עכשיו כשאני יודעת למה עמית סגל נעדר מאולפן שישי, אני רגועה

עמית סגל מפרשן פוליטית את סיכויי ממשלת השינוי, צילום מסך מערוץ 12
עמית סגל מפרשן פוליטית את סיכויי ממשלת השינוי, צילום מסך מערוץ 12

ודאי תהיתם למה עמית סגל נעדר מאולפן שישי האחרון. יתכן אפילו שחשבתם שזה קשור לכמה אי דיוקים מביכים שלו.

אולי חשבתם שזה קשור לכך ש"הפרשן הפוליטי" בישר שוב ושוב לקהל הצופים בידענות נחרצת כי אין שום סיכוי שבנט ולפיד יצליחו להקים ממשלה, ואז הם הצליחו. והוא טעה.

ודאי תהיתם למה עמית סגל נעדר מאולפן שישי האחרון. יתכן שחשבתם שזה קשור לכמה אי דיוקים שלו. אולי חשבתם שזה קשור לכך ש"הפרשן הפוליטי" בישר בידענות נחרצת כי אין סיכוי שבנט ולפיד ירכיבו ממשלה

אולי חשבתם שזה קשור לטנטרום המביך-עד-ביזאר שלו אחרי עשו ממנו קצת צחוק בתוכנית סאטירה, ודוקא אז נזכר לקבול על אפליית מזרחים בתכנית והוכיח אותה עם דוגמה משנת 2003?

אולי חשבתם שזה קשור לכך שהתבלבל בין 4-10 ימים של אריזה והתארגנות של משפחת אולמרט כשנפרדו מבלפור, לבין "שבועות ארוכים", כשניסה, כך נראה, ליצור סימטריה מזוייפת בין אולמרט לנתניהו. סימטריה שתשכיח מאיתנו את זה שיושב לנו פולש בבלפור.

אבל לא!
על פי כתבת יח"צ מטעם "המערכת" במאקו סלבס: "עמית סגל הוא אחד הכתבים האהובים על המסך, וכשהוא נעדר בסוף השבוע האחרון מאולפן שישי רבים שמו לב לחסרונו. יצאנו לבדוק מה עמית עשה ביום שישי – וחזרנו עם תשובה מאוד משמחת".

אתם יודעים איפה היה עמית סגל? אתם לא מאמינים, נשבעת לכם, די, אתם חייבים לשבת…הוא היה…חכו…בחופשה עם אשתו! או במילותיהם: "אורחים חדי עין במלון אוריינט ירושלים תיעדו את סגל יחד עם אשתו האהובה, רעות, בזמן חופשה חלומית במלון היוקרתי".

הכתבה מעוטרת בצילומים ליד הבריכה בניחוח פפראצי ממקור "פרטי" שבאופן פלאי חושפים מספיק כדי לזהות את סגל אבל שומרים על צנעת הפרט של אשתו.

קטע מתוך הידיעה על החופשה החלומית של עמית סגל ורעייתו רעות במלון בירושלים
קטע מתוך הידיעה על החופשה החלומית של עמית סגל ורעייתו רעות במלון בירושלים

אם זה לא מספיק: "האיט גירל האהובה עלינו, ספיר אביסרור, ששהתה במקרה באותו מלון כתבה בסטורי שלה 'יש כאן משהו שאני מעריצה ואני מתביישת לגשת אליו'. עמית, לטיפולך". אותה ספיר אביסרור צנועה ונחבאת אל הכלים, אגב, הופיעה בריאליטי טלויזיוני, דיגמנה הריון ואת ביתה הפרטי, הממותג על שמה כמו בפולחן נרקיסיסטי, מתביישת להגיד "היי" לפרשן פוליטי, ונזקקת למדור רכילות בעיתון לשם כך. .

גם איש משפחה בבגד ים בחופשה וגם מושא להערצה, אייטם יח"צ כל כך מאומץ אומר דרשני.

האם יתכן שירד למישהו האסימון, שעם החלפת השלטון והנאשם בפלילים שזכה לאיתרוג קבוע, מי שהיה אווז שהטיל ביצי זהב של רייטינג צריך קצת עזרה?

גם איש משפחה בבגד ים בחופשה וגם מושא להערצה, אייטם יח"צ כה מאומץ אומר דרשני. האם יתכן שירד למישהו האסימון, שעם החלפת השלטון, האווז שהטיל ביצי זהב של רייטינג צריך קצת עזרה?

בכנות, אני לא חושבת שצילומי פסוודו פפראצי דיסקרטים משפת הבריכה בירושלים הולכים לעשות את זה. אבל יש לי כמה רעיונות יותר מרעננים שיכולים לעזור לרומם את המניה הצוללת של עמית סגל:

מי לא ראה את הסרטון והצילומים של שר התיירות יואל רזבוזוב על חוף הים. אין דבר יותר ישראלי ואהוב מאייטם קייצי לוהט בחופים היפים שלנו עם סאפ. אמנם עמית לא אתלט אולימפי, אבל עם קצת פוטושופ הכל אפשרי.

מה הולך יותר טוב מריאליטי ורייטינג? ממליצה לחברת החדשות לארגן לפרשן הפוליטי מקום בכוכב הבא. מי לא יצפה בזה?

אחת הסטיגמות שוודאי פוגעות ברייטינג של סגל (או לפחות במצב רוחו) היא הקישור הלא הוגן לאביו חגי סגל, שישב בכלא בשל חברות בארגון טרור וגרימת חבלה חמורה. למה לא לעשות אייטם מחמם לב שמראה קצת חמלה? למשל, קליפ ויראלי של עמית סגל עוזר לקשישים סיעודיים או מבשל מרק לנכים. לא משהו שדורש התחייבות ארוכה.

מי לא ראה את הסרטון והצילומים של שר התיירות רזבוזוב על חוף הים. אין דבר אהוב מאייטם קייצי לוהט בחופים היפים שלנו עם סאפ. אמנם עמית לא אתלט אולימפי, אבל עם קצת פוטושופ הכל אפשרי

אני לא יודעת מה אתכם, אבל עכשיו כשאני יודעת למה נעדר עמית סגל מאולפן שישי, אני רגועה. ולמען האמת, אני כל כך מפרגנת לו על החופשה ובכלל, שמצידי, שלא יופיע לעולם יותר על המרקע.

ניצן ויסברג, מרצה ויועצת למתודולוגיית חדשנות design thinking ופעילה חברתית בתחום החינוך. עבדה כפרופסור יועצת באוניברסיטת סטנפורד לפני שחזרה לארץ וגילתה שארצה שינתה את פניה. כיום היא חיה בהוד השרון עם אישה היקר וארבעת ילדיהם.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
עוד 579 מילים ו-1 תגובות
סגירה