מר חלחלה

מחאה על מחירי הדיור (צילום: תומר נויברג/פלאש90)
תומר נויברג/פלאש90
מחאה על מחירי הדיור

אני חושש שממשלת השינוי לא תפתור את הכשלון החברתי-כלכלי המחפיר ביותר של ממשלות נתניהו:

הפיכת קניית דירה לדבר בלתי אפשרי במדינת ישראל, תוך יצירת לחץ נפשי וכלכלי עצום וקיומי על שוכרי דירות שנאלצים להעביר הון עתק ממשכורותיהם לבעלי הדירות רק כדי ליהנות מקורת גג שלעולם לא תהיה בבעלותם ותוך חרדה בלתי פוסקת מפיטורין.

וכן תוך יצירת לחץ נפשי וכלכלי עצום וקיומי על רוכשי דירות שמשתעבדים לתשלום משכנתה לבנק עד גיל זיקנה.

וכמובן תוך הרחבה בלתי נתפסת של הפערים העצומים בין בעלי נכסים לבין מי שאינם בעלי נכסים.

הפיכת קניית דירה לבלתי אפשרית במדינה, תוך יצירת לחץ נפשי וכלכלי קיומי על שוכרי דירות, שנאלצים להעביר הון עתק לבעלי הדירות כדי ליהנות מקורת גג שלעולם לא תהיה בבעלותם, תוך חרדה מפיטורין

אך אם בעתיד ייפתר כישלון מחירי הדיור המחפיר, ומחירי הדירות ישובו להיות סבירים והדירות יהיו בהישג יד, אנחנו וילדינו נשאל את עצמנו בפליאה איך הסכמנו לחיות ככה כל כך הרבה שנים.

איך הסכמנו לחיות כך לאורך כל שנות שלטון נתניהו.

איך הסכמנו לחיות בלחץ נורא וקיומי ותחת סבל שאינו מחויב המציאות ותחת אי צדק כה מקומם.

ראש הממשלה היוצא שיכנע רבים שהוא מר כלכלה. ובכן לא, ראש הממשלה היוצא הוא מר חלחלה. הוא באמת הכישלון הכלכלי הגדול ביותר.

עורך דין דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. בן 46. נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
2
עוד 189 מילים ו-2 תגובות
סגירה