מנהל בחברת ניקיון תובע 300 אלף שקל ממשרד רה"מ

גנץ לנתניהו: "הקריאה לעלות על משרד המשפטים מסוכנת" ● דרעי: "כשממשלת נתניהו תקום גם גדעון יבוא. בנט ודאי" ● לפיד: "יותר חשוב לי להזיז את נתניהו מאשר להיות רה"מ" ● נתניהו בתראבין: אטפל אישית בכל אוכלוסיית הבדואים ● עודה מברך את לפיד שלא פוסל את המשותפת ● הורוביץ: לא נפרוש - פרישה היא תבוסתנות

שרה נתניהו (צילום: יונתן סינדל פלאש 90)
יונתן סינדל פלאש 90
שרה נתניהו

ישראל יוצאת היום לפתיחה של חלקים גדולים מהמשק שהיו סגורים עד כה וממונה הקורונה נחמן אש לא רגוע. בגלי צה"ל הוא אומר הבוקר "חוששים שלא ישמרו על הכללים והתחלואה תחזור, ונצטרך ללכת לאחור". אש אמר שנערכים לקראת השפעות פורים וכי הוא מקווה שלא יזדקקו להגבלות בפסח.

מנהלת רפואית של מגן ישראל אורלי גרינפלד ברשת ב': "ברור שלא נוכל למגר לגמרי את הנגיף והמטרה היא לראות איך לחיות לצדו. אנחנו חייבים לשמור על ההנחיות כדי שלא נגיע לסגר רביעי".

בהארץ מדווחים כי במטה הליכוד מוטרדים מתוצאות הסקרים הפנימיים שערכה המפלגה. בניגוד להצהרות הפומביות על השאיפה להשיג 40 מנדטים, בשיחות סגורות מודים אנשי המטה כי גם 30 מנדטים ייחשבו להישג מבחינתם.

גלנט תומך בהצעת דרעי לבטל את מודל הרמזור בחינוך. בגלי צה"ל הוא אומר הבוקר כי "הקריטריונים צריכים להשתנות. בוודאי באזורים כתומים אפשר להתחיל לפתוח את המערכת, יש רוב גדול של מתחסנים".

בגל"צ מדווחים משרד החינוך דורש לבטל את הקפסולות ולשחרר את כל ההגבלות בכיתות י"א-י"ב בעקבות התקדמות מבצע החיסונים למורים ולתלמידים. בדיונים עם משרד הבריאות עלתה הדרישה לעשות זאת בכל בתי הספר בארץ (שלומדים), במטרה לחזור לשבוע לימודים מלא של 6 ימים.

שרת התיירות אורית פרקש הכהן על סאגת ועדת החריגים: "אין ספק שמדובר בראש ממשלה שנאחז בבלוק החסינות משיקולים פרסונליים ולא שם את הציבור במרכז. הוא לא יכול לחיות עם הריסון שאנחנו נוקטים בו וההתעקשות שלנו להחזיר את הישראלים שהפכו לפליטים בכל העולם".

שרת התיירות אמרה גם "לפני ששוחחתי עם שר הבריאות, לאטרקציות בטבע אפשר היה להיכנס רק מגיל 16 ומעלה. כנסים פוליטיים אפשר, אבל לפתוח אטרקציות בצורה משפחתית אי אפשר".

פרקש הכהן אמרה את הדברים בגל"צ.

אורנה ברביאי על תקיפת מפגינת יש עתיד אתמול בהפגנה: "רה"מ צריך לגנות את האלימות, אם אין עידוד, למה אין גינוי?"
ברביבאי אמרה את הדברים ברשת ב'.

יאיר לפיד כתב אתמול:

סגירה