כמה דברי סיכום ופרידה מנתניהו

"לא יהיה כלום כי אין כלום", צילום מסך מנאום בנימין נתניהו
"לא יהיה כלום כי אין כלום", צילום מסך מנאום בנימין נתניהו

בנימין נתניהו, רציתי רק לומר לך כמה דברי פרידה וסיכום:

1

אני חושב ששכחת מה זה להיות יהודי. פשוט. יהודי שמוסר היהדות לנגד עיניו. לא תחמוד. לא תגנוב. לא תענה ברעך עד שקר. כמה דיברות כאלה. יהודי שלא מלבין פני חבריו ברבים. יהודי שפיקוח נפש אצלו קודם לכל ועוד ועוד.

אתה ידעת רק לנצל, להשפיל, לרמות, לגנוב לכאורה.

אני חושב ששכחת מה זה להיות יהודי. פשוט. יהודי שמוסר היהדות לנגד עיניו. לא תחמוד. לא תגנוב. לא תענה ברעך עד שקר. יהודי שלא מלבין פני חבריו ברבים. יהודי שפיקוח נפש אצלו קודם לכל

2

אני חושב שאתה משעמם אותנו. תמיד אותם טריקים שטיקים, נאומים שחוזרים על עצמם, סיסמאות שדופות, יחסי ציבור ושופרות שמדקלמים כמו רובוטים דפי מסרים. משעמם.

3

עמדת בראש ממשלה מסוכנת. ממשלת ימין וחרדים מסוכנת. מינית אנשים שכל יום שלהם בהנהגת המדינה ובניהול חיי אזרחיה היה יום מסוכן, והמחדלים הגיעו כמצופה.

מה חשבת? שליצמן יכול להיות שר בריאות? מדוע? איזו השכלה או ידע יש לו כדי לנהל את השירות החיוני ביותר לחיי אדם? וכשהגיעה המגיפה לא הזזת אותו עבור איש מקצוע.

את מירי רגב הצבת במקומות הכי פחות מתאימים לכישוריה. את גלנט שלחת דווקא למשרד החינוך. הרגיש מבין משרדי הממשלה והאחראי לחינוך מיליון וחצי ילדי ישראל. למה? את אמיר אוחנה מינית למשרדי המשפטים וביטחון פנים. יצאת מדעתך?

אתה עצמך אישרת מכירת צוללות מתקדמות למצרים וחמקנים לאמירויות. כלי נשק שמסכנים את ביטחון ישראל מידית. אתה עצמך שחררת אלף מחבלי חמאס וכל חודש העברת עשרות מיליוני דולרים לחמאס. אתה היית ראש ממשלה מסוכנת. מופקרת.

עמדת בראש ממשלה מסוכנת. ממשלת ימין וחרדים מסוכנת. מינית אנשים שכל יום שלהם בהנהגת המדינה ובניהול חיי אזרחיה היה יום מסוכן, והמחדלים הגיעו כמצופה

4

נתניהו, היית כלום, לא עשית כלום ולא השארת אחריך כלום. שום מורשת. שום מעשה שניתן להבין שיש בו דאגה לאזרחי ישראל. לא הורדת את יוקר המחיה, לא הבאת מאות מיליארדים ממרבצי הגז, לא השקעת כלום בבתי בתי חולים, לא שיפרת בכלום את חיי ניצולי השואה, הקשישים, פגועי הנפש.
השארת אחריך אדמה חרוכה וכלום. כלומניק.

5

קראת לעצמך ראש ממשלה חזק מהימין, אבל ויתרת וביטלת וברחת מכל החלטה של הימין. מהרחבת ההתישבות בשומרון, דרך ביטול הסיפוח, עבור באי פינוי חאן אל אחמאר, אל רפורמה בביהמ"ש העליון שמעולם לא התרחשה ועוד. העברת את חוק הלאום והכנסת אצבע לעין של ערביי ישראל ובהמשך דאגת להביא לכנסת את הימין הגזעני המטורף כדי להבעיר את האזור. אתה חלש. חלשלוש. עלה נידף ברוח.

6

אמרת שלא ניתן לאיראן להגיע לפצצת גרעין ודווקא במשמרת שלך האיראנים התקדמו למרחק שבועות מבניית פצצה. הגדילו את העשרת האורניום ומאחר וארה"ב בעידודך ביטלה את הסכם הגרעין , גם אין פיקוח משמעותי על התקדמות איראן לפצצה. אבל מה? את ההחלטה אם להפציץ השארת לבא אחריך. כי אתה הרי חזק מהימין. בעיקר חזק בנאומים ודיבורים.

7

נתניהו, אתה אנרכיסט. אין לך טיפת כבוד לחוק. אינך מציית לחוק. אתה פורע חוק, לכאורה, ותוקף את אנשי החוק. בתקופתך ביהמ"ש העליון הפך למטרה לניגוח, ביזוי והשפלות, משטרת ישראל פורקה, השב"כ נוצל לצרכי משפחתך והמוסד ליחסי הציבור שלך. העברת החלטות ביטחוניות על דעת עצמך בלבד בלי דיון בלי אישור הרמטכ"ל ושר הביטחון. אתה אנרכיסט.

נתניהו אתה אנרכיסט. אין לך טיפת כבוד לחוק. אינך מציית לחוק ואתה תוקף את אנשי החוק. בתקופתך ביהמ"ש העליון הפך למטרה לניגוח, ביזוי והשפלות, השב"כ נוצל לצרכי משפחתך והמוסד ליחסי הציבור שלך

8

התיקים שלך תפורים מחומר קשיח. לא מתכלה. למרות שטענת שנים שהתיקים מתפוררים אנחנו עדים יומיום במשפטך לעוצמת התיקים, ועמידותם.

9

תקשורת מגויסת? שנים טענת נגד התקשורת כי היא המגויסת נגדך. בפועל הקמת בסיסי מגויסים בכל כלי התקשורת כמעט. שופרות, לקקנים, ביביסטים בשכר, קשרי הון שלטון עיתון, לכאורה, שעל חלקם אתה עומד כיום לדין. צחוק הגורל. בכל מה שהאשמת אחרים מדומיינים, אתה עצמך מואשם בפועל בתיקים עמוסים בראיות ובכתבי אישום על שוחד מרמה והפרת אמונים.

10

פרוטקטור אופ יזראל? אתה? אתה מחריב המדינה. גורם ההסתה והפילוג הראשי. אתה מי שהכניס כהניסטים לכנסת, אתה מי שפגע יותר מכולם בביטחון ישראל. פירק את השותפות עם ארה"ב, גרם לקרע עם יהדות ארה"ב, הביא עלינו שוב ושוב מבצעים חסרי תכלית ותוחלת בעזה, בזבז מיליארדים על צוללות מיותרות בזמן שחיילי צה"ל נכנסו בנגמשים מיושנים לעזה, אתה מי שהוציא מיליארדים על הכנות לתקיפה שלא בוצעה באיראן ואתה מי שמכר את עתודות הגז של נכדינו לטייקונים זרים.

אתה לא מגן ישראל, אתה מחריב ישראל, ולמזלנו לא הצלחת לשטוף את מוחו של הרוב בעם הזה. כך נוצרה ההזדמנות להדיח אותך ולהחליף אותך באנשים שפויים.

פרוטקטור אופ יזראל? אתה גורם הפילוג. זה שהכניס כהניסטים לכנסת. זה שפגע יותר מכולם בביטחון ישראל, פירק את השותפות עם ארה"ב, גרם לקרע עם יהדות ארה"ב, הביא עלינו מבצעים חסרי תוחלת בעזה

11

עסקת המאה, הונאת המאה, אפשר לומר שהייתי בעצמך הונאת המאה. כישלון המאה. כולך פקה פקה.

לך ואל תחזור.

איתי לנדסברג נבו הוא אזרח המודאג מעומק השחיתות השלטונית, חושש לגורל הדמוקרטיה ומזועזע מהגזענות והאלימות בחברה הישראלית. לשעבר עורך "מבט שני" ומנהל מחלקת תעודה בערוץ הראשון (2002-2017). בן קיבוץ תל יוסף וממקימי הפורום למען אנשי המילואים ( 1995-2017) . כיום במאי, עורך תוכן ומפיק עצמאי.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
6
כל עוד אני יכול, אמשיך: ביבי זה מחלה, נרקיסיזם, אגו-מאניה, מסכנות, עליבות, כלא... לענייננו, אני לא מומחה בשןם תחום, חוץ ממסיבות טראנס וגת וערק, ובכל זאת - הדרך היחידה לגאול את ביבי הנאד... המשך קריאה

כל עוד אני יכול, אמשיך: ביבי זה מחלה, נרקיסיזם, אגו-מאניה, מסכנות, עליבות, כלא…
לענייננו, אני לא מומחה בשןם תחום, חוץ ממסיבות טראנס וגת וערק, ובכל זאת – הדרך היחידה לגאול את ביבי הנאד המעאפאן הזה מייסוריו הנרקיסיסטיים היא אך ורק כלא, רק שם יצליח להיגמל מהמחלה הטראגית, אך הלופתת אותו ללא יכולת מצידו להשתחרר

עוד 721 מילים ו-6 תגובות
סגירה