיות אדומות.

הפתרון לפי השר – קנסות.

אדלשטיין יוצא נגד עמדת נתניהו וכ"ץ – כחול לבן שמחים:

18:52 עריכה

איילת שקד בציוץ קצת מוזר:

18:56 עריכה

הריב בין חברי הכנסת נמשך, עמית הלוי מהליכוד לא חושב שמדובר ב-"אלימות במשפחה" – אלא ריב.

19:24 עריכה

בנט בעד הקהילה, אבל לא יצביע בעד.

19:40 עריכה

סמוטריץ' יעלה מחר להצבעה חוק לוועדת חקירה לפרקליטות – שלא תעבור עקב ההסכמה בין הליכוד לכחול לבן.

סמוטריץ' מודע לזה והסרטון שלו הוא בעיקר ביקורת על הליכוד שמתבטאים נגד הפרקליטות. בסיום הסרטון: שימוש נכון ב-מם אינטרנטי.

20:23 עריכה

חדשות 12: גורם בכיר במשרד הבריאות אומר הערב כי במשרדו צופים שבעוד שבוע עד עשרה ימים – תהיה עליה משמעותית בתחלואת הקורונה בישראל. הגורם, הבהיר כי במצב כזה הקלות נוספות בסגר, כמו גם פתיחתה המחודשת של מערכת החינוך, נמצאות בסכנה ממשית.

20:25 עריכה

נתניהו על המנהרה שהתגלתה:

20:27 עריכה

מרב מיכאלי על בנט והקהילה:

20:36 עריכה

"הסכמה שקטה מאחורי הקלעים בין נתניהו והחרדים"

על פי הדיווח של דפנה ליאל נתניהו ושותפיו החרדים פועלים בימים אלה באופן מתואם, כדי לנסות ולצמצם את הנזקים עבורם בציבור עד כמה שניתן. הצדדים הסכימו למעשה לקיים מעין מצג שווא של נקיטת פעולות קשוחות נגד מפרי הנחיות במגזר, כשבפועל – כל מהלך שגורמי האכיפה ינקטו בו מתואם מאחורי הקלעים.

תגובת הליכוד: "הטענה אינה נכונה ואינה אלא ניסיון לפלג בין אזרחי ישראל. ראש הממשלה נתניהו קרא לכל אזרחי ישראל, בלי יוצא מן הכלל, לשמור על הנחיות משרד הבריאות. ראש הממשלה נתניהו מגבה את פעולות המשטרה בפעולות שלה לאכוף את ההנחיות".

21:19 עריכה

גם גבי אשכנזי כמובן רוצה לברך את אנשי המילואים:

21:20 עריכה

יאיר לפיד על דחיית קבינט הקורונה:

21:28 עריכה

קארין אלהרר נזכרת ברוטציה שהצליחה ובתרגיל המסריח של פרס:

21:40 עריכה

ח"כ רם שפע מוביל תכנית חירום לחינוך בזמן קורונה. האם הוא מאלו שיושבים ליד המחשב וכותבים על נייר, או שהמסך הפריע לצילום? לא נדע לעולם.

הלילה אני ממשיך בקרב על החיים של הילדים שלנו, אין להם זמן לחכות שבמשרד החינוך יקבלו החלטות ויצאו מהקופסה.אסור שיגדל…

פורסם על ידי ‏Ram Shefa – רם שפע‏ ב- יום שלישי, 20 באוקטובר 2020

22:00 עריכה

נתניהו: הזמינו אותנו לפתוח שגרירות באבו דאבי.

22:14 עריכה

יפעת שאשא-ביטון: הייתה צריכה להיות כבר תכנית.

22:25 עריכה

דיווחים: בסביבת ראש הממשלה מתחילים לדבר על סגר לילי כדי למתן את העלייה בתחלואה. על פי ערוץ 12 מדובר על עוצר שיתבצע בין השעות חצות לחמש בבוקר, כשהמטרה העיקרית היא למנוע שמחות ומפגשים חברתיים מרובי משתתפים. גורמים בכירים במשרד הבריאות אמרו למעריב כי הרעיון לא מתואם עם משרד הבריאות ולא עם פרויקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו, ולא נרשמה תמיכה רחבה לרעיון בקרב הגורמים המקצועיים. על פי מעריב הרעיון אמור לעלות בדיון של קבינט הקורונה,  וגורמים העומדים מאחורי ההצעה מבהירים כי "המטרה היא לא לפגוע בעסקים, אלא למנוע התקהלויות וחתונות".

22:47 עריכה

לראשונה, בליכוד מודים שדחיית התקציב איננה כלכלית: 

בכחול לבן מרוצים:

סגירה