מחלת הפה והפוליטיקאים

שלט בהפגנה בבלפור (צילום: שרגא טיחובר)
שרגא טיחובר
שלט בהפגנה בבלפור

לא תשים אותי בסגר. בסדר? אדון אש, נתניהו, אדלשטיין וד"ר פרייס.
פשוט לא.

הייתי רפתן ואני יודע מתי מכניסים בהמות לסגר. מתי הלול בסגר. מתי הרפת סגורה. ומחלת הפה והטלפיים, כך נאמר, מדבקת. אין פה מחלה כזו.

יש פה מחלת הפה והפוליטיקאים.

לא אכנס לסגר. לא למטר לא לאלף מטר לא למאה קילומטר. אתם יכולים לשלוח עכשיו את משטרת המחשבות והטלפיים שלכם ולקחת אותי לאחד מבתי הכלא שלכם או להטיל קנס או חדר מעצר או להציב מכתזית מתחת לחלון חדר השינה שלי. לא יעזור.

העובדות הן שאתם מייצרים פייק מציאות. סגר כתחנת בריחה לנאשם ממשפטו הקרב ובא.

מחלקות הקורונה כמעט ריקות. יש בישראל מעט חולים קשה ולא יותר ממחלות אחרות.

את החיסונים פיזרתם ללא שום היגיון. במקום לחסן קודם את הקשישים שלחתם אותם לאתרים דיגיטליים למצוא תור. דור הקשישים מהעולם האנלוגי מחפש מאז את ידיו ורגליו וחייו בסבך הדיגיטלי שלכם.

את החיסונים פיזרתם ללא שום היגיון. במקום לחסן קודם את הקשישים שלחתם אותם לאתרים דיגיטליים למצוא תור. דור הקשישים מהעולם האנלוגי מחפש מאז את ידיו ורגליו וחייו בסבך הדיגיטלי שלכם

במקום לחסן את החברה הערבית שבה ההדבקה גבוהה, פתחתם שם רק 2 תחנות מתוך 65 שנפתחו ברחבי הארץ.

במקום לחסן קודם את הרחוב החרדי, שם עלתה לדבריכם גם ההדבקה, חיסנתם קודם את ראש הממשלה ושר הבריאות ואת המשתתפים בהישרדות.

שום סגר לא מקובל עלי. נאדה. הרסתם למאות אלפים את החיים בלי הוכחה שהסגר מוריד את ההדבקה ואת התמותה. חיסלתם עשרות אלפי עסקים, סגרתם את עולם התרבות, כאשר אתם פותחים טיסות צפופות והמוניות למטרות פוליטיות לאמירויות. תתביישו נבלות.

סגר תעשו לבני המשפחה שלכם. ליאיר ושרה ואבנר. סגר תעשו לחנפנים שלכם בכנסת, לעוזי דיין ואסנת מארק ומירי רגב ומיקי זוהר ולאמיר אוחנה גם.

סגר תעשו לראש הממשלה החליפי הסמרטוט, השותף שלכם לסגרים הקודמים שהרסו את חיינו וריסקו את פרנסתנו.

אני לא מתכוון לרגע אחד להיות בסגר. אני אצא, אבלה, אסע לים, לחברים, לעבודה, לכל מקום. בעיקר להפגנות שמול שערי הגיהינום בבלפור.

מחלת הפה והפוליטיקאים היא המגיפה הקשה ביותר כיום. לא הקורונה ולא המוטציות שלה. רק השקרים, הנדסת האמת, המשחק בנתונים, הרחקת כל אנשי המקצוע, כיפוף סמכותם לרצונו של נאשם בשוחד הנמלט ממשפטו, כל אלה מוכיחים שלא הסגר בראש שלכם ולא בריאות הציבור, אלא משחק נפשע בחיינו לטובת פוליטיקאי אחד, שמבטיח לכם את עתידכם הפוליטי גם במחיר משחק מתועב בחיינו.

איתי לנדסברג נבו הוא אזרח המודאג מעומק השחיתות השלטונית, חושש לגורל הדמוקרטיה ומזועזע מהגזענות והאלימות בחברה הישראלית. לשעבר עורך "מבט שני" ומנהל מחלקת תעודה בערוץ הראשון (2002-2017). בן קיבוץ תל יוסף וממקימי הפורום למען אנשי המילואים ( 1995-2017) . כיום במאי, עורך תוכן ומפיק עצמאי.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
2
נכון וכואב. אני מרגישה שבויה של המשטר. שהדמוקרטיה הייתה ניסיון נחמד עד שהפושעים שנבחרו בשמה הבינו שאפשר להשתמש בה נגדינו. האמת, אני אובדת עצות. יכולה לצאת ולעבודה ואז מה? הקנסות ייערמו... המשך קריאה

נכון וכואב. אני מרגישה שבויה של המשטר. שהדמוקרטיה הייתה ניסיון נחמד עד שהפושעים שנבחרו בשמה הבינו שאפשר להשתמש בה נגדינו. האמת, אני אובדת עצות. יכולה לצאת ולעבודה ואז מה? הקנסות ייערמו כאן? שבויה!

עוד 352 מילים ו-2 תגובות
סגירה