הערה לגבי החלטת טוויטר

הרשתות שהחליטו לחסום או להטיל מגבלות על חשבונו של דונלד טראמפ, צילום מסך מתוך פוקס ניוז
הרשתות שהחליטו לחסום או להטיל מגבלות על חשבונו של דונלד טראמפ, צילום מסך מתוך פוקס ניוז

הערה לגבי החלטת הרשתות החברתיות לחסום או להטיל מגבלות והחלטת טוויטר לחסום לצמיתות את חשבון ההסתה והכזבים של הנרקיסיסט מוושינגטון, שהסית נגד הדמוקרטיה רק כי אינו מסוגל לעמוד מול תבוסה בשל אישיותו הפתולוגית שבעטיה הסית, הבעיר אש וגרם למותם של 5 אנשים.

מרתיח שהעניקו לו פלטפורמה עצומה לתשפוכת הכזבים ולתועפות הטינופת וההסתה כל עוד היה בשיא כוחו, ועכשיו נזכרים לחסום אותו כשהוא מובס וחלשלוש.

אבל נראה שבנסיבות הבלתי נתפסות הנוכחיות, זה עדיף מכלום.

וטוב כמובן שזה נעשה עכשיו כשהוא באמת מסוגל להצית אש בשיא חירפונו ולקראת עזיבתו. לכן גם טוב שיושבת ראש בית הנבחרים פנתה ליו"ר המטות המשולבים כדי לוודא שטראמפ לא יוכל להחליט לבדו על שיגור טילים גרעיניים ב-11 הימים שנותרו עד סילוקו מהבית הלבן.

מרתיח שהעניקו לו פלטפורמה עצומה לתשפוכת הכזבים, הטינופת וההסתה כל עוד היה בשיא כוחו, ועכשיו נזכרים לחסום אותו כשהוא מובס וחלשלוש. אבל נראה שבנסיבות הבלתי נתפסות הנוכחיות, זה עדיף מכלום

אני רחוק שנות אור מתמיכה בהשתקות. הפוך: אני מתנגד באופן עקרוני לכל השתקה. חופש הביטוי בכלל וחופש הביטוי הפוליטי בפרט, הן זכויות יסוד שמונחות בתשתית המשטר הדמוקרטי.

עם זאת, ניצול זכויות היסוד הללו כדי לחתור תחת המשטר הדמוקרטי ולהסית לאלימות ולגזענות, זוהי כמובן סכנת ענק. ומדובר במנהיג הרעיל ביותר בתולדות ארצות הברית. רעל מזוקק, מסוכן, כוזב, מסית ואלים.

בכל מקרה, תקשיבו לשקט הזה. שומעים את השקט? עונג. בחיי שעונג.

עורך דין דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. בן 46. נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
2
עוד 208 מילים ו-2 תגובות
סגירה