טיבי: מעניין שעל האינטימיות עם הכהניסטים נתניהו לא מספר כשהוא מנסה לקושש קולות

יועץ ראש הממשלה לעג לספר של בנט; ימינה בתגובה: 4,000 הרוגים ומיליון מובטלים, ויועץ נתניהו מריץ צחוקים ● מתנחלים מיצהר פצעו פלסטינית בת 11 בינוני; יאיר גולן: עלול להדליק את כל איו״ש ● גלנט אסר להכניס את מנכ״ל בצלם לבתי ספר ● אביר קארה: מנהל מגעים עם סער ובנט ● תקווה חדשה: לא מנהלים איתו מגעים ● מחר יחלו בשב״ס לחסן אסירים בסיכון לקורונה

אחמד טיבי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
Yonatan Sindel/Flash90
אחמד טיבי

המאבק בקורונה: ישראל צפויה לחצות היום את גבול 4,000 הקורבנות. משרד הבריאות ימליץ להאריך את הסגר בשבוע. היום יגיעו לישראל מאות אלפי מנות חיסון חדשות. בני 45 יתחילו להתחסן השבוע.

אתמול פורסם כי במל"ל ובצוות "מגן ישראל" ימליצו השבוע לממשלה להתנות את הכניסה לישראל בהצגת בדיקת קורונה שלילית ועדכנית.

נפתלי בנט כתב בתגובה:

איזו קלות דעת של ממשלת נתניהו-רגב שרק אחרי 10 (!) חודשים של זעקות שלנו נזכרה לדרוש בדיקות לנכנסים לארץ.

במדינות אי אחרות ביצעו זאת ומנעו ייבוא מסיבי של המחלה והמוטציות:

ישראל 4000 מתים
קפריסין 167
אוסטרליה 909
ניו זילנד 25
טאיוואן 7

כמה סבל מיותר בגלל פוליטיקאים שלא אכפת להם.

הפרויקטור אש מעריך שלא תהיה ברירה אלא להאריך את הסגר בשבוע. לדבריו ברשת ב' "נראה את הנתונים השבוע אבל אני מעריך שלא תהיה ברירה אלא להאריך את הסגר בשבוע. עדיין לא ירדנו במספר החולים הקשים, העומס על המחלקות גדול, נראה לי שלא תהיה ברירה".

משה יעלון על המספרים הגדלים:

בישראל היום מדווחים כי נתניהו הכחיש בשיחות סגורות שיש שיתוף פעולה עם יו"ר רע"ם, מנסור עבאס. על פי הדיווח הוא אמר "ברור שאנחנו נגד מנסור עבאס, הוא מהתנועה האסלאמית, הוא לא מכיר בציונות, מה לי ולו?!".

בנוסף אמר: "אנחנו מתחרים על הקולות. הוא מתחרה נגדי. מדברים על שיתוף פעולה בינינו, מה אני אגיד, ממש שיתוף פעולה נפלא. רק לפני חודש הוא הצביע עם יאיר לפיד על חוק שהיה אמור למנוע ממני לכהן כראש ממשלה".

ליברמן ב-103fm: "הולכים להארכת הסגר מסיבה אחת – נתניהו רוצה לרצות את ליצמן, דרעי וגפני. למה צריך סגר כללי כשהתחלואה בביתר עילית היא 29%, ובמצפה רמון אחוז אחד?"

ליברמן אמר גם: "ש"ס ויהדות התורה הן שתי כתות שאין להן שום קשר לערכים יהודיים ולמסורת ישראל. כל מה שהן מטיפות לו זה חילול השם".

אירוע בניגוד להנחיות בידיעת המשטרה?ֿ ח"כ אוסמה סעדי התייחס בגל"צ לסולחה ההמונית בה השתתף יחד עם חברי המשותפת: "אמרו לנו שהמשטרה עצמה מעוניינת שהאירוע יתקיים ולא יידחה, הבנתי שהמשטרה הייתה שם לידנו. לאורך כל האירוע היינו עם מסכות. מדובר בפיקוח נפש והצלת חיים".

יועז הנדל חשף בראיון לרשת ב' כי איילת שקד עסקה בהקמת ממשלה בראשות נתניהו ללא לאות. לדבריו "איילת שקד בשנה האחרונה עשתה כל מאמץ אפשרי כדי להקים ממשלת 61 בראשות נתניהו. היא פנתה אלי ולאחרים שוב ושוב".

על חבירה ליש עתיד אמר הנדל כי לא מתקיימים מגעים לפני הבחירות אבל הם לא פוסלים שיתוף פעולה אחרי הבחירות לממשלה בראשות סער.

סגירה