זוהי אזעקת אמת

ליאת בן-ארי מגיעה לבית המשפט המחוזי ב-5 באפריל 2021 (צילום: אורן בן חקון/פול)
אורן בן חקון/פול
ליאת בן-ארי מגיעה לבית המשפט המחוזי ב-5 באפריל 2021

הפרקליטות החליטה שלא לפתוח בכלל בחקירה פלילית נגד נתניהו בפרשת המניות-צוללות. הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד אולמרט לאחר שהציע חזרה לקווי 1967 וחלוקת ירושלים. נתניהו יודע היטב שלא מדובר בנסיון הפיכה משפטי נגד ראש ממשלה "חזק" מהימין. וגם לא נגד ראש ממשלה חלש מהימין. ואפילו לא נגד ראש ממשלה שהוא שקרן פתולוגי. אין פה גרם של ניסיון הפיכה.

הפרקליטות החליטה לא לפתוח בחקירה פלילית נגד נתניהו בפרשת המניות-צוללות. הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד אולמרט לאחר שהציע חזרה לקווי 1967 וחלוקת ירושלים. נתניהו יודע שלא מדובר בנסיון הפיכה משפטי נגד רה"מ

זהו כתב אישום ענייני מאין כמוהו, שקיימות מספר טענות הגנה משפטיות לגיטימיות נגד חלקים מסוימים מתוכו. אגב, אין לנתניהו טענת הגנה משמעותית נגד האישום בפרשה 1000. שם מדובר בהפרת אמונים חמורה ושיטתית בלי שום טענת הגנה רצינית. חסד נעשה שם עם נתניהו. ייתכן שהיה מקום להאשימו בשוחד גם בפרשה זו.

לגבי פרשה 2000 וגם לגבי פרשה 4000: מדובר ב-2 אישומים מבוססים מאד. נתניהו יורשע לכל הפחות בהפרת אמונים בפרשת 4000. ייתכן שגם בשוחד. לא בטוח. מה שכן, חלק מלחצי המשטרה על ניר חפץ כדי שיהפוך לעד מדינה מצטיירים בעיניי כחמורים מאד. יש לבחון היטב את הנושא וכמובן להעניש כל חוקר שהפעיל על חפץ לחץ לא לגיטימי – אם אכן כך היה.

בחזרה לטענת תפירת התיק ממניעים פוליטיים: מדובר בכזב הבוטה ביותר, בשקר המדהים ביותר, בעלילת השווא השפלה ביותר, בהחרבת יסודות שלטון החוק, ובסכנה עצומה וקיומית לכולנו.

חברינו תומכי הימין:

הוא משקר. אין ניסיון הפיכה משפטי. הוא מסית בפראות. זהו נרקיסיזם רעיל. כזב פתולוגי.

כשהיה מדובר באולמרט, הוא הסביר שאין לו עוד מנדט למשול כבר בשלב החקירות, תמך בהצעת חוק למנוע כהונת רה"מ תחת כתב אישום, ולא קשקש על שלטון פקידים שלא היה ולא נברא.

אנא, חברים וחברות מימין. אל תיכנעו לנרקיסיזם הרעיל ולמדברריו השקרנים כמו העסקן הפוליטי שמסית בגל"צ. נתניהו מחריב את מדינתכם. נאומו הפתולוגי אתמול עלול לגרום לאדם קיצוני לפעול באלימות.

התובעת במשפטו של נתניהו מאויימת. גם היועץ המשפטי לממשלה. עד התביעה אילן ישועה ספג איומים לאחר שסיים להעיד אתמול. זה נורא. זהו השפל של השפל. נורמות מאפיוזיות.

התובעת במשפטו של נתניהו מאויימת. גם היועץ המשפטי לממשלה. עד התביעה אילן ישועה ספג איומים לאחר שסיים להעיד אתמול. זה נורא. זהו השפל של השפל. נורמות מאפיוזיות

נתניהו מסכן אתכם ואותנו לצערי. הוא אינו כשיר עוד. זה כואב, כי אתם מעריכים אותו מאד וחלקכם אף מעריץ אותו. אבל זוהי המציאות.

הוא אינו כשיר. הוא מסוכן. באמת. חייבים להחליפו בכל דרך חוקית ודמוקרטית. זוהי אזעקת אמת.

עורך דין דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. בן 46. נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
דניאל חקלאי, כמו כספית, ברנע, אברמוביץ, דרוקר, ושכמותם; הוא עיתונאי בחסד עליון: חכם ועמוק, אובייקטיבי, הוגן, טהור בכוונותיו בכתיבתו, ובעיקר: רואה בבירור את האמת ללא תוספות או השמטות. או... המשך קריאה

דניאל חקלאי, כמו כספית, ברנע, אברמוביץ, דרוקר, ושכמותם; הוא עיתונאי בחסד עליון: חכם ועמוק, אובייקטיבי, הוגן, טהור בכוונותיו בכתיבתו, ובעיקר: רואה בבירור את האמת ללא תוספות או השמטות. אוהבים את חקלאי, כיף לקרוא אותו

עוד 382 מילים ו-1 תגובות
סגירה