לפיד נאם לראשונה מקבלת המנדט: כעסנו ושנאנו מספיק

דיווח: בנט רוצה לסיים את המו״מ עם לפיד תוך שבוע ● נתניהו: בנט ושקד ביצעו את הונאת הבחירות הגדולה בתולדות המדינה ● שיקלי: המהלך של בנט מעוות ● דרעי, גפני וליצמן לבנט: ממשלת ימין תקום אם תבוא איתנו ● עידית סילמן מימינה לנתניהו: מעוניינת בעצירת הכאוס שיצרת ● ניר אורבך: דרך בנט היא הנכונה ● עימותים בשייח׳ ג׳ארח לאחר שבן גביר העביר לשם את לשכתו

יאיר לפיד בישיבת הסיעה, 3 במאי, 2021 (צילום: דוברות יש עתיד)
דוברות יש עתיד
יאיר לפיד בישיבת הסיעה, 3 במאי, 2021

כתב ערוץ 12 מדווח:

אחמד טיבי משתף סרטון בו נראה מתנחל מתיז מה שנראה כמו גז פלפל או גז מדמיע ומתחיל מהומה.

סמוטריץ' שיתף את אותו הסרטון ורואה דברים אחרים:

הקלות קורונה נוספות במשכן הכנסת: יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, החליט הערב כי חברי הכנסת ישובו לפקוד באופן מלא את כיסאותיהם באולם המליאה כבר בשבוע הבא; יציע העיתונאים ייפתח; כמו כן תותר כניסת מבקרים, קבוצות ושדולות ותוגדל כמות המזומנים לוועדות הכנסת.

קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף מפרסם הערב (6/5) סדרת הקלות משמעותיות בהגבלות הקורונה לבאי המשכן, שיחזירו את הכנסת לפעילות סדירה כמעט לחלוטין, כפי שהיה לפני פרוץ משבר הקורונה.

בהארץ מפרסמים כי ליצמן, אמר כי יהדות התורה אינה נמצאת במשא ומתן להרכבת ממשלה עם נפתלי בנט ויאיר לפיד: "כל התדרוכים והדיווחים על שיחות שלנו עם בנט, סער ולפיד שקריים", אמר ליצמן בהצהרה לתקשורת, "אין אף אחד שמוסמך לדבר איתם וזה לא קורה. לא נתמוך בממשלה של בנט ולפיד בשום צורה, אלא בממשלת ימין. הכתרת ליברמן לשר האוצר ולפיד לראש הממשלה היא ניתוק כל קשר עם היהדות החרדית".

מנגד בחדשות 12 דיווחו כי בין לפיד לבנט יש הסכמה שוועדת הכספים תישאר בידי נציג ימני כדי לפייס את החרדים על כך שליברמן יקבל את האוצר.

על פי הדיווח מפלגת מרצ מתעקשת על תיק החינוך.

בכאן מדווחים כי בנט רוצה לסיים את המו"מ עם יו"ר יש עתיד תוך שבוע. למקורביו אמר: החלטתי ללכת על הממשלה עם לפיד בכל הכוח, לא נוותר על ההזדמנות

סגירה