דיווח: לשכת רה״מ הוציאה למועמדי הליכוד הנחיה שלא לדבר על החוק הצרפתי

היועמ״ש צפוי לאשר מתווה כניסה למכוני כושר ומסעדות למתחסנים ומחלימים בלבד ● נתניהו דחה בקשת גנץ לחשוף את תמלילי דיוני הקורונה ● רונן צור הגיש בקשה לפסילת גלית דיסטל-אטבריאן מריצה בבחירות ● דני דנון צייץ: ביידן, תתקשר כבר לנתניהו ● סקר מנדטים: הליכוד 28, לפיד 18, מרצ עם 4 ● מרב מיכאלי: העבודה הולכת להיות הגירסה העדכנית של העבודה של שנת 92

עו"ד בעז בן צור ובנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים, 8 בפברואר 2021 (צילום: ראובן קסטרו/פול)
ראובן קסטרו/פול
עו"ד בעז בן צור ובנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים, 8 בפברואר 2021

ועדת הבחירות המרכזית נערכת לבחירות בנציגויות ישראל בחו"ל, שייערכו בעוד חודש – ב-11 במרץ.

בחירות בחו"ל

תראו מה הולך פה, המרכז מבצעי לוגיסטי (ממ"ל) בעיצומו של מאמץ אחרון להשלים את אריזת והכנת הקלפיות להצבעה בנציגויות ישראל בחו"ל.רק שתדעו, ההצבעה בנציגויות ישראל בחו"ל תתקיים ביום חמישי 11.3.2021 ויטלו בה חלק, שליחי המדינה והמוסדות הלאומיים.לכל הפרטים >>> https://go.gov.il/zzyed#בחירות2021 #קלפי #מסביב_לעולםAmir Ayalon

Posted by ‎ועדת הבחירות המרכזית לכנסת‎ on Tuesday, February 9, 2021

 

מחר ישובו ילדי הגיל הרך ותלמידי כיתות א'-ד' ביישובים ירוקים וצהובים למוסדות החינוך. ביישובים כתומים, שבהם לפחות 70% מבני ה-50 ומעלה התחסנו וציון הרמזור שלהם נמוך מ-6.6 – גם יחזרו ללמוד בשכבות גיל אלה. תלמידי כיתות ג'-ד' ביישובים שבהם יתחדשו הלימודים ילמדו בקבוצות שמונות עד 20 משתתפים.

בכל יתר היישובים ולכל יתר קבוצות הגיל – תותר למידה באוויר הפתוח של קבוצות המונות עד תשעה תלמידים.

גורמים בסביבתו של הרב חיים קניבסקי, המנהיג הרוחני של הזרם הליטאי, מעריכים שאם הממשלה לא תאשר את פתיחתם של מוסדות החינוך החרדיים, יורה קניבסקי עצמו על פתיחתם.

היום תיערך בחלקת גדולי האומה בהר הרצל הלווייתו של יושב ראש הכנסת לשעבר שלמה הלל, שהלך שלשום לעולמו בגיל 97. בהלוויה יישאו דברים יושב ראש הכנסת יריב לוין, יושבת ראש מפלגת העבודה מרב מיכאלי, יושב ראש המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל – שהלל שימש כנשיאהּ – אורי אור, ובנו, אהרון (ארי).

שלמה הלל באירוע לציון 50 שנה להקמת העבודה, 24 באפריל 2018 (צילום: גילי יערי, פלאש 90)
שלמה הלל באירוע לציון 50 שנה להקמת העבודה, 24 באפריל 2018 (צילום: גילי יערי, פלאש 90)

הלל ייטמן לצד אשתו, תמימה, שמתה ב-2011. ההלוויה תיערך בשעה 15:00 בצהריים.

היום ומחר חל המועד האחרון להגשת בקשה למניעת התמודדות של מועמד או רשימה בבחירות לכנסת. היום זהו המועד האחרון להגשת בקשת מניעה לגבי מועמדים ורשימות שנרשמו ב-3 בפברואר, ומחר זו המועד האחרון – עבור מועמדים ורשימות שנרשמו ב-4 בפברואר.

מספר חברים במפלגת העבודה, בהם מעוזיה סגל, הגישו לוועדת הבחירות המרכזית בקשה לפסול את אבתיסאם מראענה, מספר 7 ברשימת התנועה לכנסת. לטענתם, מראענה התבטאה בשנים האחרונות נגד קיומה של מדינת ישראל.

סגירה