גנץ יעלה את ועדת החריגים לדיון בממשלה, באופוזיציה יפנו ליועמ"ש

סערת ועדת החריגים: סער קורא לאפשר חזרת כל הישראלים לארץ בכפוף לבידוד ובדיקות, בנט אומר שלא ברור מה הקריטריונים, מי קובע ומתי נותנים תשובה, ישראל ביתנו תתלונן ליועמ"ש ויש עתיד דורשת לחשוף את קבלת ההחלטות בוועדה ● רגב: "הוועדה פועלת באופן מקצועי ומקבלת 4,000 פניות ביום" ● ליברמן: "נתניהו נסחט על ידי בני משפחתו" ● מזל"טים של חיל האוויר איתרו כתם 140 ק"מ מחופי ישראל

שרת התחבורה מירי רגב בנתב"ג, אוגוסט 2020 (צילום: פלאש90)
פלאש90
שרת התחבורה מירי רגב בנתב"ג, אוגוסט 2020

אריה דרעי מאשים את ערוץ 12 בקמפיין נגד החרדים בעוד שלטענתו הוועדת לא מפלה בין אף אחד.

הוד בצר מכחיש את הפרסום לפיו הוא חושב שבני גנץ צריך לפרוש וגנץ עצמו אומר שאין לו כוונה כזו.

בצר: "שבוע טוב לכולם, ראיתי כל מיני דיווחים מוזרים והזויים שהתפרסמו במהלך השבת. אני מכהן כמנכ"ל משרד רוה"מ החליפי, ובנוסף לריכוז העבודה של משרדי כחול לבן גם מרכז את העבודה במשרדי המשפטים והתקשורת עליהם בני אמון. כעובד מדינה איני יכול להיות פעיל בקמפיין.

"כמי שעבד לצידו של בני ב-18 שנים האחרונות בצבא ובשנתיים האחרונות במסע הפוליטי אני עומד ב-100% מאחוריו, אין ראוי וישר ממנו. אני מאמין שהוא חייב להיות בכנסת הבאה, להישאר בממשלה בתפקידיו ובעז"ה גם להיות ראש ממשלת ישראל בעתיד. כל אמירה אחרת היא בגדר רכילות זולה ושקרית.

גנץ:"אני מודיע בצורה חד משמעית – אני לא פורש. אני חזק, מתחזק ונחוש להמשיך עד הסוף"

ח"כ יצחק פינדרוס מיהדות התורה טוען שהוא כבר מתריע מזה זמן על פעילות לא תקינה של ועדת החריגים ומאשים את התקשורת ברדיפת החרדים.

"כבר שבועות שעל שולחני מצטברים עשרות מקרים מזעזעים שנדחו על ידי ועדת החריגים. בעקבות כך נאבקתי נגד סגירת נתב"ג ומניעת האפשרות מאזרחים ותושבים לשוב לביתם ולמשפחתם.

פעם אחר פעם פניתי לנציגי יש עתיד וישראל ביתנו שיצטרפו אלי ויפילו את התקנות הלא הגיוניות ולא מוסריות, ושוב ושוב הם התחמקו. אבל הערב, כש"תחקיר" הזכיר חרדים בהקשר של נתב"ג הם פתאום נזכרו לפנות ליועץ המשפטי ולזעוק נגד התקנות. לצביעות שלכם יש שם 'הסתה'.

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן כתב כעת בחשבון הפייסבוק שלו:
בעקבות התנהלות ועדת החריגים, ישראל ביתנו תגיש תלונה ליועמ"ש וברגעים אלו אוספת 25 חתימות לקיים דיון חירום בכנסת.

"לפי מה שראינו בכתבה בחדשות 12, ועדת החריגים זו ועדת מאכערים שמפלה באופן חד צדדי את הציבור שמשרת בצבא, עובד ומשלם מיסים. מה שמניע את הממשלה הזאת הן רק קומבינות. ישראל ביתנו תמשיך לפעול בכל הכלים שברשותה כדי למנוע את התופעה הבזויה הזאת.

בעקבות התנהלות ועדת החריגים, ישראל ביתנו תגיש תלונה ליועמ"ש וברגעים אלו אוספת 25 חתימות לקיים דיון חירום בכנסת. לפי מה…

Posted by ‎Avigdor Liberman – אביגדור ליברמן‎ on Saturday, February 27, 2021

גדעון סער קורא לאפשר חזרה של אזרחים ישראלים לארץ בכפוף לבדיקות ובידוד לשבים. נפתלי בנט אומר על ועדת החריגים ש"לא ברור מה הקריטריונים, מי קובע, מה צריך להעביר להם ומתי יתנו תשובה".

סגירה