המלחמה הצפויה בהפתעה עם איראן

בנימין נתניהו נואם באו"ם נגד הסכם הגרעין עם איראן, 27 בספטמבר 2012 (צילום: AP Photo/Seth Wenig)
AP Photo/Seth Wenig
בנימין נתניהו נואם באו"ם נגד הסכם הגרעין עם איראן, 27 בספטמבר 2012

המלחמה הצפויה בהפתעה מול איראן (או עם איראן או נגד איראן) תיפתח כמו כל מלחמה צפויה במכה צבאית. צוללת איראנית תטביע צוללת ישראלית או סתם אניית סוחר ישראלית, טילים יעופו מסוריה לגליל ומלבנון למפרץ חיפה, שגרירות ישראלית תחטוף מכונית תופת 4X4 או משאית תופת. כן כן, בארגנטינה או סתם במרכז אירופה.

המלחמה הצפויה בהפתעה מול איראן תיפתח כמו כל מלחמה צפויה במכה צבאית. צוללת איראנית תטביע צוללת ישראלית או סתם אניית סוחר ישראלית, טילים יעופו מסוריה לגליל ומלבנון למפרץ חיפה

המלחמה הצפויה עם איראן כבר מוכנה בפתח. מכינה את הגייסות, משמרות המהפכה, הטילים ארוכי הטווח, אלפי התותחים והמטוסים. כל הקברניטים כבר קיבלו את המודיעין הגולמי, כלי התקשורת כבר סיפרו על המידע המדויק שהביא ראש המוסד בניגוד לדעתו של ראש אמ"ן, ועל ההתראה שנתן הרמטכ"ל בניגוד לדעתו של שר הביטחון.

דברי הרהב של ראש הממשלה, נאומיו השחצניים המתלהמים וחיוכו הזחוח כבר שודרו והוקלטו שוב ושודרו שוב וכולם יודעים שישראל הולכת למלחמה מול איראן (או עם איראן או נגד איראן).

המלחמה הצפויה מטרתה ברורה. באוקטובר כנראה יהיו בחירות. שוב בחירות. ושוב יש להתכונן למען ביטחון ישראל לבחירות. המלחמה נועדה לתעמולת בחירות. כמו כל מלחמה צפויה.

לישראל הרי אין דרישה לשטחים באיראן. גם הסכם שלום תמורת שלום לא עומד על הפרק. שליחים סודיים לא נפגשים בין המדינות, וההסכם האמריקאי-איראני הקורם עור וגידים על תכנית הגרעין האיראנית, רק מזרז את החלטת ממשלת ישראל, כלומר את החלטת ראש ממשלת ישראל, לצאת למלחמה מול איראן (או עם או נגד).

מה תרוויח ישראל ממלחמה מול איראן? תוהים הפרשנים שלעולם מופתעים ממלחמות. ובכן ישראל כמובן לא תרוויח כלום, היא רק תפסיד, אבל ממשלת ישראל כלומר ראש ממשלת ישקר-אל יקבל עוד קדנציה. ממשלת חירום תתאחד מיד סביב מנהיגותו הבלתי ניתנת לערעור. מצב איום ההשמדה יהיה ברור לכל אזרח ואיש לא יעסוק בשטויות כמו שוחד מרמה והפרת אמונים, סיגרים שמפניה וכמה כתבות בוואלה.

מה תרוויח ישראל ממלחמה מול איראן? תוהים הפרשנים שלעולם מופתעים ממלחמות. ובכן ישראל כמובן לא תרוויח כלום, היא רק תפסיד, אבל ממשלת ישראל כלומר ראש ממשלת ישקר-אל יקבל עוד קדנציה

ממשלת החירום החדשה למלחמה הצפויה מול איראן, תעסוק למעשה רק בדבר אחד – במלחמה הצפויה מול איראן. הממשלה כבר מיומנת. מערכת החינוך תושבת, הילדים יכלאו בבתי ההורים המובטלים, מערכת הבריאות תכין את עצמה לנפגעי הדף, רסיסים ושריפה ותעבור ממצב קורונה למצב מלחמה מול איראן (או נגד או עם). מערכות הרווחה כבר יסגרו מעצמן. האוצר יקיש בקופה הריקה ויפנה לציבור לקבלת מלווה מרצון. שרי הממשלה יעלו מעצמם על דוכן הכנסת ויקללו כל מי שינסה לבחון את נחיצות המלחמה.

משרד המשפטים יסגור את בית המשפט המחוזי מחשש שטילים איראנים יפגעו באולם בו מתנהל משפט השוחד של רה"מ המנהל את המלחמה הצפויה נגד איראן (או עם או מול).

בג"צ הרחום והחנון יאשר את ביטול המשפט עקב מצב החירום ונאום חמור וחריף ומאיים ומזעזע ינשא ערב ערב במהדורת החדשות בשידור חי מהמקלט האטומי בו ישהה ראש הממשלה עם רעייתו ושני בניו ואולי גם סריסיו.

המלחמה הצפויה עם איראן תתפוס את מערכת הביטחון בשיא פריחתה הכלכלית. הרמטכ"ל שהזהיר וחיל האוויר שהפציץ והמוסד שחיבל בסרקזות ובארכיון וחיסל את ההוא, איך קוראים לו, שר הגרעין. כולם יפרחו שוב. כי המלחמה הצפויה מול איראן תהיה נקודת הזינוק לחורבן וצמיחה. בו זמנית.

כל משאבי המשק והשקעותיו בהייטק ישועבדו לשיקום הנזק מאלפי הטילים האיראניים שיפגעו במרכזי האוכלוסייה ויפצפצו את איום מגיפת הקורונה לבדיחה היסטורית. ראש הממשלה יישב על כסאו בטוח ומובטח ומאובטח בלי שום איום של משפטי פלילי או תחקיר עיתונאי על עברו.

בג"צ הרחום והחנון יאשר את ביטול המשפט עקב מצב החירום ונאום חמור וחריף ומאיים ומזעזע ינשא ערב ערב במהדורת החדשות בשידור חי מהמקלט האטומי בו ישהה ראש הממשלה עם רעייתו ושני בניו ואולי גם סריסיו

הצלחתו מובטחת כאשר המלחמה הצפויה עם איראן תשחרר אותו מעדויות 333 עדי המפתח במשפטו ותסיר סוף סוף את האיום בהדחת ראש ממשלה חזק מהימין.

אפילו איראן תיווכח מי החזק באזור. המלחמה מול עיראק נמשכה 8 שנים ועלתה במאות אלפי קרבנות? המלחמה מול ישראל תימשך לנצח. מספר הקרבנות לא חשוב. ראש ממשלת ישראל הוא לא סאדם חוסיין. הוא יציב, חזק ויישאר בשלטון כל עוד המלחמה נמשכת, כלומר המלחמה תימשך כל עוד הוא בשלטון.

איתי לנדסברג נבו הוא אזרח המודאג מעומק השחיתות השלטונית, חושש לגורל הדמוקרטיה ומזועזע מהגזענות והאלימות בחברה הישראלית. לשעבר עורך "מבט שני" ומנהל מחלקת תעודה בערוץ הראשון (2002-2017). בן קיבוץ תל יוסף וממקימי הפורום למען אנשי המילואים ( 1995-2017) . כיום במאי, עורך תוכן ומפיק עצמאי.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
4
לשיטתכם ההזויה נדמה כאילו נתניהו יזם את העימות עם איראן. בפועל איראן נלחמת בנו כבר עשרות שנים במטרה להשמידנו, ואנחנו טומנים את הראש בחול, כאילו האויב זה חיזבאללה או חמאס. בינתיים בשנות ... המשך קריאה

לשיטתכם ההזויה נדמה כאילו נתניהו יזם את העימות עם איראן. בפועל איראן נלחמת בנו כבר עשרות שנים במטרה להשמידנו, ואנחנו טומנים את הראש בחול, כאילו האויב זה חיזבאללה או חמאס. בינתיים בשנות נתניהו היו הכי פחות הרוגים כי נתניהו חושף את האויב האמיתי – איראן, שמעדיף להיות בשלב הזה סמוי, עד שיסיים את ההתחמשות בגרעין ובנשק קונבנציונאלי כדי לממש את מטרתו, חלילה וחס.

מזעזע כמה שזה צפוי. אבל ביבי הוא מה שהוא. האשמה לא מוטלת רק עליו, אלא במידה רבה על הסובבים אותו. האיומים שבמנהיגי המאה העשרים לא יכלו לפעול בלא שיתוף פעולה נמרץ של גורמים אינטר... המשך קריאה

מזעזע כמה שזה צפוי.
אבל ביבי הוא מה שהוא. האשמה לא מוטלת רק עליו, אלא במידה רבה על הסובבים אותו. האיומים שבמנהיגי המאה העשרים לא יכלו לפעול בלא שיתוף פעולה נמרץ של גורמים אינטרסנטים. זה בדיוק המצב אצלנו. ההיסטוריה לא טועה ולא משקרת.

הכל ידוע וברור. מקומו של ביבי בכלא, חד וחלק! נתן אשל הפסיכוזי מנהל את ענייני המדינה ממקום של עיוותים נפשיים מוטרפים, ברדוגו לופת את ביבי במגע אורי גלרי מכושף, וטופזלוקדודו האובדני מתפתל... המשך קריאה

הכל ידוע וברור. מקומו של ביבי בכלא, חד וחלק! נתן אשל הפסיכוזי מנהל את ענייני המדינה ממקום של עיוותים נפשיים מוטרפים, ברדוגו לופת את ביבי במגע אורי גלרי מכושף, וטופזלוקדודו האובדני מתפתל עם עיניו היורדות תהומה למחשכים הכי פסיכיאטריים. נו? עם סביבה כזאת פלא שביבי הולך לאיבוד יותר ויותר? אה? ולכן הכלא זה מה יאזן אותו מההחלקה במדרון לעבר הטראגיות הבלתי נמנעת, ממש כמו דודו טופז שאיבד כל קשר למציאות

עוד 639 מילים ו-4 תגובות
סגירה