חלאס, אתה מעייף

מתוך שידור חי של אחת מהצהרות רה"מ בנימין נתניהו (צילום: צילום מסך)
צילום מסך
מתוך שידור חי של אחת מהצהרות רה"מ בנימין נתניהו

הבנתי שהשר לענייני צחי הנגבי פיאר את המנהיג העליון והשתתף במלאכת שיווק פולחן האישיות של מי שהציל לבדו את חיינו, הביא לכאן בעצמו ובמו ידיו את החיסונים, ייצר אותם בביתו וגם זיהה את הסכנה לפני כולם:

"שלא כמו בשואה – הפעם, הפעם זיהינו את הסכנה בזמן. קיבלנו החלטות חשובות".

(אמר הנרקיס המעייף והבלתי נלאה בנאומו ממזער השואה בערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה).

הבנתי שהשר לענייני צחי הנגבי פיאר את המנהיג העליון והשתתף בשיווק פולחן האישיות של מי שהציל לבדו את חיינו, הביא לכאן במו ידיו את החיסונים, ייצר אותם בביתו וגם זיהה את הסכנה לפני כולם

תשמעו, פולחן האישיות הנרקיסיסטי הזה מעייף, מתיש, בלתי נגמר לעולם ומקיף אותנו מכל עבר.

הנה, פרשננו לענייני ארי שביט הסביר, שמבצע הבאת החיסונים (שביצע נתניהו לבדו, כמובן) הוא ההישג הגדול ביותר שראה בימי חייו. הוא השווה אותו למבצע "מוקד", שבמהלכו הפציצו במפתיע מטוסי חיל האוויר הישראלי את מטוסי חילות האוויר של מצרים, סוריה וירדן בפתיחת מלחמת ששת הימים, ובכך הבטיחו את העליונות האווירית הישראלית, שהבטיחה את הניצחון הצבאי הסוחף. ועל כך נאמר מפי ידידינו הגויים: ישו הנוצרי, ארי. ישו הנוצרי.

אין קבינט מתפקד. אין באמת ממשלה, אלא מין גוף מנופח של חבורת חדלי אישים, שרבים מהם עומדים בראש משרדים פיקטיביים לענייני עצמם. אין כנסת ריבונית, ביקורתית ומתפקדת כראוי. מערכת המשפט תחת מתקפה על מה שנותר מערכיה הליברל-דמוקרטיים. השירות הציבורי רוסק בכוונה תחילה. אפילו המפכ"ל החדש איננו מפכ"ל אלא ממלא מקום חדש. פרקליט מדינה כמובן שאין. מבקר המדינה הוא ליטופיהו אנגלמן, שהחריב את המוסד החשוב שעליו הופקד (הופקד עליו כדי להחריבו). שומרי הסף תחת מתקפה כוזבת.

אין קבינט מתפקד. אין באמת ממשלה, אלא גוף מנופח של חדלי אישים, שרבים מהם מנהלים משרדים פיקטיביים לענייני עצמם. אין כנסת ריבונית, ביקורתית ומתפקדת כראוי. מערכת המשפט תחת מתקפה

ועלינו להודות ולהלל ולקלס ולפאר ולרומם את המנהיג העליון בכל יום. וגם לזעום בשמו של המתקרבן הנצחי על תופרי התיקים נגדו ממשטרת ישראל, פרקליטות המדינה והיועץ המשפטי לממשלה.

כמו כן עלינו לזכור ש:

"כתבו על השופטים שהם שמאלנים שנבחרו בקפידה. אני מצפה להכחשה בעניין הזה".

(אמירה פתולוגית שבקעה מפי הנרקיסיסט הנצחי ערב הבחירות הקודמות. אמירה בלתי נתפסת שאיש כמעט אינו מתייחס אליה),

עלינו לזכור גם שהתקשורת רודפת אותו אישית (במיוחד יעקב ברדוגו, עמית סגל, אראל סגל, ינון מגל, ישראל היום, גלית דיסטל-אטבריאן, בועז ביסמוט, קובי אריאלי, אברי גלעד, גדי טאוב ואבישי בן חיים).

עלינו לזכור שהשמאלנים בוגדים ולכן מותר לתקוף את המפגינים נגדו בכל מקום ולאיים עליהם. וגם מותר לעצור בברוטליות רבים מהם אף שלא עשו דבר שמצדיק מעצר (תשאלו את הפסיכולוג האמיץ נוני ראובני).

מבקריו הם בוגדים או פדופילים, כידוע, או סתם כפויי טובה וחדלי אישים. אה, והם גם שמאלנים.

נכון, השמאל בישראל כמעט חוסל בפועל. נכון, הסקרים מבטאים יחס של 80-85 מנדטים של הימין לעומת 15-20 של המרכז, לצד 20 מנדטים של השמאל ביום ממש טוב. נכון, המאיימים היחידים (אם בכלל) על מעמדו של אבינו-מלכנו הם אנשי ימין קיצוניים ממנו. אבל תמיד יהיה לנו השמאל בתפקיד היהודי של פעם.

עלינו לזכור גם שהתקשורת רודפת אותו אישית (במיוחד יעקב ברדוגו, עמית סגל, אראל סגל, ינון מגל, ישראל היום, גלית דיסטל-אטבריאן, בועז ביסמוט, קובי אריאלי, אברי גלעד, גדי טאוב ואבישי בן חיים)

והתקציב? למה הוא איננו? בטח תגידו לי שזה בגלל שהנרקיסיסט המעייף לא התכוון מעולם לקיים את הסכם הרוטציה עליו חתם בלי שטיקים ובלי טריקים ולכן שמר על המוצא היחיד שלנו מפני אי קיום הרוטציה. אבל זה קשקוש. זה קשקוש של חבורת הזויים שאינם משתתפים בפולחן האישיות של נתניהו. התשובה האמיתית היא: בגלל השמאל. בגלל השמאל אין תקציב. נתניהו? הוא מלך. מה מלך? קיסר. רק בזכותו יינצלו חיי סבינו וסבתותינו והורינו. בלעדיו כולנו נמות.

חלאס. אתה מעייף.

עורך דין דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. בן 46. נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 560 מילים
סגירה