"הבייס"

השלט "רמת טראמפ" כפי שצולם ב-16 ביוני 2020. מההבטחה הגדולה לסיפוח, ריבונות, והקמת ישוב על שם טראמפ נשאר שלט שאותיותיו נפלו וסביבו עזובה וקש (צילום: אמיר אשל)
אמיר אשל
השלט "רמת טראמפ" כפי שצולם ב-16 ביוני 2020. מההבטחה הגדולה לסיפוח, ריבונות, והקמת ישוב על שם טראמפ נשאר שלט שאותיותיו נפלו וסביבו עזובה וקש

שלטון נתניהו והימין בישראל מתבסס על "הבייס". הבייס, למעשה, מורכב משתי קבוצות: "הבייס הנאמן" ו"הבייס הרעיוני". הבייס הנאמן הוא קבוצה של אנשים שברירת המחדל שלהם היא שייכות לתנועת הליכוד, והתמסרותם למנהיג התנועה היא כשל עובדי אלילים. הבייס הרעיוני הוא קבוצה בציבור המתנכרת למה שלא משרת אותה, ולמען האינטרסים שלה מוכנה לכרות ברית עם השטן.

הבייס הנאמן הוא קבוצת אנשים שברירת המחדל שלהם היא שייכות לתנועת הליכוד, והתמסרותם למנהיג התנועה היא כשל עובדי אלילים. הבייס הרעיוני הוא קבוצה שמתנכרת למה שלא משרת אותה

הבייס הנאמן מובטח לממשלת הימין ולנתניהו. אנשיו, אם יבואו להצביע, יצביעו להם – לנתניהו ולליכוד ולמפלגות הקרובות אליו. את החלק הנאמן של הבייס צריך לתמרץ ולתדלק. את זה עושה נתניהו בהצביעו על "אויבים" בקרב הציבור שאינו משתייך למפלגות הימין או שנמצא בעימות איתו – עם נתניהו. נתניהו מייצר אצל הבייס תחושת עליונות פטריוטית הקוראת לו להגנה מפני האויבים, ורואה שליחות בהתקפה עליהם.

על-מנת לשמר ולהגדיל את כוחם, נתניהו ואיתו שרי הליכוד, פועלים כדי לרצות את הבייס הרעיוני. הם, מנהיגי המדינה, רוצים לרָצוֹת את המתנחלים, והם פועלים על-פי גחמותיהם.

הנוצרים האוונגליסטים מאמינים שעכשיו צריך לחזק את מדינת ישראל כדי שהיהודים ישבו בכל ארץ ישראל, וזאת על-מנת שהמשיח יופיע במהרה בימינו, ואז תשתלט מלכות הנוצרים על הארץ, וליהודים בישראל לא יהיה מקום.

הם – הנוצרים האוונגליסטים – תומכים ביישוב הארץ עכשיו, אז אלה בעלי הברית שלנו.

הנשיא היוצא דונלד טראמפ מוביל זרמים וכוחות אפלים בארה"ב. הוא עוזר לנו – למעשה רק להנהגת הימין – בדגלים וסיסמאות לתקופת הבחירות, אז הוא בעל ברית שלנו. או לפחות היה עד לא מזמן. לפני שהפך למוקצה מחמת מיאוס באופן גורף בכל העולם.

צופי הטלוויזיה במדינת ישראל יכולים היו להיווכח, במהלך הפרעות בשבוע שעבר בוושינגטון, שתומכי הנשיא "ידיד ישראל" לובשים חולצות ועליהן כתוב "קייטנת אושוויץ" או "6 מיליון זה לא מספיק".

מדינת ישראל בהנהגת הליכוד ומפלגות הימין בוגדת בערכי מדינת ישראל וביהודי התפוצות, בתמיכתה בנשיא היוצא ובחבר תומכיו האלימים.

צופי הטלוויזיה במדינת ישראל יכולים היו להיווכח, במהלך הפרעות בשבוע שעבר בוושינגטון, שתומכי הנשיא "ידיד ישראל" לובשים חולצות ועליהן כתוב "קייטנת אושוויץ" או "6 מיליון זה לא מספיק"

רק לחייזר אפשר לספר שאת כל זה לא ראינו ב-4 השנים האחרונות. אנשי הבייס הרעיוני ראו גם ראו. רק שהם מגלגלים עיניים לשמיים, וביבבות ובזעקות של קוזק נגזל הם מצעידים אותנו לבור.

יאיר טל הוא מהנדס מכונות שעבד במספר חברות. היום הוא גמלאי. חקר את ניהול המלחמה במלחמת יום הכיפורים והשלים את כתיבת הספר "ישראל טל: פרקים למלחמת יום הכיפורים" אשר יצא לאור בספטמבר 2019 בהוצאת "ידיעות ספרים". ספר נוסף שלו "אכזבה וגאווה - מלחמת יום הכיפורים" יצא לאור ב-2023 בהוצאת "טפר - הוצאה לאור".

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 354 מילים
סגירה