שופטים יקרים, בבקשה תתעוררו

בנימין נתניהו ונשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)
Marc Israel Sellem/POOL
בנימין נתניהו ונשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות

נתניהו, יחיד הסגולה, הנסיך של מקיאוולי, כבר עשה את הבחירה. הוא בחר בדרכו של נפוליאון. הוא יעשה הכל כדי להשאר בשלטון ולעצור את המשפט נגדו. שופטים יקרים, זה קורה מול עיניכם, במשמרתכם.

הוא הבטיח לכם שיחתום על הסכם לניגוד עניינים, ועל סמך הבטחתו, ובתמיכת הרמטכ"לים של כחול לבן (גנץ ואשכנזי), דחיתם את העתירות נגד הקמת ממשלה על ידי נאשם בפלילים. איפשרתם לו להקים ממשלה. הוא הבטיח לחתום אבל לא חתם. הוא התחייב בפניכם לממשלת רוטציה שיוויונית, אבל הפר את הבטחתו, ופירק את הממשלה, כפי שתיכנן לעשות, על ידי אי העברת תקציב לשנת 2021. הוא כבר אז היה נאשם בשוחד, מירמה והפרת אמונים – אבל האמנתם לו וקבלתם את הבטחותיו.

איפשרתם לו להקים ממשלה. הוא הבטיח לחתום אבל לא חתם. התחייב בפניכם לממשלת רוטציה שיוויונית, אבל הפר את הבטחתו ופירק אותה. הוא כבר היה נאשם בשוחד, מירמה והפרת אמונים – אבל האמנתם לו וקבלתם את הבטחותיו

פרשת הצוללות כנראה חמורה מאוד. פוגעת בבטחון המדינה. הראיות נמצאות על שולחנכם בעתירה שהגישה העמותה לאיכות השילטון ובעתירות נוספות. בבקשה תתעוררו. מדוע אתם שותקים ומשותקים כגולדה מאיר ומשה דיין לפני מלחמת יום הכיפורים וכועדת השופט אגרנט אחרי המלחמה?

אפילו עכשיו הוא ממשיך בתעלוליו. שר הדיגיטל הלאומי בממשלתו, נאמנו של נתניהו, דודי אמסלם, דרש לפני ימים ספורים את סגירת בתי המשפט, בעיתוי מקרי לחלוטין, כשבוע לפני מועד תשובת עורכי דינו של נתניהו על כתב האישום.

יום אחד אחרי דרישתו המאיימת של השר דודי אמסלם, ראש הממשלה נתניהו עצמו נכנס לעובי הקורה ו"שוקל לבקש מהכנסת חסינות", במקביל לדחיית מועד התשובה על כתב האישום "כי הסגר מקשה".

נתניהו כבר בחר

נתניהו כבר בחר ללכת בדרכו של הדיקטטור נפוליאון ולא בדרכו של הנשיא הדמוקרט וושינגטון. דיקטטורים כמו נפוליאון עלו לשלטון בצורה דמוקרטית ורק אחר כך לקחו את השלטון לידיהם והמיטו אסון על מדינותיהם. הסנאט הצרפתי בחר בנפוליאון לקיסר הצרפתים, והבחירה אושרה במשאל עם של אזרחי צרפת. נפוליאון שלט בצרפת כ-15 שנה, שנה יותר מנתניהו. גם לאחר שהוגלה בפעם הראשונה, ברח מכלאו חזר לפריס והוביל את צבאו לתבוסה שנייה בווטרלו.

נתניהו לא מאפשר לאזרחי המדינה לבחור ראש ממשלה אחר ולהתקדם הלאה, גם לאחר יותר מ-14 שנות שלטונו ו-3 הפסדים בבחירות בשנתיים האחרונות, בהם לא זכה באמון הציבור.

נתניהו לא מאפשר לאזרחי המדינה לבחור ראש ממשלה אחר ולהתקדם הלאה, גם לאחר יותר מ-14 שנות שלטונו ו-3 הפסדים בבחירות בשנתיים האחרונות, בהם לא זכה באמון הציבור

נתניהו מקווה שבפעם הרביעית יצליח להשיג את הרוב הדרוש לממשלת חסינות בזכות החיסונים של פייזר למגיפת הקורונה, שכבמטה קסם ישנו את דעת הקהל לטובתו. לתקשורת כבר הודלף שהוא מצפה לניצחון גדול של כ-38-40 מנדטים.

ספינים, טריקים, שטיקים, הבטחות, העמדות פנים. נתניהו לא יעצור. כפי שכתב מקיאוולי לנסיך, הדבר החשוב הוא התוצאה הסופית, המטרה מקדשת את האמצעים, בחירות רביעיות וגם חמישיות או שישיות, כמה שיהיה צריך. הוא כנפוליאון לעולם לא יוותר על השלטון.

מבן-גוריון ועד יחיד הסגולה

מגילת העצמאות מבטאת את חזון העם, את האני מאמין שלו ונכתבה בהשראת הכרזת העצמאות האמריקאית. במרכז ההצהרה האמריקאית עומדים עקרונות הנאורות של חופש, זכות ההגדרה העצמית, המוסר והתבונה. במגילת העצמאות הישראלית מודגשת גם ההיסטוריה היהודית בארץ ישראל והגליית העם ממנה בעל כורחו, הצהרת בלפור, השואה והחלטת האו"ם. מגילת העצמאות שניסחו ראש הממשלה הראשון דוד בן-גוריון וחבריו, מגדירה מדינה יהודית ודמוקרטית, מדינה שתקיים שוויון זכויות חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה.

"מדינת ישראל תהא פתוחה לעליה יהודית ולקיבוץ גלויות; תשקוד על פיתוח הארץ לטובת כל תושביה; תהא מושתתה על יסודות החירות, הצדק והשלום לאור חזונם של נביאי ישראל; תקיים שויון זכויות חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה בלי הבדל דת, גזע ומין;  תבטיח חופש דת, מצפון, לשון, חינוך ותרבות; תשמור על המקומות הקדושים של כל הדתות; ותהיה נאמנה לעקרונותיה של מגילת האומות המאוחדות".

במגילת העצמאות לא מופיע המושג "יחיד סגולה" וגם לא "דיקטטורה". שיטת ממשל דיקטטורית סותרת את מגילת העצמאות, שמבטיחה לאזרחי ישראל צדק, שיוויון וחירות. הנסיך נתניהו מערער את היסודות של מגילת העצמאות ובית המשפט צריך לעצור אותו. זאת חובתם של שופטי בית המשפט להגן על שלטון החוק, על אזרחי ישראל, מפני אזרח שטוען שהוא יחיד סגולה ומתכוון להפר את ההבטחות של מגילת העצמאות כשישיג ממשלת חסינות.

במגילת העצמאות לא מופיע המושג "יחיד סגולה" וגם לא "דיקטטורה". שיטת ממשל דיקטטורית סותרת את מגילת העצמאות, שמבטיחה לאזרחי ישראל צדק, שיוויון וחירות. הנסיך נתניהו מערער את יסודות מגילת העצמאות וביהמ"ש צריך לעצור אותו

בית המשפט חייב לעצור את מסע הטירלול של הנאשם

נתניהו הוכיח שהוא יעשה הכל כדי לעצור את משפטו, הוא הטעה אתכם, שופטי בית המשפט העליון, הוציא מכם במרמה אישור להקים את ממשלתו, התחייב בפניכם לקיים רוטציה שלא באמת התכוון לקיים. בשל היותו כבר נאשם בפלילים, נתניהו התחייב בפניכם שיחתום על הסכם ניגוד עניינים אך לאחר הקמת הממשלה סירב לחתום על ההסכם שניסח היועץ המשפטי לממשלה.

למרות חוות הדעת של היועץ שההסכם מחייב, בפועל, כפי שהשר לשעבר זאב אלקין סיפר, נתניהו פעל מאחורי הקלעים למינוי פרקליט מדינה ויועץ משפטי לממשלה, ולהעברת חוק צרפתי שיבטל או ידחה את משפטו תוך ניגוד עניינים ברור.

זאב אלקין החליט לעצור את הטירלול, כדבריו, עזב את נתניהו והצטרף לגדעון סער. בציניות, בקור רוח ותוך העמדת פנים – נתניהו מנע העברת תקציב מדינה במשך שנה שלמה תוך כדי מגיפת הקורונה והמשבר הכלכלי החריף כדי לפרק את הממשלה ולמנוע את הרוטציה שאותה התחייב לקיים, כדי שאתם, כבוד השופטים, תדחו את העתירות נגד הקמת "ממשלת האחדות הרחבה" של הנאשם עם כחול לבן. אלה שעכשיו רואים כי במצג שווא עסקינן.

למדינות דמוקרטיות יש חוקה או מגילת עצמאות, ובית משפט צריך לפסול את מועמדותם של אנשים הפועלים נגד חזון העם. נגד ה"אני מאמין" שלו, כפי שכתב השופט אגרנט על מעמדה של מגילת העצמאות.

שופטי בג"ץ או ועדת הבחירות צריכים לפסול את מועמדותו של נאשם בפלילים שמנסה להתמודד על התפקיד החשוב של ראש ממשלה. אסור להפקיד את גורל המדינה בידי נאשם בפלילים שאיש במערכת הפוליטית כבר לא מאמין להבטחותיו, כולל אנשי מפלגתו, שאחד מהם היה ממקורביו הקרובים ביותר, אנשי הליכוד לשעבר סער ואלקין.

שופטי ישראל צריכים להפסיק את מסע הטירלול של נתניהו. הואיל ונתניהו בחר שלא ללכת בדרכו הדמוקרטית של וושינגטון ולא לאפשר לאזרחי המדינה לבחור ראש ממשלה אחר, גם לאחר 14 שנות שלטונו וגם בהיותו נאשם בפלילים, אתם צריכים להוציא אותו מקבוצת האזרחים שמתוכם יבחר ראש הממשלה הבא.

למדינות דמוקרטיות יש חוקה או מגילת עצמאות, ובית משפט צריך לפסול את מועמדותם של אנשים הפועלים נגד חזון העם. נגד ה"אני מאמין" שלו, כפי שכתב השופט אגרנט על מעמדה של מגילת העצמאות

נתניהו הוכיח ב-2020 שהוא פועל למען האינטרס האישי והמשפטי שלו לפני הצרכים של אזרחי המדינה – הוא מנע את העברת תקציב 2021, וגרר מדינה שלמה לבחירות רביעיות מיותרות תוך שנתיים בשיא מגפת הקורונה, בתקוה להשיג ממשלת חסינות. נתניהו הפר התחייבות שנתן לכם, ל-11 שופטי בית המשפט העליון, כדי שתדחו את העתירות נגדו. מדוע אתם שותקים?

ד"ר רמי רום הוא דוקטור לכימיה פיזיקלית, עורך פטנטים וחוקר עצמאי של מלחמת יום כיפור.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
10
להגיד את המשפט הזה "ביבי הוא האמת" ולחשוב שהאיש חי ונושם במדינה דמוקרטית בה אמיתות הן יחסיות,זמניות,מתנגשות וההכרעות הן קומפרומיז והסכמות לא להתבצר בתוך "האמת" שלך ולחשוב שכל השאר אין ... המשך קריאה

להגיד את המשפט הזה "ביבי הוא האמת" ולחשוב שהאיש חי ונושם במדינה דמוקרטית בה אמיתות הן יחסיות,זמניות,מתנגשות וההכרעות הן קומפרומיז והסכמות לא להתבצר בתוך "האמת" שלך ולחשוב שכל השאר אין להם אמיתות משלהם.החינוך.החינוך.הכל שם.הכל מתחיל משם

הסוגיה שמציג ד"ר רמי,הינה בעייתית מאוד,אבל חלקית.ראוי שניתן את הדעת לכך שביבי לא עובד בחלל ריק.עד כה לא ראיתי ניתוח אינטליגנטי לבעיה ש כמיליון איש עדיין רואים בו מלך !!! את זה צריך לפצח... המשך קריאה

הסוגיה שמציג ד"ר רמי,הינה בעייתית מאוד,אבל חלקית.ראוי שניתן את הדעת לכך
שביבי לא עובד בחלל ריק.עד כה לא ראיתי
ניתוח אינטליגנטי לבעיה ש כמיליון איש עדיין רואים בו מלך !!! את זה צריך לפצח .ואולי מיליון איש לא טועים ????

אתה צודק בחלק מהדברים שכתבת אבל בוא תסביר לי מה נעשה בצורה דיקטטורית ? ולא דיקטטורית לשיטתך כי גם אני יכול לטעון שההפגנות נגד נתניהו זהו תחילתו של תהליך הפיכה דיקטטורי של הפלת ראש ממשלה... המשך קריאה

אתה צודק בחלק מהדברים שכתבת אבל בוא תסביר לי מה נעשה בצורה דיקטטורית ? ולא דיקטטורית לשיטתך כי גם אני יכול לטעון שההפגנות נגד נתניהו זהו תחילתו של תהליך הפיכה דיקטטורי של הפלת ראש ממשלה מכהן. ודבר שני ממה אתה כל כך מפחד? אנחנו בדרך לבחירות אם נתניהו יפסיד אז שיפסיד אבל למה שתכפה את דעתך (שצריך להפיל אותו בדרך לא דמוקרטטית בעליל) ועוד תתלונן לשופטים כאילו שאם לא יעשו כלום נהיה מחר צפון קוריאה. הכל בסדר יש בחירות ושהטוב ביותר לפי ראות העם כולו ינצח ולא לפי ראותך האישית ואני שמח ששופטי העליון כנראה אפילו לא יקראו את הכתבה הזו (לא שהיא באמת הייתה מכוונת אליהם, היא כוונה לשינוי דעת קהל) עלינו עלייך.

שמתי לב שכשהשמאל רוצה להכתיב את דעת הקהל הוא מביא אנשי אקדמיה להראות כאילו הנה אנשים משכילים חושבים כמוהם (אפילו שהאמת היא שהם שטופים שנאה וקנאה ודעתם מתהפכת לפי הצורך) אבל כשהם רוצים ל... המשך קריאה

שמתי לב שכשהשמאל רוצה להכתיב את דעת הקהל הוא מביא אנשי אקדמיה להראות כאילו הנה אנשים משכילים חושבים כמוהם (אפילו שהאמת היא שהם שטופים שנאה וקנאה ודעתם מתהפכת לפי הצורך) אבל כשהם רוצים להציג דעה ימנית מביאים איזה מנקה גרושה מאיזה עיריה נדחת בדרום כדי להטות את דעת הקהל שיבחרו במשכיל. מתוך הנחה שדעתו שווה משהו ונקיה מאינטרסים. ולגופו של עיניין ! הכותב כאן מתאר את נתניהו כדיקטטור שנלחם בדמוקרטיה ומתעלם לחלוטין מהדקטטורה של הפרקליטות שהמציאה אישום של סיקור אוהד כדי להפיל ראש ממשלה שנבחר על ידי הציבור כל עוד וזאת עבירה שאינה כתובה בתור שוחד בשום חוק בעולם אבל כך טבעם של השמאל להכיר בדמוקרטיה רק כשנוח להם .

הכלבים נובחים והשיירה עוברת. אתה לא שם לב שאתה מציין בפוסט מס פעמים את " חזון העם" ו" רצון העם" אך מסתייג מהעובדה שרצון העם וחזון העם ורוב העם הוא תמיד בחירה בביבי , זהו רצון רוב העם,רו... המשך קריאה

הכלבים נובחים והשיירה עוברת.
אתה לא שם לב שאתה מציין בפוסט מס פעמים את " חזון העם" ו" רצון העם" אך מסתייג מהעובדה שרצון העם וחזון העם ורוב העם הוא תמיד בחירה בביבי , זהו רצון רוב העם,רוב העם בוחר בביבי כי לא יקום מצוין למדינת ישראל כמותו, על כן הוא הנבחר,תפנים, זוהי בחירת רוב העם! מה הנך מתקשה להבין? עכשיו סוף סוף כשהפנמתם שלא ניתן להחליף אותו בשום דרך כי אנו רוב העם אז אתם פונים לבימש שיחליף ראש ממשלה ומפשפשים ב"מגילת העצמאות"?? ממתי מגילה ושופטים הם הבוחרים את ראש הממשלה?? העם !! הוא הבוחר את המנהיג!! ואנו רוב העם! והמנהיב שלנו האחד והיחיד ולא יקום לו מחליף הוא- בן ימין נתן יהו( ה') , אז אנא ממך חדל קשקשת על "מגילות ושופטים" ..כאמור, הכלבים נובחים והשיירה עוברת.
אנו העם- והעם אמר את דברו! לא יקום ולא יהא, רק ביבי!
לא שופט, לא מגילה, לא הפגנה, לא מימון האנרכיה ולא דגל שחור, רק דגל לבן, רק ביבי, לנצח נצחים!
יישר כח .

לא מאמינים בכלל בכל המשפט הזה נגד נתניהו , העם רואה שהכל נעשה בקומבינות , עכבר הפכו לפיל , השמאל מנסה לעשות הפיכה שילטונית דרך בית משפט , עם תלונות הזויות , והתקשורת שפטו אותו עוד לפני ... המשך קריאה

לא מאמינים בכלל בכל המשפט הזה נגד נתניהו , העם רואה שהכל נעשה בקומבינות , עכבר הפכו לפיל , השמאל מנסה לעשות הפיכה שילטונית דרך בית משפט , עם תלונות הזויות , והתקשורת שפטו אותו עוד לפני כמה שנים , לאט לאט רואים את כל הקומבינות. ומהצד השני השמאל לא נחקר בכלל , המפגינים מבלפור קיבלו כסף על ההפגנות בסתר , ואף אחד לא חוקר את זה , מעניין למה? אם באמת יחקרו את השמאל ?! יראו כמה שחיתות יש שמה , אבל למה שיחקרו? התקשורת כל פעם נותנת אהדה לשמאל ובוז לימין ואף אחד לא חוקר את זה!!!!

עוד 1,038 מילים ו-10 תגובות
סגירה