כי איכפת לו מאנשים

מכתזית פוגעת בראש של מפגין (צילום: צילום מסך מתוך סרטון בציוץ של אחיה שץ)
צילום מסך מתוך סרטון בציוץ של אחיה שץ
מכתזית פוגעת בראש של מפגין,

גונן בן יצחק סבור שהכיבוש הוא אסון. כי אכפת לו מאנשים.

גונן סיכל פיגועי תופת כשעבד בשב"כ. כי אכפת לו מאנשים.

גונן התקומם נגד החלטת שב"כ להפקיר את הסייען שמסר לו מידע על פיגועים מתוכננים כלפי אזרחים. לכן פעל בניגוד לפקודה שקיבל, טס לארה"ב וסייע לסייען ("הנסיך הירוק" שהוא בנו של בכיר חמאס), באמצעות עדותו, לקבל אשרת מגורים בארצות הברית. בעקבות זאת פוטר מהשב"כ. עד כדי כך אכפת לו מאנשים.

גונן התקומם נגד החלטת שב"כ להפקיר את הסייען שמסר מידע על פיגועים ("הנסיך הירוק" בנו של בכיר חמאס), פעל בניגוד לפקודה שקיבל, טס לארה"ב וסייע לו בעדותו. לכן פוטר מהשב"כ. כי אכפת לו מאנשים

גונן ביקש ממשטרת ישראל להימנע מהפעלת מכת"זיות בהפגנות במתחם בלפור בירושלים. כי אכפת לו מאנשים.

פקודות המשטרה (ונהלי הפעלת המכת"זית) אסרו התזת סילון מים בכינון ישיר לעבר ראשי המפגינים או פלג גופם העליון והאמצעי, אלא רק לכיוון הקרקע. הן גם אסרו התזת סילון מים ממרחק קצר מ-25 מטרים. בפועל, המכת"זיות התיזו סילוני מים ממרחקים של 8-10 מטרים ובכינון ישיר שגרם פגיעות גופניות קשות למפגינים ולמפגינות. זה הטריד את גונן, כי אכפת לו מאנשים.

לכן נשכב מתחת למכת"זית שהתקרבה לעבר המפגינים והמפגינות. הוא הגן עליהם בגופו ומנע התזה מסוכנת בניגוד לפקודות. כי אכפת לו מאנשים.

ולכן אכפת לי מגונן.

כתב האישום הזה הוא חרפה. אבל גונן יקבל את הייצוג המשפטי הטוב ביותר.

עורך דין דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. בן 46. נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 207 מילים
סגירה