ח"כ מיקי זוהר לנתניהו: "ההתנגדות לשריונה של שקד מסכנת את המשך שלטון הליכוד"

ח"כ זוהר לנתניהו: "אם שקד תחבור לליברמן תוכרע הכף נגד הליכוד" ● מוקדם יותר, התעמתו ברק ונתניהו: "אהוד מי? הוא אחת הבדיחות, רודן קטן" ● פרץ נפגש עם גנץ ● בעבודה שוקלים להחיות את המחנ"צ

מיקי זוהר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יונתן זינדל, פלאש 90
מיקי זוהר
07:04 עריכה

בוקר טוב! עוד 71 יום לבחירות ובסוף החודש ייסגרו הרשימות לכנסת. למפלגת ברק כבר יש שם, ("ישראל דמוקרטית") ועדיין נותר לראות איזה חיבורים יהיו בין מפלגות השמאל, אם בכלל. נתי יפת כותב הבוקר ב"זמן ישראל", כי מפלגת ברק מגרדת את אחוז החסימה בסקרים, והמבחן הנוכחי שלה הוא קודם כל חבירה למרצ.

07:05 עריכה

ח"כ מיכאל ביטון מכחול לבן תופס כותרת הבוקר בראיון לכאן ב', בהבטחה להצביע היום נגד אישור תשלומי הורים בבתי ספר, בהצבעה שתתקיים על כך בוועדת החינוך של הכנסת:

"מבטיחים חינוך חינם, בחוק היום צריך לשלם רק 49 שקלים ואנחנו קוראים להורים לשלם רק את זה. נצביע נגד היום בוועדת החינוך עד שמשרד החינוך יציג לנו מתווה שבו בתוך מספר שנים יפסיקו תשלומי ההורים. בתי הספר נותנים היום הרבה פחות ממה שהיה פעם, היינו מדינה ענייה וידענו לתת חינוך טוב. היום אנחנו מדינה מפותחת והפקרנו את חינוך הילדים. אין חינוך חינם, זה בלוף".

07:17 עריכה

ראש הממשלה לשעבר השיק אתמול שם חדש למפלגתו, "ישראל דמוקרטית", ובכך נפתח הקמפיין האגרסיבי שלו נגד נתניהו. יולי אדלשטיין הגיב לאירוניה במותג החדש, שבחירות דמוקרטיות זה בדיוק מה שאין בו:

 

07:28 עריכה

מפלגת ברק פירסמה הבוקר מודעות בעיתונים תחת הסיסמה: "מדינת נתניהו או מדינת ישראל". ברק מתראיין הבוקר בכאן ב', והוא נשמע אנרגטי מאוד:

"לא נשב עם נתניהו בשום מצב ובשום דרך. אתם מחמיצים את מה שמעניין את האזרחים, לא מעניין אותם מי 1 ומי 3 ומה החיבורים אלא מה יקרה להם. מטרתנו להחליף את נתניהו בגוש גדול שיפעל באנרגיה גבוהה מול נתניהו והמתקפה על המשפט, החברה האזרחית, ארגוני זכויות אדם, וסתימת הפיות בתקשורת – הוא ממשיך למנות מגישים ועורכים ולהתערב בליין-אפ באמצעות שלוחותיו – נתניהו מקעקע את ערכי צהל, נתניהו איבד כל רסן וכל מצפן, הוא מוקף חבורה של אנשים שהם חלק ממשיחיות שקר, הוא נשען על תמיכת כהניסטים, שמיר היה יוצא מהכנסת כשהם היו נכנסים".

"הגיע הזמן להתחיל להסתכל על הפקקים, חדר המיון, הרווחה, היעדר הזדמנות שווה בחינוך, חוסר יכולת של זוגות להגיע לדירה, הורים לא יכולים להזדקן בכבוד. סביב נתניהו יש חבורה של אנשים חסרי עמוד שדרה, חבורת מתרפסים. אדלשטיין צריך לתת לנתניהו את מנת החנופה היומית. התנועה הזו על הבנקט".

07:35 עריכה

כמה מחברי מפלגת העבודה מפעילים לחץ על יו"ר המפלגה עמיר פרץ, כדי שישקול להקים מחדש את המחנה הציוני, כך לפי דיווח בכאן ב'. המחנה הציוני יאגד את העבודה, התנועה של ציפי לבני ומפלגות אחרות, אולי גם זו של ברק. ליוזמה שותפים ח"כים מכהנים וח"כים לשעבר.

08:19 עריכה

ח"כ פנינה תמנו שטה (כחול לבן) התלוננה בפני קצין הכנסת וטענה כי המשטרה עקבה אחריה בזמן מחאת יוצאי אתיופיה. הח"כית הבחינה במעקב סמוי אחריה והיא חושדת שהמשטרה האזינה לשיחותיה.

08:41 עריכה

דוד ביטן אומר הבוקר שאיילת שקד לא תהיה בליכוד בבחירות הנוכחיות. ביטן עדיין מאמין שהוא הבא בתור להתמנות לשר, ומכחיש את הדיווח במקור ראשון בסופ"ש, לפיו הקרע בין נתניהו לליברמן נובע מכשלון המגעים לאיחוד בין הליכוד לישראל ביתנו.

09:20 עריכה

ח"כ קארין אלהרר מכחול לבן הצליחה להעביר חוק לפיקוח על הפעוטונים. בראיון לגלי צה"ל היא מסבירה מה המטרה:

"הצעת חוק שעברה בשלוש קריאות, מדברת על הדבר הבסיסי ביותר, מנגנון פיקוח על מעונות היום. היום המדינה אפילו לא יודעת כמה מעונות יש, מגיל אפס עד שלוש מרבית המעונות הם פרטיים. דיווחו לי שיש מעון יום שפתחו אפילו ליד תחנת דלק, אין רישוי למבנה, לצוות, ולגננת, כל מה שצריך כדי לפתוח מעון זה דופק, מקום, צעצועים וחיוכים להורים. גם בתוך החושך הגדול שאנחנו עדים לו יש הרבה מעונות מצוינים, ומטרת החוק למנוע התעללויות".

"המטרה היתה שבתחילת ספטמבר ייכנס החוק לתוקף וכל איש צוות במעון יהיה עם אישור שאין לו אישום פלילי – זה לא קורה. משרד העבודה היה אמור לעבוד על זה. הממשלה, בגלל פחד מרגולציה או קשקוש אחר, אמרו שלא יהיה חיוב במצלמות. בנוסף, אנשי הצוות יעברו הכשרה שהאחראי לה יהיה משרד העבודה, זה אמור להיכנס לתוקף אחרי הבחירות".

09:34 עריכה

עמיר פרץ יפגוש היום את בני גנץ במסגרת השיחות בגוש המרכז שמאל. ראשי העבודה וכחול לבן ידונו גם באפשרות של חבירה בין שתי המפלגות.

09:57 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו מפרסם הבוקר סרטון שבו הוא מגיב לשלל דברים. על פרשת ההתעללות בפעוטון בראש העין, ושריפת ביתה של הגננת, אמר נתניהו כי הוא "מבין את מחאת ההורים אבל לא את האלימות. לא נקבל את שריפת הבית ולא חסימות צירים. לא נקבל אנרכיה".

בנוגע לחוקי החסינות, הבהיר נתניהו שלא יהיה שום שינוי.

בנוגע לאהוד ברק, הגיב נתניהו בזלזול מופגן: "אהוד מי? הוא אחת הבדיחות. רודן קוטן".

פורסם על ידי ‏Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‏ ב- יום ראשון, 7 ביולי 2019

09:59 עריכה

קובי ריכטר, ממפלגת ברק, דוחה את הטענות על לקיחת מנדטים ממפלגות השמאל:

10:05 עריכה

עמיר פרץ מבכה את מותה של השרה לשעבר אורה נמיר:

10:12 עריכה

המיליארדר מפלורידה ג'פרי אפשטיין נעצר אתמול באשמת סחר בקטינות למטרות ניצול מיני. מעצרו של המיליארדר הפדופיל, (לכאורה), עשוי לשמש (שוב) כלי בידי בימין להשחרת שמו של אהוד ברק, ששמו הופיע בעבר בפנקס הכתובות של המיליארדר.

11:31 עריכה

אהוד ברק מפרסם הבוקר סרטון ראשון לקמפיין שלו, בו הוא מזהיר מפני מדינת הלכה:

11:38 עריכה

ניצן הורביץ במסר לשר התחבורה בצלאל סמוטריץ', על ההכרח של עבודות תשתית ושירותים חיוניים בשבת:

11:47 עריכה

ברק עונה לנתניהו. עוד 71 יום לבחירות, הישארו עימנו:

12:09 עריכה

יאיר גולן מבטיח שמפלגת "ישראל דמוקרטית" אכן תהיה דמוקרטית, בהדרגה:

 

12:13 עריכה

השר יובל שטייניץ מתייחס הבוקר להפרת הסכם הגרעין בידי איראן והשר רפי פרץ על ההפקרות של הפעוטונים ללא פיקוח:

 

12:15 עריכה

ח"כ מכחול לבן, יואב סגלוביץ, מחווה דעה על נתניהו:

12:55 עריכה

יועז הנדל על נתניהו והחסינות:

13:05 עריכה

עמיר פרץ (עבודה) נפגש הבוקר עם בני גנץ (כחול לבן) כדי לבחון שיתוף פעולה בין שתי המפלגות. בהמשך השבוע יו"ר העבודה צפוי להיפגש גם עם ניצן הורביץ (מרצ) ובהמשך גם עם ציפי לבני.

13:09 עריכה

ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) פתח את הדיון בוועדת החינוך בכנסת בנושא תשלומי ההורים:

13:58 עריכה

נעה רוטמן מתעקשת שהייחוס לא משחק תפקיד:

14:02 עריכה

מיכאל ביטון נגד תשלומי הורים לבתי ספר:

14:22 עריכה

רון קובי נגד דרעי וליברמן כאחד:

15:10 עריכה

אופס

19:48 עריכה

ח"כ מיקי זוהר מהליכוד: "ההתנגדות לשריונה של איילת שקד ברשימתנו מסכנת את המשך שלטון הליכוד והימין. אם שקד תחבור לליברמן תוכרע הכף נגד נתניהו".

20:59 עריכה

גנץ: "שארכיב את הממשלה הבאה אעביר את הסמכויות לטיפול בגיל הרך למשרד החינוך"

אני מתחייב- כשארכיב את הממשלה הבאה אעביר את הסמכויות לטיפול בגיל הרך למשרד החינוך ונעניק חינוך ציבורי מגיל לידה. אנחנו…

פורסם על ידי ‏בני גנץ – Benny Gantz‏ ב- יום ראשון, 7 ביולי 2019

21:41 עריכה

‫יו"ר ועד עובדי אל-על במכתב לעובדים: "מציע לכולם להתפקד לליכוד, ללא קשר להשקפה הפוליטית. זאת במטרה להגדיל ולחזק את כוחנו כקבוצה משמעותית ובעלת השפה במשק הישראלי. מקווים להיענותכם ולהירתמותכם למהלך חשוב זה".

סגירה