נתניהו: אני תוקף את התקשורת הישראלית כי מגיע לה

נתניהו שהתראיין לערוץ 13 הבטיח: לא אקדם חוקים שיעניקו לי חסינות ● היועמ״ש בודק את תכנית חלוקת החיסונים למדינות זרות שהוקפאה בינתיים ● סקר מנדטים: הליכוד נחלש, לנתניהו אין קואליציה ● דירקטוריון קק״ל אישר תקציב לרכישת קרקעות בשטחים ● עדות יועץ הזוג נתניהו: אין אחד שלא מפחד משרה, כל הלשכה ידעה על המגעים עם מוזס ● פורסם מדד רמזור לחופים

בנימין נתניהו (צילום: צילום AFP)
צילום AFP
בנימין נתניהו

נתניהו בקריאת מגילה בבית ראש הממשלה עם השגריר לשעבר פרידמן.

ראש הממשלה הגיע לראיון בחדשות 13.

בין השאר אמר על ניהול הקורונה כי נעשית עבודה טובה ביחס למדינות אחרות ואם משווים לקפריסין אז יש לזכור "קפריסין היא אי אנחנו לא אי, אנחנו לא יכולים לסגור לגמרי ויש לנו את הפלסטינים". 

על מצבו בסקרים אמר "אני מציע להמתין לבחירות, לא לסקרים", והוסיף "יש לנו הזדמנות היסטורית לבנות ממשלת ימין על מלא, בלי החוליים האלה של ממשלה בתוך ממשלה ופריטטיות. אפשר להיפטר מזה".

נתניהו הבטיח שלאחר הקמת הממשלה ייתן 15 מיליארד שקל לעסקים והעצמאיים. לדבריו "הציבור מבין שהובלתי דבר שאין בשום מקום בעולם. התקשורת הישראלית כל הזמן מציגה מחדלים, התקשורת העולמית מתנהגת הפוך. הכלכלה שלנו מדורגת במקום כמעט הכי גבוה במדינות המפותחות. יש עדיין עשרות אלפי עסקים שנלחמים על חייהם ואנחנו יכולים לעזור להם, אבל כשאני בא לעזור להם – פוליטיקאים ויועצים משפטיים אומרים לי 'אתה בבחירות, אתה לא יכול לעזור להם'".

נתניהו גילה כי בשיחה עם ביידן אמר לו "אעשה כל מה שצריך כדי למנוע מאיראן נשק גרעיני". נתניהו הוסיף: המחויבות שלי, שהצוררים בפרס, האייתולות, לא ישמידו את מדינת היהודים".

נתניהו הבטיח כי הממשלה הבאה לא תשמש אותו להתחמקות מההליך הפלילי ולדבריו "אני לא עוסק בחסינות, אני עוסק בחיסונים. לא אקדם חוקים שיעניקו לי חסינות".

על השיחות עם מילצ'ן אמר "מותר לדבר עם כל העדים" וכי הוא לא זוכר באיזה חג הוא התקשר אליו. לדבריו "זה ספין של הפרקליטות שמנסה איכשהו להצדיק ולהסיט את תשומת הלב מהתיקים המתפוררים שנתפרו כדי להפיל ראש ממשלה חזק. יש מאות עדים בתיקים התפורים האלה, מותר לדבר איתם".

נתניהו ניסה גם את השטיק מהראיון הקודם:

נתניהו יצא כמעט מכליו לאחר שהמראיין שאל אותו על התנהלותו מול התקשורת ואמר "אני תוקף את התקשורת כי מגיע לה, כי ההתנהגות שלה היא בעייתית. בשעה שהתקשורת העולמית משבחת את הנס הישראלי אתם כל הזמן תוקפים בכל מקום".

בנוסף אמר נתניהו "כל הדיבור על השיסוי לא בא ממני. אני ראש ממשלה של כולם: מביא חיסונים לכל הישראלים, מביא הסכמי שלום לכל הישראלים, סיוע כלכלי לכל הישראלים. אני עוצר את ההתחמשות הגרעינית של איראן בשביל כל הישראלים".

בחדשות 13 מפרסמים תיעוד מתוך עדות של יועץ הזוג שעיה סגל המנוח.

סקר מנדטים של ערוץ 13: הליכוד בירידה, לנתניהו אין קואליציה.

הגושים: 60 להחלפת נתניהו, 45 לגוש נתניהו. יחד עם בנט נתניהו מגיע ל-56, עבאס עם 4.

שר הבטחון מציג את המסוק החדש של צה"ל שיחליף את היסעורים.

סגירה