בנימין נתניהו ומשה אלון במערכת הבחירות המוניציפלית ב-2018 (צילום: פייסבוק)
פייסבוק

החשוד באיומים על בן-ארי: חבר הליכוד בקצרין ומעריץ של נתניהו

משה אלון, הנחקר בחשד כי שלח מכתב מאיים לתובעת הראשית במשפט נתניהו, הוא פעיל ליכוד ברמת הגולן, אשר התמודד בראש רשימת המפלגה בבחירות האזוריות ב-2018 ● אלון אף אירח את ראש הממשלה בביתו והצטלם איתו לסרטון משותף בו ברך את נתניהו: "שהקדוש ברוך הוא תמיד, אבל תמיד, ישמור עליך" ● בקצרין, הדעות על אלון חלוקות ● ראש המועצה: "אני מכיר את משה כאדם טוב"

משה אלון, החשוד בשליחת מכתב איום והטרדה לביתה של ליאת בן-ארי, התובעת הראשית במשפט נתניהו, הוא פעיל ליכוד מקצרין אשר התמודד בראש הרשימה של המפלגה בבחירות המוניציפליות האחרונות, אך לא זכה בייצוג במועצה.

אלון אירח את ראש הממשלה בנימין נתניהו בביתו בעת ביקוריו בקצרין והצטלם איתו לסרטון משותף בו בירך את נתניהו ואמר: "אדוני ראש ממשלת ישראל: עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל תמיד היו לנגד עיניך. שהקדוש ברוך הוא תמיד, אבל תמיד, ישמור עליך". נתניהו השיב לו בחיבוק ואמר: "אין עוד אחד כמוך. יותר ממך אין".

תגידו, נראה לכם שזה קורה בהרבה מדינות שאזרחים מברכים ומחבקים את ראש המדינה שלהם? אנחנו ברי מזל שיש לנו את הקשר המיוחד הזה עם ביבי ♥וכמובן אמן לברכה המרגשת של משה אלון. סחטיין עליך.

Posted by ‎רק ביבי‎ on Tuesday, July 9, 2019

מלשכת נתניהו לא נמסרה התייחסות לשאלה שהופנתה בעניינו של אלון, כפי שלא נמסרה עד כה לגבי אף אחת מההשמצות והאיומים שהופנו לעברה של התובעת, ואשר נחשפו בכתבות בזמן ישראל.

אלון חשוד כי בתקופה בה בן-ארי ישבה שבעה על אחותה שנפטרה, באוגוסט אשתקד, הניח בתיבת הדואר בביתה מכתב איומים חריף בזו הלשון: "חלאת המין האנושי ליאת בן-ארי המושחטת, אנחנו למען ביבי, נמרר לך את החיים עד שתתאבדי. לא מפחדים ממך עבריינית. יום יום נסתכל לך בלבן של העיניים ימזדיינת" (הטעויות בעברית במקור, א"ה).

יחידת הסייבר של להב 433 המנהלת את החקירה הודיעה לאחרונה לבית משפט השלום בראשון לציון כי במסגרת החקירה נלקחו "דגימות DNA  לצורך השוואה אל מול מכתב האיומים התפוס", וכן כי "החשוד נחקר תחת אזהרה בגין חשד לביצוע העבירות ומסר את גרסתו".

מכתב שהושאר בתיבת הדואר של ליאת בן-ארי
מכתב שהושאר בתיבת הדואר של ליאת בן-ארי

תיק החקירה נמצא בעיון פרקליטות המדינה מחלקת הסייבר לצורך גיבוש המלצות ולקבלת החלטה בתיק.

על המכתב שאלון חשוד כי שלח מופיע שמם של פעילי ליכוד אחרים, ביניהם אורלי לב, אולם בידי המשטרה בדיקות די-אן-איי שנלקחו מהמכתב המאששות לכאורה את החשד כי אלון עומד מאחורי המכתב. לב, אשר יזמה את ההפגנות נגד בן-ארי מול ביתה וטענה ברשתות החברתיות כי בנה של בן-ארי תקף שוטר (אך הסירה טענות אלה בצו של שופט), סבורה כי נפלה קורבן לניסיון הפללה.

"אין ביני לבין ליאת בן-ארי משהו אישי", אמרה לב הבוקר לזמן ישראל. "יש פה מלחמה על הצדק. אני לא אכתוב לה לא הודעות ולא מכתבים. לא ארד לרמה כזאת טיפשית ומבזה. העלילות שהעלילו עלי בהקשר הזה, וההודעות והטרדות הנאצה שאני עוברת לא בעקבות זה, יועברו לטיפול המשטרה".

"הוא יעשה הכול בשביל ביבי"

סביב מועמדותו של אלון כראש הסיעה בקצרין התחולל מאבק רוויי יצרים בבחירות המוניציפליות ב- 2018, וחלק מנציגי המפלגה לא קיבלו את מועמדותו ואף ביקשו לפרק את הסניף בגלל מועמדות זו.

ותיקי הסניף טוענים שאלון הוצנח לתפקיד בהוראת מקורבי ראש הממשלה וכי מועמדותו פגעה בכוחה של המפלגה בעיר, אשר בעבר הצליחה להכניס נציגים למועצה המקומית.

אורי זכריה ומירי רגב ב-2017 (צילום: פייסבוק)
אורי זכריה ומירי רגב ב-2017 (צילום: פייסבוק)

"הוא שתול מטעם נתניהו, איש ריב ומדון אשר פירק לנו את כל הסניף", אומר אורי זכריה, לשעבר חבר מועצה בעיר וחבר תנועת הליכוד. "בכל האירועים והמהלכים שנעשו כאן בליכוד בשנים האחרונות, אנשי נתניהו היו שותפים פעילים".

אתה טוען שהוא מינוי פרטי של נתניהו?
"מבלי להתייחס אישית לנתניהו, אני יכול להגיד לך שבשלושה אירועים בקצרין שבהם התארח ראש הממשלה, הוא התארח בביתו של אלון ומנע מחברי ליכוד ותיקים להגיע לביתו, ביניהם גם ממני. לכן שום דבר שתגיד לי עליו לא יפתיע אותי.

"יש לו התנהגות ברוטלית וכוחנית מאד. איש מאד אגרסיבי. הוא מעולם לא נבחר רשמית לתפקיד, אבל ראש הממשלה תמך בו בבחירות האחרונות למועצת קצרין, שלח אליו שרים, ועזר לו בקמפיין ובכל זאת הוא לא הצליח לגרד את מחצית המנדט. גם במערכת הבחירות האחרונה לכנסת הוא שיתק את כל הסניף בגיבוי אנשי המנגנון".

בבחירות האחרונות לכנסת קיבל הליכוד 30.05% מהקולות בקצרין – 1,024 מצביעים – מול 39.17% (1,370 מצביעים) בבחירות הקודמות לפני שנה, במרץ 2020.

זכריה טוען כי כחלק מהמאבק בינו לבין אלון, אנשי נתניהו דאגו לפיטוריו מתפקיד יו"ר סיעת הליכוד בעיר. "פעמיים הליכוד הפסיק את חברותי בגלל שנאלצתי להתמודד עצמאית, ואף זכיתי לקבל מכתב מיו"ר התנועה על הפסקת חברותי. ברצותו להתלקק ולהתחנף למשפחת נתניהו, משה היה מוכן לעשות הכול. ההערצה שלו אל נתניהו עיוורת".

ראש המועצה המקומית קצרין דימי אפצב עם בנימין נתניהו ומשה אלון (צילום: פייסבוק)
ראש המועצה המקומית קצרין דימי אפצב עם בנימין נתניהו ומשה אלון (צילום: פייסבוק)

לראש מועצת קצרין הנוכחי דמיטרי אפרצ'ב, איש "ישראל ביתנו", יש דווקא דברים טובים לומר על אלון. "אין לי מושג בעניין האיומים. אני מכיר את משה כאדם טוב, שומר חוק בהקפדה יתרה ובטח לא מעורב בשום דבר פלילי", אמר אתמול לזמן ישראל.

עו"ד סוזי ארניה, המייצגת את אלון, מסרה לזמן ישראל בתגובה: "מרשי הכחיש את החשד שהופנה כלפיו במסגרת החקירה והעניין נמצא בברור של הרשויות. טרם התקבלה החלטה בנדון".

אלון עצמו סירב להתייחס לפניות נוספות של זמן ישראל. מלשכת ראש הממשלה לא נמסרה התייחסות לפניות זמן ישראל.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
4
שלטון הכח למרבה הצער הימין מאוד חזק מול המרכז שמאל אף על פי שבשטח הם מאוד לא ימניים. הם רק רוצים שלטון ושררה. הם לא מספחים בגדה כשאפשר הם מעבירים כסף לחמאס בכדי לקבל קצת שקט ואחר כך מספ... המשך קריאה

שלטון הכח למרבה הצער הימין מאוד חזק מול המרכז שמאל אף על פי שבשטח הם מאוד לא ימניים. הם רק רוצים שלטון ושררה.
הם לא מספחים בגדה כשאפשר
הם מעבירים כסף לחמאס בכדי לקבל קצת שקט ואחר כך מספרים לנו שיש הרתעה.
הם לא מצליחים להתגבר על ירי טילים שנמשך כבר 20 שנים.
הם מוכנים להקים ממשלה עם אנשי עבודה שמאל וערבים.
כל עם ישראל בני ערובה והמדינה הולכת לטימיון. זה רצון הבוחרים הימני אין מה לעשות.
הסוסים וההעגלה דוהרים לתהום והמנהיגים יקפצו ממנה בזמן.

עידוד ההפחדה והטרור של ביבי כלפי אלה שקולטים את מהלכיו המסריחים זה ברור כשמש. ביבי אחראי במידה מסוימת לרצח רבין, הוא טפטף רעל במשך שנים ארוכות לחסידיו כנגד רבין. רובוטים מתוכנתי התאבדות... המשך קריאה

עידוד ההפחדה והטרור של ביבי כלפי אלה שקולטים את מהלכיו המסריחים זה ברור כשמש. ביבי אחראי במידה מסוימת לרצח רבין, הוא טפטף רעל במשך שנים ארוכות לחסידיו כנגד רבין. רובוטים מתוכנתי התאבדות כלוין, ברדוגו, נתן אשל, טופז לוק, אמסלם וכו' זה שם במעטפת הקרובה – האווירה נוזלת קבע גם למעגלים רחבים יותר, עד לתומכים עממיים, בוטים ברשתות החברתיות ועוד יגאל עמירים פוטנציאליים כאלה ואחרים

עוד 664 מילים ו-4 תגובות
סגירה