ברשימה המשותפת יש נכונות לסייע לקואליציה להעביר תקציב

ראש ממשלת בריטניה הזמין את בנט לביקור במדינה ● מתווה האוצר: גיל הפרישה לנשים יעלה בהדרגה עד גיל 65 ● מיום שישי הבא – 24 שעות בידוד לכל החוזרים מחו"ל ● גורמים במשרד הבריאות: לא נאפשר חיסון שלישי ללא הוכחות מדעיות ● בכיר אמריקני יגיע לישראל כדי לדון במנגנון החדש להעברת הכסף הקטארי לעזה ● ברביבאי: אני בעד ההחלטה לא לסבסד מעונות

חברי הרשימה המשותפת בסלפי ניצחון לאחר הפלת חוק האזרחות, 6 ביולי 2021 (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
חברי הרשימה המשותפת בסלפי ניצחון לאחר הפלת חוק האזרחות, 6 ביולי 2021

יאיר גולן כתב טור להארץ בתגובה לטור של עמוס הראל. בטור שעוסק במאחז אביתר כתב בין השאר גולן

מי שרוצה בשלמות העם בוחר בהיפרדות; מי שחפץ בבית לאומי לעם היהודי — מדינה שיש בה רוב יהודי מוצק — בוחר בהיפרדות; מי שרוצה ביום מן הימים להגיע לאיזשהו פיוס עם הפלסטינים ברוח חזון השלום של נביאינו, בוחר בהיפרדות. מי שחפץ לגדל בישראל דורות של אנשים צעירים שלא עסוקים מבוקר ועד ערב במלאכת השליטה על אוכלוסייה אזרחית גדולה ועוינת, בוחר בהיפרדות.

מה בצע לה לישראל בסיפוח של מיליוני אנשים שבלבם מקננת שנאה מרה לכל מה שנראה, מרגיש ונשמע ישראלי?

בסוף השבוע הקרוב אמור ראש הממשלה לשעבר נתניהו לעזוב את המעון בבלפור – כך על פי ההסכם עם בנט.

בטורו של יוסי ורטר בהארץ הוא מספר ששרה נשמעה אומרת כי "כבר כואבות לה הידיים מרוב אריזות".

בישראל היום מדווחים כי מנהיג הציבור הליטאי הרב קנייבסקי אמר על רקע קיצוץ הסבסוד למעונות ילדי האברכים "מי שפוגע בילדי ישראל אין לו מחילה. כל מי שיש לו חלק בגזירות הללו יישב בגיהינום. התורה היא נצחית, וכל הגזירות לא יגרמו להפסקת הלימוד. היו גזירות במשך שנים, ועם ישראל עמד בהן והמשיך ללמוד תורה".

נחום ברנע מפרסם בטורו בידיעות אחרונות כי בנט אמר השבוע "עשיתי טעות", על צירופו של עמיחי שיקלי לרשימת ימינה ומכנה אותו תימהוני.

דובר משרד החוץ האמריקני נד פרייס: ארה"ב מברכת על ההסכמים בין ישראל לירדן בנושא המים והסחר בין ישראל לירדן שיגביר את שיתוף הפעולה הכלכלי בין ירדן והגדה. הצעד הזה יגדיל את השגשוג בכל האזור.

סגירה