משרד הבריאות ימליץ על חובת בידוד לכל החוזרים מחו"ל

לפיד ובנט גינו את החלטת בן אנד ג'ריס להפסיק למכור בהתנחלויות ● מנכ"ל משרד הבריאות: "מי שטס מסכן את עצמו ומשפחתו" ● ליברמן וזנדברג סיכמו: יוטל מס על כלים חד פעמיים ● מעונות היום יעברו לאחריות משרד החינוך ● חוק הדיינים אושר מחדש – יעלה למליאה בשבוע הבא ● לשכת רה"מ התחרטה: ליהודים אין חופש פולחן אלא "זכות לבקר על הר הבית" ● לפיד יערוך ביקור רשמי ראשון במרוקו בסוף החודש

שר הבריאות ניצן הורוביץ, ראש הממשלה נפתלי בנט, שרת התחבורה מרב מיכאלי, נתב"ג, 22 ביוני 2021 (צילום: חיים צח / לע"מ)
חיים צח / לע"מ
שר הבריאות ניצן הורוביץ, ראש הממשלה נפתלי בנט, שרת התחבורה מרב מיכאלי, נתב"ג, 22 ביוני 2021

ועדת השרים לענייני חקיקה צפויה להתכנס היום כשעל סדר יומה 20 הצעות חוק של הקואליציה ושל האופוזיציה. בתוך כך, חוק הדיינים שנפל בשבוע שעבר בגלל טעות בהצבעה של יושב ראש הכנסת מיקי לוי, יעלה מחדש לדיון בממשלה ואחר כך בוועדת השרים כדי שיונח כבר השבוע להצבעה.

בחודש האחרון מקדם משרד הבריאות תוכנית להסדרת ביטוחי בריאות למבקשי מקלט המוגדרים כ"זרים שלא ניתן להרחיקם מישראל", כך פורםס באתר הארץ. נכון להיום ישראל לא מעניקה למבקשי מקלט זכויות סוציאליות. עקב כך, כ־28 אלף מבקשי מקלט בוגרים נותרים ללא סיוע רפואי.

חברת הכנסת מירב בן ארי תוקפת את משרד הבריאות: "באופן קבוע לא משחררים נתונים לתקשורת ולציבור. אתמול כשכבר הוציאו משהו אפשר לשים לב שרוב האוכלוסייה במצב קשה הם מעל גיל 60. עם נתון כזה – הכול צריך להמשיך כרגיל".

אחרי שלשכת ראש הממשלה הוציאה אתמול הודעה לעיתונות על שמירת "חופש פולחן ליהודים על הר הבית" – הבוקר מבצעים בלשכתו של נפתלי בנט סיבוב פרסה.

לפי דיווח בגלי צה"ל, בלשכת ראש הממשלה התחרטו על הדברים אחרי מברק שקיבלו אתמול מירדן. בלשכה מבהירים ואומרים שהם לא התכוונו שליהודים יש חופש פולחן אלא רק "זכות לבקר על הר הבית".

חבר הכנסת אופיר אקוניס אמר בריאיון לכאן רשת ב כי יש להקים ועדת חקירה לבדיקת התנהלות הממשלה בנושא הקורונה. עוד אמר: "זו ממשלת בנט–עבאס בתמיכה עקבית של הרשימה המשותפת, שגם היא, בפועל, חלק מהקואליציה".

סגירה