חוקרים באוניברסיטה העברית: בחצי הראשון של אוגוסט יהיו יותר ממאה חולים במצב קשה

השרה יפעת שאשא ביטון הכחישה את הדיווח, שלפיו, פעלה כדי ששרון אלרעי פרייס תפוטר מתפקידה כראש שירותי בריאות הציבור ● גנץ, על רקע הדיווח, שלפיו, נתניהו, בעת כהונתו כראש הממשלה ניסה לשכנע את טראמפ, לאחר הפסדו בבחירות, לתקוף באיראן: "אנחנו לא צריכים לדחוף את אמריקה להילחם, בטח לא בשבילנו"

אילוסטרציה, אולם כדורסל ברמת גן הוסב למרכז לבדיקות קורונה, למצולמים אין קשר לנאמר, אוקטובר 2020 (צילום: AP Photo/Oded Balilty)
AP Photo/Oded Balilty
אילוסטרציה, אולם כדורסל ברמת גן הוסב למרכז לבדיקות קורונה, למצולמים אין קשר לנאמר, אוקטובר 2020

מיום שישי הקרוב, 23 ביולי, יידרשו נוסעים השבים מבריטניה, קפריסין, טורקיה, גיאורגיה, אוגנדה, מיאנמר, פיג'י, פנמה, קמבודיה, קניה וליבריה להיכנס לבידוד, זאת בכפוף לחתימת הצו הרלוונטי. מ-27 ביולי, בעוד כשבוע וחצי, תיאסר הנסיעה לספרד ולקירגיסטן בשל שיעורי התחלואה הגבוהים בהן.

למעלה מאלף נדבקים בקורונה אובחנו אתמול בישראל. מדובר בשיא מאז החל גל התחלואה הנוכחי ובמספר הגבוה ביותר של נשאים שאותרו ביום אחד מאז חודש מרץ.

נשיא המדינה יצחק הרצוג ישתתף הערב בקריאת מגילת איכה ויישא דברים בבית כנסת באשקלון, שהוקם בתקופת מגבלות הקורונה. בקריאת המגילה ישתתף גם שר הדתות לשעבר, הרב יעקב אביטן.

"אין סיכוי שאנחנו נצביע בעד התקציב שרע למוחלשים" – כך אמר הערב יושב ראש הרשימה המשותפת, איימן עודה, בראיון לרינה מצליח בחדשות 12. עודה אמר שלא קיבל פניות בנושא ההצבעה על התקציב. הוא תקף את שר האוצר אביגדור ליברמן ואת היוזמה להעלאות את גיל הפרישה.

על יושב ראש רע"ם אמר עודה: "מנסור בינתיים לא הביא שום דבר".

יושב ראש רע"ם מנסור עבאס: "הממשלה מתפקדת בצורה טובה. בואו לא נשכח – שנתיים אנחנו נמצאים במשבר פוליטי. לשמחתי, לרע"ם היה חלק בהפסקת המשבר הזה ובהקמת קואליציה וממשלה ראויה. לאט-לאט לומדים את השיטה ומתקדמים הלאה".

בראיון לרינה מצליח בפגוש את העיתונות אמר: "פעמיים לא הצבענו כחברי רע"ם ביחד. זה היה בהסכמה. אף פעם לא הפתענו את השותפים הקואליציוניים שלנו. תמיד הדברים היו שקופים – מה אנחנו יכולים, מה אנחנו לא יכולים, ובסופו של דבר רע"ם מתפקדת כשותפה בקואליציה בצורה ממלכתית ואחראית".

על גישתו הפוליטית של איימן עודה אמר עבאס: "זה לא שינה מציאות, זה לא פתר את בעיית הפשיעה והאלימות בחברה הערבית, זה לא הביא שגשוג כלכלי לחברה הערבית, זה לא הביא חינוך טוב, זה לא פתר את בעיות היישובים הלא מוכרים בנגב. אנחנו משתמשים בגישה חדשה – שותפות פוליטית ברמת הממשלה, ברמת הקואליציה. עובדים צמוד לממשלה. מקבלים החלטות. לאט-לאט הדברים מתחילים להתקדם".

סגירה