הבחירות כבר נגנבו (אם לא שמתם לב)

צילום מסך מהראיון של בנימין נתניהו לניב רסקין
צילום מסך מהראיון של בנימין נתניהו לניב רסקין

אולי לא שמתם לב, אולי בהיתם בעוד ראיון מחויך של נתניהו עם יונית או אילה או ניב, או הראל או ברדוגו. אולי מצמצתם בזמן שהוא העלה עוד סרטון לטיק-טוק או נאם מול שלושה בוחרים המומים באשדוד או אשקלון. לא ברור. אולי כבר התעייפתם מלעקוב אחרי הבטחות הבחירות למגזר הערבי, למתנחלים, לחולים, למורים, לעצמאים, לרופאים, ולצופים בערוץ 20 וחבריהם בערוצים המסחריים, לגנץ, לאשכנזי וחבריהם, אולי.

אולי לא שמתם לב, אולי בהיתם בעוד ראיון מחויך של נתניהו עם יונית או אילה או ניב, או הראל או ברדוגו. אולי מצמצתם בזמן שהוא העלה עוד סרטון לטיק-טוק או נאם מול שלושה בוחרים המומים באשדוד או אשקלון

אולי כבר אין לכם כוח לבדוק את ים הנאומים וההצהרות, את הגיחוך שעולה מהם כאשר הוא מדבר, לסבול את העייפות המוקרנת מכל שומעיו שכבר לא מייחסים שום חשיבות למה שהוא אומר ומתחייב. אולי.

הסיסמאות השדופות "מכל העולם מתקשרים אלי", "רק אני יכול להביא שלום תמורת שלום" וחיסונים תמורת דולרים, אין כוח. המוח כבר מסרב לקלוט.
הבעיה היא שבינתיים הבחירות כבר נגנבו.

נכון שהן עוד לא התקיימו ועוד לא ממש יצאתם לקלפי. נכון שבבלפור תהיה בקרוב הפגנת ענק נגד נתניהו ונכון שיאיר גולן ואלי אבידר ממשיכים לפרט בפוסטים שלהם את השקרים של נתניהו. אפילו עיתון הארץ שם את נועה לנדאו לעקוב בצבעים אחרי שקר גס, שקר חלקי ושקר רך או לבן.

אבל ברור שהבחירות נגנבו.

הן נגנבו לא (רק) באמצעות מערך הסייבר הכפוף כולו לראש ממשלה הנאשם בשוחד ומרמה והפרת אמונים. לא (רק) באמצעות השב"כ הכפוף אליו ומנהל את אבטחת תנועתו של הנאשם כאילו אין בחירות ברקע. ולא (רק) באמצעות המוסד שראשו נשלח לתאם אירועי צילום באמירויות או לחשוף עוד מידע על פעילות סודית כזו או אחרת למען תעמולת הבחירות של נתניהו.

הבחירות גם לא נגנבו (רק) בגלל מערך הרפואה שהביא את מצב התחלואה לנתונים המתאימים בדיוק ליום הבוחר – נמוכים, מעודדים, כאלה שאפשר להכריז באמצעותם על ניצחונו של מי ש"הביא לכם חיסונים" ולשכוח ממספר המתים הגדול בעולם למיליון נפש.

הבחירות גם לא נגנבו (רק) על ידי ועדת הבחירות שאישרה את הכהניסטים לכנסת, ולא (רק) על ידי השופט פוגלמן יו"ר הוועדה שממש עצר בגופו את השימוש בסיסמה "חוזרים לחיים", בידי הליכוד. לא לא. אל תגזימו. פוגלמן ממש נלחם נגד תעמולה אסורה. בעיקר כאשר הנאשם בשוחד מקבל עשרות דקות שידור עודפות לאין שיעור על מתחריו. אבל מי יכול לספור.

הבחירות נגנבו פשוט בגלל שהנאשם המועמד לראשות ממשלה מטעם עצמו דרס את האמת במדינת ישראל. שטף את תודעת ההמונים באמצעות זרם של שקרים אין סופיים, שבהם כבר אי אפשר להבחין בין נתון אמיתי לנתון שקרי.

נתניהו, באמצעות סמכויותיו כראש ממשלה, פשוט גנב את דעתם של הבריות. גרם נזק כה גדול למידע וחופש ההחלטה של אזרחי ישראל, עד שאין לזה שום משמעות אחרת – אלא גניבת בחירות.

לא פלא שכשנתניהו מכריז בגאווה בטלוויזיה כי יש לו בכיס כבר כמה עריקים, איש לא מזדעזע. עריקים זה הרי שיטה בדוקה לגניבת בחירות. גם הפרת הבטחות ומעילה באמון הבוחר והמצאת תירוצים על "שמירה על הדמוקרטיה" ו"קפיצה על הרימון" ועוד ועוד.

לא פלא שכשנתניהו מכריז בגאווה כי יש לו בכיס כבר כמה עריקים, איש לא מזדעזע. עריקים זה הרי שיטה בדוקה לגניבת בחירות. גם הפרת הבטחות ומעילה באמון הבוחר והמצאת תירוצים כ"שמירה על הדמוקרטיה" ו"קפיצה על הרימון"

מערך התעמולה של נתניהו – האיש שקיבל אישור מבג"צ להיות ראש ממשלה בכפוף להיעדר הסכם ניגוד עניינים – פועל ללא הפרעה. נתניהו שקיבל את אישורו של היועמ"ש לא לצאת לנבצרות, למרות התקפותיו המבחילות והבוטות נגד מערכת המשפט, השופטים, הפרקליטות והמשטרה – למרות כל אלה, משקר ללא הפסקה וגונב את הבחירות מתחת לאפם של כל שומרי הסף.

כן, הבחירות בישראל נגנבו, כי הציבור פשוט לא יודע אם יש 160 מיליארד ש"ח, או 173.9 מיליארד גירעון כך נרשם בפברואר, שפל של 35 שנה, כפי אומרים נתוני האוצר, או "מה פתאום?" "רק כמה עשרות מיליארדים", כפי שמשקר נתניהו בשידור חי.

הציבור לא יודע אם הטיסות לישראל יחודשו לפני הבחירות לכולם או לא. אם יצליח להגיע לקלפי או לא. אם יהיו בדיקות לכל השבים ארצה, או רק לבוחרי גוש אנטי נתניהו. הציבור לא יודע אם ילדיו ילמדו ביום א' או ב' או ג', ואם יהיו בחינות בגרות ואיך יושלמו חומרי הלימוד לשנה שהלכה לאיבוד. הציבור לא יודע איך מי שהרס את הכלכלה מכריז שרק הוא יכול לשקם אותה. לכן כשהבוחר ייכנס לקלפי, הוא יסבול מסחרחורת, מתופעות של הלם קרב, מהזיות, משקרים, מפחדים לא מוסברים, מרעשים טורדניים וחוסר ריכוז, ומחוסר יכולת להבחין טוב לרע, בין מה שהוא באמת רוצה למה שמציעים לו נבחרי הציבור.

הבחירות נגנבו כי נתניהו שיקר גם לגוש שלו. גם לבוחריו שאותם הוא מלטף. הרי הבטיח להם סיפוח וחזר בו. הבטיח עסקת מאה והסתבר שמדובר בעסקה להקמת מדינה פלשתינית ביו"ש וגם בשטחים שבתוך הקו הירוק. הבטיח להם לפנות את חאן אל אחמר ושיקר. הבטיח להם לחדש בנייה ושיקר. הבטיח למנות ולהקים ממשלת ימין מלא, אבל צירף את מנסור עבאס מהרשימה הערבית רע"מ. הבטיח להילחם בגרעין האיראני אבל איראן קרובה כיום מתמיד לפצצה גרעינית.

הבחירות נגנבו כי הגענו למצב בו שום נושא שמדינת ישראל נדרשת להכריע לגביו לא נמצא על סדר היום והבוחר אינו יודע בכלל מה ההבדל בין המפלגות השונות, מצען ועמדותיהם.

הבחירות נגנבו כי הבוחר פשוט מבולבל. אין נתון אמיתי אחד שעליו הוא יכול להסתמך בבואו לקלפי ולומר: אני בוחר בגלל זה. בגלל הבטחה זו או בגלל התחייבות זו. למפלגת השלטון אין מצע ונתניהו ממילא לא מתחייב לשום דבר, ושום דבר שהוא מתחייב אליו ממילא לא יקויים ואת זה כולם יודעים. וסולחים לו. עוברים על כך לסדר היום כאילו מדובר בילד קשה תפיסה.

מראייניו בטלוויזיה כבר הפסיקו מזמן להזכיר את תיקיו הפליליים, ואת הבג"ץ על הצוללות, ואת הבג"ץ השני על זה שהוא לא חתם על הסדר ניגוד העניינים, ואת הבג"ץ השלישי נגד ממשלת חילופים. בג"ץ עצמו מרדים את האמת על כל הנושאים הקריטיים הללו דווקא לפני הבחירות, שבהן שאלת מועמדותו של נאשם בפלילים והטלת הרכבת הממשלה דווקא עליו, עומדת למבחן נוסף.

מראייניו בטלוויזיה הפסיקו מזמן להזכיר את תיקיו הפליליים, את בג"ץ הצוללות, ובג"ץ אי החתימה על הסדר ניגוד העניינים, והבג"ץ נגד ממשלת חילופים. בג"ץ עצמו מרדים את האמת על הנושאים הקריטיים הללו לפני הבחירות

הבחירות נגנבו בגלל כל העניינים הללו. כל אחד מהם לחוד וכולם יחד.
הבוחר של נתניהו נדרש רק לעניין אחד – נאמנות לגוש נתניהו. בחירה באיש נתניהו. שחרורו ממשפטו והאדרת שמו ושם משפחתו רעייתו ובנו לנצח נצחים.

הבוחרים נגד נתניהו נדרשים גם הם רק לעניין אחד – התנגדות לאותו עניין.
ולכן הבחירות נגנבו. כי אין כיום בישראל בחירות על חיינו שלנו. על הנושאים הקריטיים לקיומנו כאן בעתיד ולהמשך חיינו ללא הנאשם העומד כיום בראש הממשלה.

איתי לנדסברג נבו הוא אזרח המודאג מעומק השחיתות השלטונית, חושש לגורל הדמוקרטיה ומזועזע מהגזענות והאלימות בחברה הישראלית. לשעבר עורך "מבט שני" ומנהל מחלקת תעודה בערוץ הראשון (2002-2017). בן קיבוץ תל יוסף וממקימי הפורום למען אנשי המילואים ( 1995-2017) . כיום במאי, עורך תוכן ומפיק עצמאי.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
6
אוי! אנחנו בהזייה! ראש הממשלה זבל!! מנובל שלא היה כדוגמתו בתולדות עמנו!! ממרום כסאו הוא מנצל הכל!! והכל על חשבוננו! אילו היה צריך להוציא מכיסו וכיסה, היה כבר מזמן בורח מהארץ, אולי לחבר ... המשך קריאה

אוי! אנחנו בהזייה! ראש הממשלה זבל!!
מנובל שלא היה כדוגמתו בתולדות עמנו!!
ממרום כסאו הוא מנצל הכל!! והכל על חשבוננו!
אילו היה צריך להוציא מכיסו וכיסה, היה כבר מזמן בורח מהארץ, אולי לחבר "הטוב" שיממן להם את שארית חייהם

״גניבה״ זו השמצה חסרת בסיס! יש ראש ממשלה שיודע לדבר ולהקסים את בוחריו. הם מאמינים למה שהוא אומר ומצביעים לו. מה תעשה?! תפגין נגדו בכל צומת רענן, תעשה תהלוכות עם סלוגנים שמופיעות מדי שבו... המשך קריאה

"גניבה" זו השמצה חסרת בסיס! יש ראש ממשלה שיודע לדבר ולהקסים את בוחריו. הם מאמינים למה שהוא אומר ומצביעים לו. מה תעשה?! תפגין נגדו בכל צומת רענן, תעשה תהלוכות עם סלוגנים שמופיעות מדי שבוע בכל ערוצי התקשורת, תלך לאסיפות הבחירות של מתנגדיו המרים- ואז תחכה לראות הם תוצאות הבחירות.
אם הצד שלך הפסיד- לא תוכל לטעון ש"גנבו" לך את הבחירות, כי הבחירות דמוקרטיות, וגם אם לא מוצא חן בעיניך שירי ל ניצח- תצטרך לקבל את ההכרעה, כי אלה חוקי המשחק של הדמוקרטיה.
אז צר לי, אבל הביטוי שלך "גנבו לנו את הבחירות"- לא במקום. כי אלה שינצחו עשו זאת ביושר. לפי כללי הדמוקרטיה!

היי איתי. אין הרבה להוסיף על דבריך הנוקבים והנכוחים, לגבי גנבת הבחירות בהווה ובעבר, אך מעניין אותי לקבל חוות דעתך על תשובתי לרוני שכתבה אולי ברצינות אולי באירוניה - "זה לא הגיוני, קשה ל... המשך קריאה

היי איתי. אין הרבה להוסיף על דבריך הנוקבים והנכוחים, לגבי גנבת הבחירות בהווה ובעבר, אך מעניין אותי לקבל חוות דעתך על תשובתי לרוני שכתבה אולי ברצינות אולי באירוניה – "זה לא הגיוני, קשה לזייף בחירות". וזו תשובתי:
סליחה רוני. מי אמר שקשה לזייף בחירות ? אם אתה מנהל ארגון פשע ממושב ראש הממשלה אז בתום ליל הבחירות נוסעות מאות מכוניות לועדת הבחירות המרכזית להביא תוצאות מהפזורות ומהפריפריה. האם אין אפשרות להחליף קרטונים בדרך על ידי כמה שותפים לדבר עבירה ? ובכן תסריט כזה עלה בדעתי אחרי בחירות – 2019 אבל כמו שאת אומרת – זה לא הגיוני. גם על השמועות על כך שסטלין רוצח בסתר אלפי תושבים, הגיב הציבור הרוסי – "זה לא הגיוני". ולגישה "הממלכתית" הזו יש עוד דוגמאות למכביר. איתי. האם לדעתך זה רעיון מופרך לחלוטין ? כל מה שנדרש לדעת כדי לבצע את חילופי הקרטונים הוא מספר הבוחרים בכל קלפי וקלפי, אפילו זייפן מומחה לא נדרש משום שטפסי ההצבעה נמצאים אצל האחראי על הקלפי.

איתי לנדסברג, הזדעזעתי כשקראתי את הכתבה שלך, איזה בג"ץ מטונף יש לנו כאן שהוא מחילט לטובת ביבי, לא יעלה על הדעת, וצריך בדחיפות להחליף את הבג"ץ, בואו ניתן לביב את הכוח לעשות זאת, שבת שלום... המשך קריאה

איתי לנדסברג, הזדעזעתי כשקראתי את הכתבה שלך, איזה בג"ץ מטונף יש לנו כאן שהוא מחילט לטובת ביבי, לא יעלה על הדעת, וצריך בדחיפות להחליף את הבג"ץ, בואו ניתן לביב את הכוח לעשות זאת, שבת שלום אדם ממורמר

הכל רק שלא יתעסקו עם המשפט. הכל כדי שלא תוקם ועדה לחקירת פרשת הצוללות וכלי השיט. זו ההסחה האמיתית. גם פרשת הצוללות זו הסחה מהפרשה של הכסף הגדול. מתווה הגז ושתי חשבונות בפנמה על שם שרה ו... המשך קריאה

הכל רק שלא יתעסקו עם המשפט.
הכל כדי שלא תוקם ועדה לחקירת פרשת הצוללות וכלי השיט.
זו ההסחה האמיתית.
גם פרשת הצוללות זו הסחה מהפרשה של הכסף הגדול.
מתווה הגז ושתי חשבונות בפנמה על שם שרה ויאיר. לפי עדותו של ראש המוסד תמיר פרדו מאות מליוני דולרים.
באשר לכלי הסייבר הוא משתמש
גם במערך של משרד ממשלתי נוסף.
הוא השתלט על מדינת ישראל בתכנית סדורה כבר למעלה מעשור.
בסיוע של מי שתבחר.
היום בעולם יש מעגל של רודנים, כאלה שמנצלים את הדמוקרטיה על מנת לחסל אותה. משחק מונפול עולמי בהשתתפות מנהיגים, קיסרים ,
מנהיגים מושחתים ברחבי העולם
טייקונים, בעלי הון בעלי אינטרסים ותאגידים .
נתניהו הוא הסניף הישראלי במשחק.
אצלם זה כוח שליטה כסף ואולי גם משחק.
אצלנו זה החיים.

עוד 1,013 מילים ו-6 תגובות
סגירה