שיאי השבוע

.חברת הפרלמנט הפלסטיני לשעבר וחברת החזית העממית לשחרור פלסטין חלידה ג'ראר אחרי שיחרורה ממעצר של 20 חודשים ברמאללה ב-2019, מתחבקת עם בתה סוהא, שנפטרה במפתיע בגיל 30 (צילום: STR/Flash90)
STR/Flash90
.חברת הפרלמנט הפלסטיני לשעבר וחברת החזית העממית לשחרור פלסטין חלידה ג'ראר אחרי שיחרורה ממעצר של 20 חודשים ברמאללה ב-2019, מתחבקת עם בתה סוהא, שנפטרה במפתיע בגיל 30

שיא השפל: הליכוד מפרסם רשימת כישלונות, לשיטתו, של ממשלת בנט-לפיד. אין טעם להתייחס לכמות השקרים שחלקם הם היפוך המציאות ב-180 מעלות.

אבל בתחתית הרשימה נכתב "דחיית התקציב". הבחירות האחרונות בהן הפסיד נתניהו הגיעו לאוויר העולם רק מפני שהנוכל הכפייתי התעקש למנוע העברת תקציב מדינה כדי להפר את הסכם ההונאה עם גנץ בערבותו של הנוכל הנצחי, אריה דרעי. כפי שנאמר במקורותינו: בואו.

בתחתית הרשימה נכתב "דחיית התקציב". הבחירות האחרונות בהן הפסיד נתניהו נולדו רק מפני שהתעקש למנוע העברת תקציב מדינה, כדי להפר את הסכם ההונאה עם גנץ. כפי שנאמר במקורותינו: בואו

שיא הפולישוק: יושב ראש הכנסת מיקי לוי מצביע הבוקר בטעות נגד הצעת חוק מטעם הקואליציה.

התחתית של התחתית: מנהיגה פלסטינית נעצרת בעקבות הרצח הנורא של רינה שנרב ז"ל. אף שנמצא שאין לה שום קשר לרצח ושהיא לא ידעה דבר בכלל על הכוונה לרצוח, נשפטת חאלדה ג'ראר ומורשעת בגין חברות בהתאחדות בלתי מותרת שנקראת החזית העממית לשחרור פלסטין.

כן, הדיקטטורה הצבאית לא יכולה לקבל התאחדות פוליטית פלסטינית שלא אושרה על ידה. חאלדה שהיא חברת פרלמנט ברשות הפלסטינית ונחשבת מנהיגה פמיניסטית, נשלחת לשנתיים מאסר. בעוד חודשיים תשוחרר.

על אף שמדובר בעונש נורא ומקומם בגין עבירה שכלל לא אמורה להיות עבירה במשטר דמוקרטי (אלא רק בדיקטטורה צבאית) ולמרות שברור היטב שהיא אינה מסכנת איש וברור גם שהיא אסירה פוליטית, מסרב שירות בתי הסוהר לאפשר לה לצאת להלווית בתה שנפטרה במפתיע בגיל 30. כאילו שמתן אפשרות לאם לקבור את בתה בליווי סוהרים הוא דבר מסוכן.

על אף שמדובר בעונש בגין עבירה שלא אמורה להיות עבירה במשטר דמוקרטי (אלא רק בדיקטטורה צבאית) ולמרות שברור שאינה מסכנת איש ושהיא אסירה פוליטית, מסרב שב"ס לאפשר לה לצאת להלווית בתה

הנימוק: היא אסירה ביטחונית. הנהלים אינם מאפשרים זאת. לא, חברים. היא אסירה פוליטית. ושיא השפל: שב"ס יעניק לה שיחת טלפון אחת ויחידה עם משפחתה כ"מחווה הומניטרית" כלשונו. אין לתאר.

לפעמים המילים אוזלות. אטימות מוחלטת. רוע צרוף.

עורך דין דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. בן 46. נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 289 מילים
סגירה