הרכב הוועדה המסדרת: ימינה נדרשת להכריע האם לתמוך בהצעת נתניהו או בזו של יריביו

הליכוד תומך במינוי נציג אחד בוועדה על כל 6 חברי כנסת, בעוד בגוש השינוי רוצים נציג על כל 5-4 ח"כים ● היועצת המשפטית לכנסת: הבחירות לנשיאות צריכות להיערך עד 9 ביוני ● חברת הכנסת מלינובסקי: הוצע לי להתמנות לשרה אם אערוק מישראל ביתנו לליכוד ● דיווח: בניגוד לעמדתו הפומבית בדק סמוטריץ' בסקר את יחס הציבור להקמת ממשלה תוך שיתוף פעולה עם רע"ם

יושב ראש ימינה נפתלי בנט וחבריו למפלגה איילת שקד ומתן כהנא בישיבת סיעה בכנסת, 6 באפריל 2021 (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
יושב ראש ימינה נפתלי בנט וחבריו למפלגה איילת שקד ומתן כהנא בישיבת סיעה בכנסת, 6 באפריל 2021

המאמצים להקמת קואליציה: נתניהו מינה את חברי הכנסת מיקי זוהר ודוד ביטן שמצטרפים ליריב לוין ויעקב אטרקצ'י.

פרופסור עודד גולדרייך ממכון ויצמן אמר לעיתון הארץ על מניעת פרס ישראל ממנו כי "עמדת שר החינוך איננה אלא עוד צעד קטן בתהליך מתמשך של דה-לגיטימציה של השמאל בישראל".

עודד גולדרייך (צילום: מכון ויצמן)
עודד גולדרייך (צילום: מכון ויצמן)

מזכיר ההגנה בממשל ביידן לויד אוסטין מגיע היום לישראל כאורחו של שר הבטחון גנץ.

אוסטין יפגש גם עם ראש הממשלה.

על פי דיווחים גנץ צפוי לבקש הסכם משופר מול איראן.

אמילי מואטי ממפלגת העבודה אמרה הבוקר על תקיפת עופר כסיף ביום שישי: "פגיעה בחבר כנסת היא פגיעה בשלטון החוק. הסיפור הוא לא שוטר כזה או אחר – יש כאן משטרה שבמשך שנים הופקרה, ולא היה מפכ"ל קבוע. הסיפור הוא האלימות כלפי אזרחים. יש מתח ואמון שחייבים לבנות מחדש".

מואטי אמרה את הדברים בגל"צ.

מירב בן-ארי מיש עתיד אמרה ברשת ב': "יש לי הרבה זמן עם סמוטריץ', אני לא מאמינה שהוא יכנס לקואליציה בתמיכת עבאס. כל המהות והאג'נדה שלו היא התנגדות לשיתוף פעולה עם ערבים".

עלן סיכויי "גוש השינוי" אמרה בן-ארי: נקבל את המנדט ונראה.

בצלאל סמוטריץ' (צילום: Sraya Diamant/Flash90)
בצלאל סמוטריץ' (צילום: Sraya Diamant/Flash90)

על נסיעת יו"ר המפלגה שלה יאיר לפיד לארה"ב אמרה בן-ארי "הוא נסע להתייעץ עם הסוקר שלו מלמן. אנחנו חיים בעולם וירטואלי. אפילו הוא השתתף במצעד החיים הווירטואלי. מההיכרות שלי איתו הוא עובד כל הזמן".

סגירה