כחודש לאחר שנכנס לתפקיד, הנשיא ביידן קיים שיחה ראשונה עם נתניהו

ישראלית, שחצתה בשוגג את הגבול לסוריה, נעצרה על ידי הרשויות במדינה; רוסיה מתווכת במגעים לשחרורה ● לפי דיווחים, בתמורה להשבת הישראלית, ישוחררו שני אזרחים סורים הכלואים בישראל ● ועדת הבחירות פסלה את מועמדותה לכנסת של אבתיסאם מראענה; הליכוד לא השתתף בהצבעה על פסילתן של הרשימה המשותפת ושל רע"ם - וכך נמנע הרוב הדרוש לפסילתם

ג'ו ביידן ובנימין נתניהו בפורום הכלכלי העולמי בדאבוס, ב-21 בינואר 2016 (צילום: AP Photo/Michel Euler)
AP Photo/Michel Euler
ג'ו ביידן ובנימין נתניהו בפורום הכלכלי העולמי בדאבוס, ב-21 בינואר 2016

בידיעות אחרונות מדווחים כי שר הבריאות יולי אדלשטיין מנסח הצעת חוק שתגביל כניסה לעסק של עובד לא מחוסן או שהחלים מקורונה. בידיעה מצוין שהחוק צפוי להיתקל בקשיים משפטיים.

מטעם האגודה לזכויות האזרח נמסר "דרישה כזו היא לא חוקית, פוגעת בפרטיות ובחירות של העובד, ועשויה להוות אפליה אסורה על בסיס מוגבלות או השקפה. לעמדתנו, למעסיק אסור לבלוש אחר החלטתו של עובד אם להתחסן או לחייב עובד להתחסן, ולפגוע בפרנסתו אם יסרב".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין עם המתחסן ה-4 מיליון (צילום: קובי גדעון / לע"מ)
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין עם המתחסן ה-4 מיליון (צילום: קובי גדעון / לע"מ)

הבוקר תדון ועדת הבחירות המרכזית בבקשות לפסול מועמדים ורשימות מהתמודדות לכנסת. הבקשות שהוגשו: נגד הרשימה המשותפת, רע"מ ואבתיסאם מרעאנה ממפלגת העבודה.

החלטות הפסילה של הוועדה טעונות אישור של בית המשפט העליון.

השר במשרד הבטחון מיכאל ביטון מכחול לבן מגלה כי בישיבת הממשלה שהתקיימה אתמול תחת איפול התקבלו החלטות בנושא הסודי והייתה הסכמה בין שר הבטחון לראש הממשלה. ביטון שהתראיין בכאן רשת ב' אמר ש-"גנץ לא יהפוך דברים כאלה לפוליטיים וגם ראש הממשלה מקפיד. הלוואי שהיינו עובדים ככה גם בנושאים אחרים".

השר תיאר כיצד בסוף ניסה ראש הממשלה להעביר את התכנית הכלכלית שלו שביטון מכנה "מחטף של מענקים", ומצהיר "לא נאפשר שוחד וכלכלת בחירות, בטח שבלי דיון כלכלי לפני כן. ראש הממשלה רוצה לחלק כסף ולא נאפשר את זה. לא נשכח שראש הממשלה לא העביר תקציב. פתאום הוא נזכר?"

ביטון מסכם: הישיבה הייתה אמיתית ונכונה, היה ניסיון למחטף בסוף.

לגבי דרכה של כחול לבן בבחירות אמר "אנחנו זוכים לאהדה של 200 אלף בוחרים שמאמינים בנו למרות שהייתה להם אופציה לעבור לחדש ונוצץ – חולדאי וזליכה. הם מאמינים למי שמנע מנתניהו את החוק הצרפתי ופעולה נכונה מול אוכלוסיות נשכחות בקורונה – הציבור מעריך אותנו".

ח"כ מתן כהנא התראיין לערוץ 7 ואמר על תקווה חדשה:

מדובר במפלגה של אופורטוניסטים שלא היו מרוצים במקומות הקודמים שלהם והקימו גוף שכולו מבוסס על שנאה ותיעוב לנתניהו. אנשי המפלגה היו חלק מהקואליציה, חלקם שרים שפעלו להאריך את ימיה של הממשלה הגרועה ולדעתנו הם לא מתאימים להוציא את מדינת ישראל מהכאוס שבו היא נמצאת עכשיו

מתן כהנא (צילום: Yossi Zeliger Flash90)
מתן כהנא (צילום: Yossi Zeliger Flash90)

בנט ב-103fm על הצהרתו של כ"ץ שזהו הסגר האחרון:

"אף אחד לא יכול להגיד שלא יהיה עוד סגר, זה בהחלט יכול לקרות. זאת אמירה בלתי אחראית ולא רצינית".

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
צריך להעיף אותה ואת מירב מכאלי לרמאללה , שם מקומם יחד עם אהוד ברח וגנץ איוון ויהיר והכל וגולן ופולק ועוד כמה עערב רב , ארץ ישראל ארץ הקודש נתנה רק למאמיני ה' ולאוהביו ועושה רצונו ולא ל... המשך קריאה

צריך להעיף אותה ואת מירב מכאלי לרמאללה , שם מקומם יחד עם אהוד ברח וגנץ איוון ויהיר והכל וגולן ופולק ועוד כמה עערב רב , ארץ ישראל ארץ הקודש נתנה רק למאמיני ה' ולאוהביו ועושה רצונו ולא לשמאלנים החילונים שונאי ה' ערב רב

סגירה