מפלגתו של אהוד ברק קיבלה את השם: "ישראל דמוקרטית"

מפלגתו של אהוד ברק קיבלה את השם "ישראל דמוקרטית" ● יעלון טען שברק היה בטוח שמפלגות יקראו לו לדגל ושהוא הופתע שהדבר לא קרה ● ח״כ אבידר מישראל ביתנו אמר: ״צריך לבנות ממשלת חירום רחבה בלי החרדים והחרד"לים"

אהוד ברק (צילום: Flash90)
Flash90
אהוד ברק במסיבת עיתונאים בה הוא מודיע על הקמת מפלגה עצמאית
12:41 עריכה

בדרך לאיחוד

 

12:51 עריכה

בוגי יעלון חושב שאהוד ברק עשוי לפרוש מהמירוץ. בראיון לעמליה דואק מחדשות 12 אמר שר הבטחון לשעבר שברק בנה תיאוריה לפיה יקראו לו לדגל להוביל את מפלגת העבודה – וזה לא קרה.

יעלון הבטיח שבחול – לבן יעבירו את חוק הגיוס ככתבו וכלשונו. ֿ

יעלון גם אמר כי "נתניהו מתנהג לתקשורת בדרך ארדואניסיטית. תראו מה הוא מעולל למערכת שלטון החוק בישראל. הופך את בית המשפט ללא לגיטימי, בשיח של שנאה ושיסוי. ובזמן שהוא עסוק בזה – אנשים מתים מזיהום במפרץ חיפה, האילתים נפגעים ובני העדה האתיופית מתוסכלים וזועמים. כי אין במדינה תוכניות ארוכות טווח, ונתניהו דואג לעצמו, ולא לאזרחים".

יעלון הוסיף: "לא נחבור לשום מפלגה נוספת לפני הבחירות. אפשר לדבר עם המפלגות הערביות, אבל הן לא יישבו איתנו בקואליציה כי הן לא ציוניות".

13:34 עריכה

ח"כ אלי אבידר מישראל ביתנו אמר בשבתרבות במודיעין שגם כחול לבן וגם הליכוד "מתחננים לעשות קואליציה עם החרדים. אנחנו חושבים שצריך לבנות ממשלת חירום רחבה בלי החרדים והחרד"לים"

14:44 עריכה

עמיר פרץ אמר בכנס החברה הערבית בטמרה: "אני מעביר מסר לכל אזרחי ישראל – אצלנו ערביי ישראל לא יהיו רק מצביעים, אלא גם שותפים".

15:43 עריכה

ח"כ יואב קיש מהליכוד בשבתרבות ברמת גן: "אני מקווה מאוד שהימין יתעשת, איבדנו חמישה מנדטים מתחת לאחוז החסימה. אם מפלגות הימין הקיצוניות לא יתאחדו ולא יהיו מסוגלות לאסוף את המנדטים האלה יש חשש מאוד גדול שנהיה בבלוק שאני לא יודע איך הוא ייפתר".

19:08 עריכה

עמיר פרץ מפגין בגרות

19:30 עריכה

יש שם: המפלגה של אהוד ברק תקרא "ישראל דמוקרטית".

19:45 עריכה

20:01 עריכה

אביגדור ליברמן, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו בראיון בתכנית פגוש את העיתונות בחדשות 12: "אסור לפגוע במכינות הקדם צבאיות, צריך לנתק אותן מכמה רבנים. קבוצת משיחיים השתלטה על הציונות הדתית ומכתיבה את כל המהלכים. אין שום קשר בין זבולון האמר לסמוטריץ'. יש לנו את תרבות הבאבות, כל ההילולות סביבם – עבודה זרה".

22:14 עריכה

ח"כ פנינה תמנו שטה מכחול לבן מגיבה ליאיר נתניהו לאחר שהתבטא על מחאת יוצאי אתיופיה השבוע: "דמגוג מפונק שלעולם לא יבין את החלש"

22:43 עריכה

יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, תוקף את ברק, לאחר שחשף את שם מפלגתו

סגירה