סקר: 58 מנדטים למתנגדי נתניהו; מרצ, רע"ם וכחול לבן - עם ארבעה מנדטים כל אחת

דיווח: נתניהו טרפד את נסיעתו של גבי אשכנזי לאמירויות, כי לא רצה שיבקר שם לפניו ● אחרי שעיכבה את טיסתו לאמירויות, הורה נתניהו לסגור את המרחב האווירי בין ישראל וירדן, אך בהמשך חזר בו מהנחיה זו ● ראש המוסד הגיב לדברי נתניהו, שלפיהם, יציע לו תפקיד, אחרי שיקים ממשלה: אין קשר פוליטי ביני לבין ראש הממשלה והליכוד ● יורם יובל פרש מרשימת הכלכלית החדשה

שלטי תעמולה של כחול לבן (מימין) ושל ישראל ביתנו בתל אביב, 14 במרץ 2021 (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
מרים אלסטר, פלאש 90
שלטי תעמולה של כחול לבן (מימין) ושל ישראל ביתנו בתל אביב, 14 במרץ 2021

ברשימת תקווה חדשה החליטו לתגבר את האבטחה על גדעון סער על רקע תקיפת הפעילים אתמול כך מדווחים בגל"צ.

"את החרדים יחד עם ביבי למריצה למזבלה הקרובה". כך אמר ליברמן ביום שישי והיום בבוקר הוא ממשיך את המתקפה.

"יש פה צביעות, ההשתלחות היא רק מצד אחד", הוא אומר בגלי צה"ל. "מה קורה עם סרטון הכלבים? מה קורה עם השיקעסה? מה קורה בשוד בוועדת הכספים? בוועדת החריגים בבן גוריון כל המאעכרים, אחר כך הם גאים במאעכרים האלו ושמים אותם בתעמולה שלהם". ליברמן הוסיף: "יש פה התנהגות של חזירים והם כל הזמן מגיבים ומלינים. הם יותר מדי זמן בשלטון ונתניהו איתם. לא מתנצל על הההתבטאות, חס וחלילה, הקוזאק הנגזל. הם עושים חילול השם, הם הפכו לכת. איפה מופיע שאסור לעבוד ולשרת בצבא".

על הפלונטר הפוליטי אמר ליברמן: "עם כל הכבוד לסקרים הכל תלוי בנו. שלטון רע נבחר על ידי אזרחים טובים שלא באים להצביע. אם כל החילונים יבואו להצביע תהיה החלטה ברורה. מי שרוצה הכרעה ברורה שיואיל לקום מהכורסה ויבוא להצביע.

שאלה: האם אתה מאמין לתיאוריה שמצביעי נתניהו משקרים בסקרים כדי שגנץ לא יפרוש?

ליברמןך: אם ישראל לפני הכל הוא צריך לפרוש. אני חושב שהוא בכל מקרה יצטרף לנתניהו עבור הביטחון או החינוך. מי שפעם אחת בגד, יעשה את זה פעם שנייה.

יולי אדלשטיין התראיין בגל"צ על בן גביר ודרישתו להתמנות לשר: למען האמת אני מתקשה לעקוב אחרי הדרישות שלו. השותפים שלי הם בליכוד ואני לא מתייחס ברצינות לדרישות לפני הכניסה לכנסת.

אדלשטיין לא התייחס קונקרטית לדרישתו של בן גביר לחוק צרפתי שיעצור את משפטו של נתניהו.

על החיסונים אמר אדלשטיין:

בהמשך לראיון מדווחים במשדר שבן גביר קיבל מלשכת ראש הממשלה דרישות שיחדל לדבר על הנושא.

לאחר 4 ביטולים, נתניהו מנסה לתאם שוב את ביקורו באיחוד האמירויות, כך מדווחים בגלי צה"ל.

בימינה תוקפים את ליברמן. בצלאל סמוטריץ' כתב:

אני מצפה מכל ראשי המפלגות, מימין ומשמאל, להודיע עוד היום שלא ישבו עם האיש המסוכן הזה באף ממשלה. אין בפוליטיקה הישראלית מקום לשיח ביבים פלגני ופוגעני כמו שליברמן מוביל. הציונות הדתית לא תשב איתו בממשלה

סגירה