גלנט: הן המורים והן התלמידים לא יחויבו להגיע לימי הלימוד שצפויים להתווסף בקיץ

דיווחים: גורמים במשרד האוצר אומרים כי אין מקור תקציבי למימון התוכנית להארכת הלימודים ● בית המשפט העליון הפך את החלטת ועדת הבחירות והתיר לאבתיסאם מראענה להתמודד בבחירות ● הממשלה אישרה לחסן נגד קורונה פועלים פלסטינים, שעובדים בישראל ובהתנחלויות ● מירי רגב: ועדת החריגים תבוטל; כל ישראלי שירצה לשוב ארצה כדי להצביע בבחירות - יוכל לעשות זאת

יואב גלנט בטקס חילופי שר החינוך בירושלים, 18 במאי 2020 (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
יואב גלנט בטקס חילופי שר החינוך בירושלים, 18 במאי 2020

לוועדת הבחירות המרכזית חסרים אלפי מזכירי ועדות קלפי – כך דיווחה הערב ליאור קינן בחדשות 13. ישנו חשש שהמחסור יביא לשיבוש בהתנהלות הבחירות. בשל מגפת הקורונה יהיו במערכת הבחירות הנוכחית יותר קלפיות, שייפתחו עבור ציבור הבוחרים.

חולי קורונה, שיבקשו להצביע בבחירות, לא יוכלו להגיע אליהן בעצמם. מערך הסעות הוא שישנע את החולים.

תקציב ועדת הבחירות צפוי לעלות ולהגיע ל-700 מיליון שקלים – התקציב הגבוה אי פעם.

קופות החולים חיסנו היום כמה מאות של מחלימים, לאחר שהצטבר ברשותן מלאי של חיסונים – כך דיווח הערב מאיר מרציאנו בחדשות 13. הצעד ננקט באישור משרד הבריאות.

בימים הקרובים יפיץ משרד הבריאות את ההנחיות כיצד יש לחסן מחלימים. לפי ההערכות, מחלימים, שחלפו שלושה חודשים מיום החלמתם – יורשו להתחסן במנה אחת של החיסון נגד קורונה.

בניגוד לדימוי הציבורי, בין יושב ראש יש עתיד, יאיר לפיד, לבין יושב ראש תקווה חדשה, גדעון סער, ולבין יושב ראש ימינה, נפתלי בנט נמשך הקשר, והם ממעטים לתקוף זה את זה – כך דיווח הערב רביב דרוקר בחדשות 13.

ישראל תעביר 2,400 חיסונים לכוח הפקחים הרב-לאומי שבסיני.

משרד הבריאות ימליץ לדחות בשבוע את הפעימה הבאה של היציאה מהסגר – כך דיווחה מוריה אסרף גולדברג בגלי צה"ל. ההמלצה המסתמנת התגבשה אחרי דיון שקיימו היום בכירי המשרד. המלצה זו אינה נוגעת למערכת החינוך, שפתיחתה תתאפשר ביום ראשון הקרוב.

סגירה