סער: הצבעה לבנט היא הצבעה לנתניהו, הם מתאמים מסרים

דוברת הבית הלבן: נתניהו יהיה הראשון מהמזה״ת שביידן ישוחח עמו, וזה יקרה בקרוב ● שוב: האקרים טוענים שפרצו לאפליקציית אלקטור ומאיימים להדליף את פנקס הבוחרים הישראלי ● הממשלה התכנסה לפגישה בלתי מתוכננת, הצנזורה התירה לפרסום כי מדובר בעניין הומניטרי שמערב את רוסיה וסוריה ● מירי רגב הפרה שוב את הנחיות הקורונה ● סקר: 49 לגוש נתניהו, 59 עם בנט

נפתלי בנט וגדעון סער בחגיגות יום ירושלים בכותל המערבי , 2015 (צילום: Flash90)
Flash90
נפתלי בנט וגדעון סער בחגיגות יום ירושלים בכותל המערבי , 2015

עיסאווי פריג', הממוקם במקום החמישי ברשימת מרצ לכנסת, אומר שאחרי הבחירות יוקם בלוק טכני, שיורכב מהעבודה, הרשימה המשותפת ומרצ, שינהל יחד את המשא ומתן עם המועמד להקמת הממשלה, כדי להביא הישגים לציבור הערבי. פריג' אמר את הדברים בראיון ברדיו נאס.

שר הבריאות, יולי אדלשטיין: מספר המתחסנים, שקיבלו את מנת החיסון הראשונה, יחצה היום את רף הארבעה מיליון.

אחרי הריאיון של ראש הממשלה בנימין נתניהו אמש לחדשות 12 טענה יושבת ראש מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, שבניגוד לדברי נתניהו, מעולם לא קראה שלא להתגייס לצה"ל. יועצו של ראש הממשלה, טופז לוק, וגולשים נוספים שיתפו סרטון שבו נשמעת מיכאלי אומרת: "אני חושבת שנשים לא צריכות בכלל לשלוח את הילדים שלהם לצבא. אני חושבת שכשיש כיבוש מתמשך, במשך למעלה מ-40 שנה, כשהשלטון בישראל, אני מדברת רק על ממשלות, לא עושות מאמצים לפתור את זה בדרכים אחרות – אז צריך להפסיק להיות מוכנות לשלוח את הילדים ככה לצבא בלי חשבון". גם חבר הכנסת אופיר סופר מרשימת הציונות הדתית שיתף דיווח על אמירתה של מיכאלי.

מחר תדון ועדת הבחירות המרכזית בבקשות לפסול את הרשימה המשותפת, את רע"ם ואת אבתיסאם מראענה מלהתמודד בבחירות. היום יגיש היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט את עמדתו בעניין. ההערכה היא שיתנגד לבקשות הפסילה.

"יותר מ-5,000 קורבנות הן 'נה, נה, נה' עבורו. העובדה שתלמידים מרותקים לבית, זה רעש רקע מבחינתו" – כך אמר הבוקר יושב ראש תקווה חדשה, גדעון סער, על ראש הממשלה בנימין נתניהו, בריאיון לגלי צה"ל. דבריו התייחסו לאמירתו אמש של נתניהו בריאיון לחדשות 12.

"למה נתניהו מתאמץ לבנות את לפיד כיריב שלו? הוא מעוניין ביריב משמאל כי הוא יודע שהסיכוי שלו לבנות ממשלה נמוך. רוב הציבור בישראל לא רוצה שנתניהו יישאר אחרי הבחירות", אמר סער.

סגירה