צאו להצביע

.שלט בהפגנה בבלפור (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)
Olivier Fitoussi/Flash90
שלט בהפגנה בבלפור

לאף אחד אין מושג מה יהיה. גם למי שמפיץ את המסר הכוזב כאילו הנוכל מרעיל התודעה ניצח בוודאות: אז לא. 58 אחוזים מאזרחי מדינת ישראל אינם רוצים בהמשך כהונתו. 58 אחוזים.

לקראת הגשת כתב האישום המוצדק נגדו, הקדים הנוכל את הבחירות. לו היה מפנה את כיסאו, הימין היה מרכיב ממשלה בקלות. אההה. הוא יפנה מרצונו בחלומות הלילה ובצאת הכוכבים.

לאף אחד אין מושג מה יהיה. גם למי שמפיץ את המסר הכוזב כאילו הנוכל מרעיל התודעה ניצח בוודאות: אז לא. 58% מאזרחי מדינת ישראל אינם רוצים בהמשך כהונתו. 58%

שלוש פעמים לא ניצח נתניהו. ואז חתם על הסכם רוטציה כוזב עם גנץ בניגוד לרצון הבוחר והבוחרת (62:58 לטובת גנץ) תוך שהוא משחד את אורלי לוי-אבקסיס (חלל פעור בחוק: אילו לא היה מדובר בעולם הפוליטי, ברור שמדובר בשוחד פלילי) ונהנה מגזענותם של צבי האוזר ויועז הנדל ("ממשלה בתמיכת המשותפת? חס וחלילה", הסבירו יפי הבלורית והתואר).

הוא הפר את הסכם הרוטציה אותו לא התכוון מעולם לקיים, כי רצון הבוחר מעניין אותו כקליפת השום שתקועה בשן שלו אחרי עוד ארוחה מפנקת שלא הוא שילם עליה.

הוא לא העביר תקציב רק כדי שלא יצטרך לקיים את ההסכם. הפרת אמונים חמורה כלפי כל אחת ואחד מאיתנו (חלל נוסף פעור בחוק: אילו לא היה מדובר בעולם הפוליטי, ברור שמדובר בעבירת הפרת אמונים חמורה במיוחד).

תקציב למוסדות לנערות בסיכון? תקציב למקלטים לנשים מוכות? תקציב לטיפול בגברים מכים? תזרים מינימלי למערך הרווחה המורעב? תשלום מינימלי למערכת הבריאות הציבורית? שינוי חשיבה תקציבי במשרד החינוך הכושל? חפשו באנטארקטיקה. כאן מה שקובע הוא אך ורק אינטרס הנאשם בשוחד (שכתב האישום שהוגש נגדו עושה עמו חסד לטעמי).

תומכים שלו תקפו מפגינים נגדו ברחבי הארץ. דוברים מטעמו שובצו בכלי תקשורת ציבורי כדי להחניף לו ובכלי תקשורת מסחרית כדי להחניף לרייטינג.

עומדים לרשותו חינמון-תעמולון יומי במימון שוגר דדי שהלך לעולמו, ערוץ טלוויזיה (השתתפתי שם. הוזמנתי כפרשן. הם נחמדים באמת בערוץ 20. יש שם לעתים דיונים ראויים בהשוואה לתוכניות אשפת הריאליטי בערוצים המסחריים. אבל מדובר בערוץ תעמולה של נתניהו) ועסקן עילג ותוקפני שמגיש את יומן הערב בגלי צה"ל.

תקציב למוסדות לנערות בסיכון? למקלטים לנשים מוכות? לטיפול בגברים מכים? תזרים מינימלי למערך הרווחה המורעב? למערכת הבריאות הציבורית? שינוי חשיבה תקציבי במשרד החינוך הכושל? חפשו באנטארקטיקה

תרבות הכזב השתלטה ("למה אתם אומרים שאין תקציב? יש תקציב". וגם: "הגירעון הוא כמה עשרות מיליארדים. אנחנו בודקים את זה"). ההסתה היא השיטה. השיסוי הוא הדרך. החרבת החלקים הליברל-דמוקרטיים שקיימים במערכת המשפט, היא המטרה. בנט העילג הסביר אתמול ששקד מינתה שופטים לאומיים, ושלפניה מונו שופטים שמאלנים. צריך להיות בור או סתם טיפש כדי לחשוב ששופטים שפוסקים בהתאם ללשון החוק תוך שהם מפרשים אותו פרשנות ליברל-דמוקרטית, הם שמאלנים. בנט אינו טיפש. הוא בור.

הפקרת האזרחים הערבים היא הנורמה. ועכשיו החנופה הצינית והכוזבת כשצריך אותם אלקטורלית. ואף מילה על חסימה שיטתית בת 12 שנים של כל ניסיון לביטול האפרטהייד בגדה. זה כבר בכלל לא עולה על השולחן במערכת הבחירות. גם לא הסיכון שבו העמיד אותנו הנוכל לאחר שהביא לביטול הסכם הפיקוח על איראן בנושא הגרעיני.

נתניהו גם ירק בפנינו כשבג"צ קבע שהחוק לא מונע את הטלת מנדט הרכבת הממשלה על נאשם בשוחד. נתניהו הבהיר בטרם פסק הדין שיחתום על הסכם ניגוד עניינים. הוא לא עשה זאת כמובן. ואילו היה עושה זאת, זה היה משנה משהו? אמיר אוחנה הוא השר לביטחון פנים, ומירי רגב ואסנת מארק הן חברות הוועדה למינוי שופטים, רק בשל נאמנותם הנלעגת והמוחלטת לגחמות האיש שהכשיר את הכהניזם.

כן, נתניהו הכשיר תמיכה בתורת הגזע. זוכרים שכהנא הניח על שולחן הכנסת הצעת חוק זהה לחוקי נירנברג בנושא קשר בין ערבי ליהודיה? רק תחליפו את המילה יהודיה בגרמניה ואת המילה יהודי בערבי וגו'. יורשיו הרעיוניים הם שותפיו של נתניהו שחתומים עמו על הסכם עודפים.

לכן מחר מצביעים שמאל-מרכז.

נכון, ממשלת שמאל-מרכז לא תקום. אבל הסיכוי לכפות בחירות חמישיות לצורך שיקום מחנה השמאל-מרכז וגם הסיכוי לכינון ממשלה ללא נתניהו, אנשי תורת הגזע והנוכלים דרעי וליצמן שגורמים סבל עמוק הו לחרדים והן לחילונים – הסיכוי הזה מחייב הצבעה.

נתניהו הכשיר תמיכה בתורת הגזע. זוכרים שכהנא הניח הצעת חוק זהה לחוקי נירנברג בנושא קשר בין ערבי ליהודיה? רק תחליפו את המילה יהודיה בגרמניה ואת המילה יהודי בערבי. יורשיו הרעיוניים חתומים עם נתניהו על הסכם עודפים

מרצ, עבודה, הרשימה המשותפת. גם יש עתיד ואפילו כחול-לבן בדוחק. אסור שאחת מהן לא תעבור את אחוז החסימה. אחוז הצבעה גבוה בקרב מצביעי שמאל-מרכז הוא המפתח.

כן, זה בידיים שלנו. תזכרו: 58 אחוזים מהציבור אינם רוצים עוד בשלטון נתניהו. ובכל מקרה, חייבים נציגות פרלמנטרית גדולה ככל הניתן למי שנאבקים למען דמוקרטיה, זכויות אדם וקיום כלכלי סביר, ונגד גזענות, פשיזם, חנק כלכלי, הדרה ואפרטהייד.

עורך דין דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. בן 46. נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
מעניין שהעו"ד העלוב הזה שסובל מהמחלה הסופנית "קנאה ושנאה" שהעבירו אותו על דעתו הפך את עצמו גם לשופט ולמבצע והחליט שהאשמות הן אמיתיות עוד לפני המשפט!! אז אם לדבר על חוק ודמוקרטיה, אז את... המשך קריאה

מעניין שהעו"ד העלוב הזה שסובל מהמחלה הסופנית "קנאה ושנאה" שהעבירו אותו על דעתו הפך את עצמו גם לשופט ולמבצע והחליט שהאשמות הן אמיתיות עוד לפני המשפט!! אז אם לדבר על חוק ודמוקרטיה, אז אתה נוכל ואשם לא פחות מנתניהו ! וכל אדם שלא מוצא חן בעינך על פי שיטתך הוא נוכל ואשם. הרי אחד העקרונות החשובות ביותר בדמוקרטיה הוא עיקרון החפות שאתה בתור עו"ד לא מכיר בו! בנוסף אתה מתכחש
לחוק שהסמאל תמך בו שראש ממשלה נאשם יכול להמשיך בתפקיד!!! אז אולי אתה עו"ד על פי חוקי המס. אבל לא בישראל.
מלבד גיבוב השטויות השקרים וזריית חול בעיניים
של ציבור שאתה כמובן מזלזל האינטליגנציה שלו.
אתה חוזר וטוען ש 58% מהציבור לא רוצה את נתניהו ראש ממשלה. אבל שכחת לציין ש80% אינם רוצים את לפיד! ו85% אינם רוצים את סער ואת בנט, ו 90% אינם רוצים את ליברמן!!
אז תפסיק לבלבל את המח.

עוד 703 מילים ו-1 תגובות
סגירה