במערכת הביטחון הופתעו מדברי גמליאל, שלפיהם, איראן אחראית לזיהום הזפת

בית הדין בהאג הודיע שיפתח בחקירת פשעי מלחמה של ישראל בשטחים; נתניהו: "ההחלטה - תמצית האנטישמיות והצביעות" ● בשל הפסקת התחבורה הציבורית לירושלים בפורים יהדות התורה הודיעה שלא תשתף פעולה עם המשטרה ● דמוקרטית, מפלגתם של פעילי המחאה נגד נתניהו, החליטה לפרוש מהמרוץ לכנסת ● יהדות התורה פרסמה קמפיין שבו הוצגו רפורמים ככלבים

פעילים מנקים את חוף ימה של בת ים, 2 במרץ 2021 (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
תומר נויברג, פלאש 90
פעילים מנקים את חוף ימה של בת ים, 2 במרץ 2021

מתן כהנא על הגיור בראיון לערוץ 7: "בג"ץ מתערב בעניינים לא לו וצריך לרסן אותו, אבל זה היה מהלך צפוי לחלוטין. כבר שנה וחצי שאני מתריע שאם לא נקדם חוק גיור ממלכתי ברוח 'מתווה נסים' נגיע בדיוק למצב הזה. זה כל כך מצער"

השר ישראל כ"ץ התראיין לגלי צה"ל וכרגיל – זה גנץ אשם. "יום אחד גנץ בעד ויום אחר נגד, האיש הזה עיכב במשך זמן לא קצר את הסיוע לנכים, אני יזמתי גם בשנה שעברה וגם השנה תוספת 650 מיליון שקל וזה נבלם במשרד המשפטים ובממשלה. כופפנו את ידו, ובתוך הסכום הזה היה גם סל התרופות".

כ"ץ סיכם: "שר הביטחון יום אחד תובע לפתוח את השמיים ויום אחד לסגור, יום אחד להיות בוועדת החריגים ויום אחד לא. לא הייתי מציע לייחס הרבה משמעות לזעקות של בני גנץ".

לגבי המצב הפוליטי – כרגיל זה לפיד ש-"ייקח לקואליציה את הרשימה המשותפת, זה משהו שהיה אמור להרעיד פה את אמות הסיפים".

כ"ץ טוען בתגובה לטענה שנתניהו אינו היחיד שיכול לקנות חיסונים כי "יש לנתניהו תרומה ייחודית שהיא פשוט קריטית", והוא מבטיח "אנחנו נביא קופסת קורונה נוספת והוא מצר על כך שיש "כאלה שבעצת קמפיינרים עושים כל מיני דברים – אני פועל באופן ממלכתי לטובת הציבור"

הערב ישראל כ"ץ יגיע לאירוע פתיחת קמפיין הליכוד והוא מבטיח שהכל יהיה לפי ההנחיות.

כ"ץ הוסיף גם ציוץ בנושא אשמת גנץ:

בראיון שהעניק נחמן אש ל-103fm הוא אמר כי ייתכן ותתקבל החלטה על סגר רביעי טרם הבחירות. לדבריו "נצטרך לראות בשבועיים הקרובים מהם הנתונים. בהחלט יכול להיות שנמליץ על אפשרות כזו".

סמוטריץ' מעודד את עד כאן שתובעים את שוברים שתיקה:

ברשת ב' מדווחים: ח"כים ביש עתיד טוענים כי התבקשו לרכך את המסרים שלהם נגד בני גנץ וכחול לבן בשל קרבתם לאחוז החסימה.

לאחרונה כחול לבן איימו שלא ימליצו על לפיד להרכבת הממשלה אחרי הבחירות. 

סגירה