הדברים שהתרגלנו לראות כנורמלים

WhatsApp Image 2021-02-08 at 09.51.59 (צילום: ראובן קסטרו/פול)
ראובן קסטרו/פול

הנה רשימת הדברים שהתרגלנו אליהם והתרגלנו לראות בהם ענין נורמלי:

יובל שטייניץ, אבי דיכטר ועוזי דיין חתומים על הסכם עודפים עם מפלגת תורת הגזע.

גלנט הוא שר החינוך. לפניו היו תומכי אפרטהייד רשמיים: הרב רפי פרץ ונפתלי בנט.

שלמה קרעי, מירי רגב, אסנת מארק ומיקי זוהר מוסתרים מהציבור בקמפיין הליכוד.

מיליונים מאמינים לתיאוריית קונספירציה מטורללת מפי ראש הממשלה על ניסיון הפיכה משפטי בשל ימניותו (180 מעלות ממספר טענות משפטיות רציניות שמצויות בפי סנגורי נתניהו). וזאת לאחר שראש הממשלה הקודם ישב בכלא אחרי שהניח על השולחן נסיגה לקווי 1967 וחלוקת ירושלים.

מיליונים מאמינים שאלשייך המתנחל הדתי והימני מקריית ארבע, ליאת בן ארי שעמדה בראש צוות התביעה נגד אולמרט, ואביחי מנדלבליט החוזר בתשובה שגדל בבית בית"רי נלהב והיה מזכיר הממשלה במינוי אישי של נתניהו, תפרו לנתניהו תיק מתוך רצון לבצע ניסיון הפיכה משפטי בשם שמאל דמוני שלאורך שנים לא משפיע בכלל פוליטית וכיום כמעט שאינו קיים במציאות.

מיליונים מאמינים שאלשייך, המתנחל הדתי והימני מקריית ארבע, ליאת בן ארי ראש צוות התביעה נגד אולמרט, ומנדלבליט החוזר בתשובה מבית בית"רי שהיה מזכיר הממשלה במינוי אישי של נתניהו, תפרו לנתניהו תיק

זה בסדר, גם כשייעלם השמאל לגמרי, הוא תמיד יהיה אשם. זוכרים את הפרוטוקולים של זקני ציון שלא היו מודעים לפרוטוקוליותם? הם תמיד משכו בחוטים. כמו השמאל הקטנטן שאינו מודע להגמוניותו.

אין תקציב מדינה לאורך שנתיים בשיא המשבר הכלכלי החמור ביותר, רק כדי שנתניהו יתחמק מהסכם הרוטציה, שלכולם היה ברור מהרגע הראשון שהוא לא יקיים (חוץ מאשר לגנץ).

לכולם ברור שכל החלטה שמתקבלת בנושאים קיומיים, נגזרת מכתב האישום נגד נתניהו.

ועדיין הוא המועמד המוביל להרכיב ממשלה, שלכולם ברור כי תתמקד בביטול משפטו, כי רק זה מה שמעניין אותו.

מירי רגב ואסנת מארק הן נציגות הממשלה והכנסת, כלומר נציגות נאשם בשוחד, בוועדה לבחירת שופטים.

אמיר אוחנה הוא נציג הנאשם בשוחד בתפקיד השר לביטחון פנים. הוא הורה למנוע חיסונים נגד קורונה מעצורים ואסירים. חלקם מאוכלוסיות מוחלשות במיוחד ובמצב רפואי בעייתי במיוחד. כי נתניהו הוא נציג ישראל השנייה.

אוחנה הוא זה שבחר מפכ"ל למשטרת ישראל. לכולם ברור מה השיקולים שהנחו אותו. וגם זה לא היה קורה אלמלא החלטת בג"צ שחייבה את הממשלה למנות מפכ"ל בתום שנתיים.

אין פרקליט מדינה כי נאשם בשוחד לא מוכן שיתמנה כזה. רה"מ פועל כדי שבראש שירות המדינה ימוקמו ממלאי מקום נוחים יותר.

ראש התביעה הכללית וראש צוות התביעה במשפט רה"מ מאובטחים בשל איומים בעקבות הסתת נתניהו נגדם.

אמיר אוחנה הוא נציג הנאשם בשוחד בתפקיד השר לביטחון פנים. הוא הורה למנוע חיסונים נגד קורונה מעצורים ואסירים. חלקם מאוכלוסיות מוחלשות במיוחד ובמצב רפואי בעייתי. כי נתניהו הוא נציג ישראל השנייה

ישראל כץ הוא שר האוצר.

ישראל ממשיכה לממן מוסדות חינוך שלא מתקיימים בהם לימודי אזרחות ודמוקרטיה.

אף אחד לא יכול לקנות דירה ללא הורים עשירים, ירושה מסבא, מענק מסבתא, נישואים עם משפחה עשירה ולכל הפחות עם שיעבוד לבנק עד גיל 65-70. כל השאר? שישלמו הון תועפות למשכיר.

ישראל מחזיקה מיליונים תחת משטר צבאי ללא זכויות אזרח. ישראל לא עושה שום מאמץ לסיים זאת, כי ממשלתה אינה רוצה לסיים זאת. ישראל סיפחה מאות אלפים בירושלים ללא הענקת זכויות אזרח. זוהי מציאות קבועה בת 54 שנים. 2 מערכות חוק בהתאם למוצא אתני שונה.

מתוך 120 מנדטים, מראים כל הסקרים שמפלגות שתפיסתן עולמן היא ההפך מליברל-דמוקרטיה (אף מילה על סוציאל-דמוקרטיה) עומדות לקבל כ-80 עד 85 מנדטים.

ראש הממשלה הוא נאשם בשוחד. זה אותו ראש ממשלה שהסביר, כי ראש ממשלה השקוע אך ורק בחקירות משטרה איבד את המנדט הציבורי והמוסרי להכריע הכרעות לאומיות, בשל החשש העמוק שיכריע לפי שיקולי ההישרדות האישיים שלו.

זה אותו ראש ממשלה שהצביע ב-2008 בעד איסור כהונת ראש ממשלה תחת כתב אישום.

בפרלמנט ובממשלה יש מפלגות שבהן אסור לנשים לרוץ לכנסת.

חלקים אלימים וחלקים של תרבות כזב מתפשטים במגוון מקומות במשטרת ישראל.

ישראל במקום האחרון לצד מקסיקו בנושא אי יציאת ילדים לבית הספר מאז ספטמבר 2020.

ילדינו נעולים בבתים כבר שנה (בני הבכור בקושי ראה את חבריו בשנה האחרונה) בעוד ראש הממשלה שקוע כל הזמן במופעי תעמולה ושיווק עצמי וכן בהתקרבנות, התבכיינות, הסתה, הפצת שקרים שיטתיים והנחלה ויראלית של תאוריית קונספירציה. כולם יודעים שהוא משקר כל הזמן, מפר כל הסכם, מוכן לשנות כל חוק ונכון לכופף כל חוק יסוד – וזה המובן מאליו.

ישראל במקום האחרון לצד מקסיקו בנושא אי יציאת ילדים לביה"ס מאז ספטמבר 2020. ילדינו נעולים בבתים כבר שנה (בני הבכור בקושי ראה את חבריו בשנה האחרונה) בעוד רה"מ שקוע במופעי תעמולה ושיווק עצמי

אכיפת תקנות הקורונה סלקטיבית במוקדים שונים מטעמים פוליטיים.

מספרי המיטות, הרופאות והאחים בישראל הם מהנמוכים בקרב המדינות המתועשות. גם היום.

מספר המתים היחסי במדינת ישראל מנגיף הקורונה הוא מהגבוהים בעולם. זאת חרף ממוצע גיל נמוך יחסית ומספר נתונים אובייקטיביים שאמורים להקל יחסית (מדינת אי).

עורך דין דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. בן 46. נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 704 מילים
סגירה